Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 02.6.2006 13:37

K-M píše:Jednoduše: 20 zkrátit na ČV a 26 obracet u vozovny Vokovice, výstupní v zast zc, nástupní v ulici před vratama. Žádná NAD, žádný výjezdy z Hloubětína. Maximálně vyčlenit jednoho chlapa na couvání, aby řidič nevylézal do ulice - ale když to jde při zatahování, proč by to nešlo při výlukovém obracení. Opět bych tuto výluku nechal autorovi strhnout ze mzdy.
Celá vozovna Vokovice je napojená jedinou kolejí, na která by měla probíhat manipulace 26? A pochybuju, že by se to líbilo policii :?

K-M

Příspěvek od K-M » 02.6.2006 13:26

8750: To je moc dobrý, kvůli výluce jednoho obratiště bordel po celý Praze.
Ostatní:
Jednoduše: 20 zkrátit na ČV a 26 obracet u vozovny Vokovice, výstupní v zast zc, nástupní v ulici před vratama. Žádná NAD, žádný výjezdy z Hloubětína. Maximálně vyčlenit jednoho chlapa na couvání, aby řidič nevylézal do ulice - ale když to jde při zatahování, proč by to nešlo při výlukovém obracení. Opět bych tuto výluku nechal autorovi strhnout ze mzdy.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluka DŠ

Příspěvek od Petr » 02.6.2006 13:21

8750 píše:Tak jsem nad tou výlukou popřemýšlel, jak ji vyřešit alespoň částečně bez přestupování, a napadlo mě toto:
1 zrušena
15, 25 na Spojovací (příp. 15 jen na Vápenku)
20 zkrácena na Červený vrch
24 zkrácena do Kobylis
26 na Petřiny
NTD - vlaky KT, standardní interval
35 Ládví - Palmovka - Vltavská - Hradčanská - Divoká Šárka (střídané přestávky na Palmovce)
36 Divoká Šárka - Špejchar
Berte to spíše jako teoretický návrh do diskuze. :roll:
Dochází ti jedna maličkost? Kvůli výluce smyčky Divoká Šárka (ničemu jinému) zatáhneš do odklonových tras linky, které se v téhle oblasti ani neobjeví... (1, 15, 25, 24), a z pozice cestujího, který bude chtít jet z Těšnova přímo na Červený Vrch ti asi poděkuju, protože stejně přestupovat někdo bude muset.... Navíc v Praze prosím máme přestupný tarif. Pořád je menší zlo odklonit linku 2 do Podbaby. I když se tu naskýtalo úplně elegantní řešení - 20 a 26 zkrátit na ČV, 2 nechat na ČV též. Mohla střídavě manipulovat na různých kolejích a tím si její řidiči vybírat přestávky.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Výluka DŠ

Příspěvek od 8750 » 02.6.2006 12:43

Tak jsem nad tou výlukou popřemýšlel, jak ji vyřešit alespoň částečně bez přestupování, a napadlo mě toto:
1 zrušena
15, 25 na Spojovací (příp. 15 jen na Vápenku)
20 zkrácena na Červený vrch
24 zkrácena do Kobylis
26 na Petřiny
NTD - vlaky KT, standardní interval
35 Ládví - Palmovka - Vltavská - Hradčanská - Divoká Šárka (střídané přestávky na Palmovce)
36 Divoká Šárka - Špejchar
Berte to spíše jako teoretický návrh do diskuze. :roll:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 02.6.2006 12:35

Petr píše:Jenže, vycházejme z faktu, že prostě na provoz dvou plnocenných linek (24 a 8) nejsou obousměrné vozy. Navíc by byl velký problém s vybíráním přestávek - Na Divoké Šárce by to nešlo a na Vysočanskou se 8 taky moc nevejde... A co se týče vedení 2 a 26 - ono se asi řešilo, zda raději nechat jet bez přestupu cestující plnohodnotné linky (26), nebo linky 2, která ani nejezdí celý den a do provozu zasahuje jen okrajově.
Možná jde taky o shodnost s 2. etapou, kdy bude vyloučeno obratiště Červený vrch a 2 pojede pořád do Podbaby.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 02.6.2006 6:50

Kalič píše:Tohlo vedení bych podpořil, takhle jak je to vymyšlený je to nesmylsný hlavně pro starší obyvatele a lidi kteří jezdí do Vojenské nemocnice, pač budou nuceni přesedat na Vítězňáku, hlavně že na Hradčanskou povedou tři linky (počítam že na 36 se NP pořadí nedočkáme). Když už chtěli zavést tu 36 tak měla spolu s 20 jezdit na tu Hradčanskou 2 na ČV a 26 do Podbaby.
Jenže, vycházejme z faktu, že prostě na provoz dvou plnocenných linek (24 a 8) nejsou obousměrné vozy. Navíc by byl velký problém s vybíráním přestávek - Na Divoké Šárce by to nešlo a na Vysočanskou se 8 taky moc nevejde... A co se týče vedení 2 a 26 - ono se asi řešilo, zda raději nechat jet bez přestupu cestující plnohodnotné linky (26), nebo linky 2, která ani nejezdí celý den a do provozu zasahuje jen okrajově.

