Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Letní výluky:
https://www.dpp.cz/spolecnost/pro-media ... ionu-korun
https://www.dpp.cz/spolecnost/pro-media ... ionu-korun
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Přestávky nebylY...
Re: Výluky a jiná omezení
Od pondělí 13.2. se vrací normální provoz tedy interval 8 minut ve špičkách pracovních dní. Znovu se zavádí střídané přestávky tam kde přes poloprázdninový provoz nebyly.
Naposledy upravil(a) OKN81 dne 07.2.2023 15:13, celkem upraveno 1 x.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nerozkopává. Tehdy se lokálně měnily některé oblouky a kompletně splítka i s částečnou změnou polohy a poloměru oblouků z náměstí do splítky. Letos se mění to, co se neměnilo tehdy. Trať byla rekonstruována na tři etapy: 1995 Malostranská-Malostranské náměstí, 2001 (Újezd-Hellichova a 2002 Hellichova - Malostranské náměstí. Takže letos se mění 28 let staré železo v Letenské a přidá se spousta úseku v Karmelitské, kterým je také 22 (21) let...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Podobného rozsahu ne, tehdy to byl necelý měsíc, teď se do toho jde víc zgruntu.
Re: Výluky a jiná omezení
Při pohledu na fotky z výluky na Malé Straně jsem trochu zmatený. Nerozkopává se náhodou to, co se opravovalo v roce 2018? Tehdy tam byla výluka podobného rozsahu. Nebo to už po 5 letech dožilo?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Jelikož před vozovnou bude další zastávka pro vyjíždějící vlaky, tak takhle by to nešlo, to by v tom kaštánci měli bordel. A pak taky hlavně světla svatá a couvání z protisměru a a a vůbec, šílíš, kde žiješ?
Nehledě na to, že zastávka před vozovnou by byla "smyčka bez wc a vody", to přece nejde, aby švec nechal tramvaj postávat jen tak na ulici a šel do vozovny na kafe.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Kruták: Na druhou stranu moc dobře víme, jak fungují dvě linky na jedné koleji....
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Odkud máš tu informaci? Není to od agentury JPP-ŘT?
Podle slov pana technického ředitele z tiskovky o výlukách, kde se dokonce přímo na tohle někdo ptal, mají na DŠ končit 20 i 26, kvůli čemuž se mají upravit jř, aby to vycházelo.
Navíc ukončení jedné linky na Červeňáku by jistě nedovolil radní pro dopravu na Praze 6
Podle slov pana technického ředitele z tiskovky o výlukách, kde se dokonce přímo na tohle někdo ptal, mají na DŠ končit 20 i 26, kvůli čemuž se mají upravit jř, aby to vycházelo.
Navíc ukončení jedné linky na Červeňáku by jistě nedovolil radní pro dopravu na Praze 6
Re: Výluky a jiná omezení
Tomu se říká přestupní uzel po česku.Karosák píše: ↑27.1.2023 4:51Nic se nepodjede, 20 na Šárku ani nedojede. Bude do otevření Dědiny tábořit na Červeném Vrchu. Kaštani mají smůlu. Komu nestačí 26, může využít 225, pokud se ten štrůdl vůbec pohne. Ikdyž ono 26 otáčená přes vozovnu Vokovice v době zátahů taky čertví, kdy se prokouše hadem zatahujících vlaků doplňujících písek apod. Joo, někdo si možná myslel, že by se mohla obracet na trianglu před vozovnou a odjíždět z nácestné a bezbariérové zastávky do centra, kde pohodlně vyčká na čas odjezdu....tak si to myslel špatně
A já mám ještě pocit, že máme s tou Šárkou možná štěstí - vnější kolej je tvořena konstrukcí naprosto dožilých BKV. No a jestli je to takhle koučovaný, tak by asi technologie nešla vyměnit a jen by se muselo vyměnit za nějaké méně dožilé. Oprava. Reko je fuj, rozpadlý železobeton v rezervaci nevadí, nová technologie ano. Ale vnitřní kolej je (a teď je to naštěstí) tvořena klasickou konstrukcí na pražcích, kde stačí jen vyměnit železo, takže oprava bez stavebniho zásahu. Uff, ale alespoň něco
l.č. 20 ukončená na Červeném Vrchu a autobusy jedoucí z konečné Nádraží Veleslavín.
Gratuluji!!!!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nic se nepodjede, 20 na Šárku ani nedojede. Bude do otevření Dědiny tábořit na Červeném Vrchu. Kaštani mají smůlu. Komu nestačí 26, může využít 225, pokud se ten štrůdl vůbec pohne. Ikdyž ono 26 otáčená přes vozovnu Vokovice v době zátahů taky čertví, kdy se prokouše hadem zatahujících vlaků doplňujících písek apod. Joo, někdo si možná myslel, že by se mohla obracet na trianglu před vozovnou a odjíždět z nácestné a bezbariérové zastávky do centra, kde pohodlně vyčká na čas odjezdu....tak si to myslel špatně
A já mám ještě pocit, že máme s tou Šárkou možná štěstí - vnější kolej je tvořena konstrukcí naprosto dožilých BKV. No a jestli je to takhle koučovaný, tak by asi technologie nešla vyměnit a jen by se muselo vyměnit za nějaké méně dožilé. Oprava. Reko je fuj, rozpadlý železobeton v rezervaci nevadí, nová technologie ano. Ale vnitřní kolej je (a teď je to naštěstí) tvořena klasickou konstrukcí na pražcích, kde stačí jen vyměnit železo, takže oprava bez stavebniho zásahu. Uff, ale alespoň něco
A já mám ještě pocit, že máme s tou Šárkou možná štěstí - vnější kolej je tvořena konstrukcí naprosto dožilých BKV. No a jestli je to takhle koučovaný, tak by asi technologie nešla vyměnit a jen by se muselo vyměnit za nějaké méně dožilé. Oprava. Reko je fuj, rozpadlý železobeton v rezervaci nevadí, nová technologie ano. Ale vnitřní kolej je (a teď je to naštěstí) tvořena klasickou konstrukcí na pražcích, kde stačí jen vyměnit železo, takže oprava bez stavebniho zásahu. Uff, ale alespoň něco
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Kdepak, strašně to hoří. Sice to 70 let nikomu nevadilo, ale teď jde o každou minutu.
Re: Výluky a jiná omezení
Ta smyčka se měla redukovat při stavbě prodloužení trati, ale čekal jsem, že až na konec.