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 01.6.2006 23:28

pawel píše:výluka DŠ: nebylo by jednodušší dát 8 do kachen a poslat na DŠ? 2, 20 na ČV, 26 do Podbaby a bylo by. a ještě se to pěkně rýmuje.
Tohlo vedení bych podpořil, takhle jak je to vymyšlený je to nesmylsný hlavně pro starší obyvatele a lidi kteří jezdí do Vojenské nemocnice, pač budou nuceni přesedat na Vítězňáku, hlavně že na Hradčanskou povedou tři linky (počítam že na 36 se NP pořadí nedočkáme). Když už chtěli zavést tu 36 tak měla spolu s 20 jezdit na tu Hradčanskou 2 na ČV a 26 do Podbaby.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 01.6.2006 18:15

aha, ok, to mi mohlo dojít..

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 01.6.2006 16:50

pawel píše:hm, ale pokud se zvládá zároveň kachenní 24 Ládví-Strašnice + 9 NNŽ-Řepy (naposledy nevím kdy, ale teď v létě to má být zas), tak by to snad mělo jít....

stejně by to chtělo udělat aspoň takových 30 T3RP s 5x dveřmi a možností spojení do soupravy PX. Kachen je málo a bude hůř, protože se budou garantovat np pořadí. a pořád jsou místa, kam se KT nedostanou.
Jenže v období, kdy bude 9 v kachnách v nich nebude 24 kvůli snášení přejezdu na Ládví...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 01.6.2006 16:23

hm, ale pokud se zvládá zároveň kachenní 24 Ládví-Strašnice + 9 NNŽ-Řepy (naposledy nevím kdy, ale teď v létě to má být zas), tak by to snad mělo jít....

stejně by to chtělo udělat aspoň takových 30 T3RP s 5x dveřmi a možností spojení do soupravy PX. Kachen je málo a bude hůř, protože se budou garantovat np pořadí. a pořád jsou místa, kam se KT nedostanou.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 01.6.2006 12:09

pawel píše:výluka DŠ: nebylo by jednodušší dát 8 do kachen a poslat na DŠ? 2, 20 na ČV, 26 do Podbaby a bylo by. a ještě se to pěkně rýmuje.
Na 24 jezdí 19 pořadí, na tvojí 8 by bylo potřeba tak minimálně 18 pořadí (nechce se mi počítat), což je dohromady 37, počet vypravovaných KT8 je 36. Neboli bylo by to těžce na hraně, pokud by to vůbec šlo.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 01.6.2006 11:41

výluka DŠ: nebylo by jednodušší dát 8 do kachen a poslat na DŠ? 2, 20 na ČV, 26 do Podbaby a bylo by. a ještě se to pěkně rýmuje.

Uživatelský avatar
m6ak
Uživatel
Příspěvky: 19
Registrován: 28.12.2004 22:52
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Výluka Divoká Šárka

Příspěvek od m6ak » 27.5.2006 23:42

Absolut píše:Ad Radek: Ta DŠ i s d-36 bude.
Kousek před smyčkou DŠ (cca u zastávky busu 218 z centra) je už pár dní sprejem na panelech BKV vyznačeno umístění Californienu, zastávky a převěsu troleje...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 27.5.2006 22:40

Ad Radek: Ta DŠ i s d-36 bude.

Ad Gio: No jasně že to mám, akorát né tady v netcaffé kde pařim fórum než se odešle jistý objem dat. Vono to neni ještě nikde na netu? No zkusím to z hlavy, moc si to ale nepamatuju... Dvě etapy

první etapa (průjezdný úsek mezi hřbitovy-želva):
d-1 po d-19 na Lehovec, d-16 Černokostelecká,
d-30 a d-39 - spojená d-9+d-10 každá jiným směrem
(bo převlékat na nákl nádr žižkov z d-9 na d-10
prý nejde!!!)
d-9,10,19 zrušeny
Už ani nevím co tam jezdí místo 19 na kubáň

druhá etapa (souběh s výlukou mezi h-želva)
d-9 v intervalu 5 min KT8 Nákl nádr žíž - Řepy
d-10 nevím asi po 19 na Kubáň

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 27.5.2006 22:32

Jan píše:Ano je, jízdní řády a informace byly dnes vyvěšeny na zastávkách!
A já si řikal, proč už před nějakými 14-ti dny byly na Dvorcích dopravní značky, že bude, v klasických místech, zastávka busu.

Odpovědět