Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
K-M

Příspěvek od K-M » 22.10.2006 19:12

No jakkoliv jsem orientován spíše doleva, tak jsem se spíš děsil těch hesel ČSSD - "Zmrazíme růst jízdného" totiž znamená "zmrazíme kvalitu MHD". Podobně to "V ulicích přibyde městských policistů" se čte jako "budeme vás více buzerovat za blbosti". A upřímně řečeno, spíš bych řekl, že pokrok v MHD je spíš pravicovějšího charakteru. Takže bych tolik obav neměl.
O těch 32 km TT jsme se už dohodli - Bémovi vypadla čárka a budou to 3,2 km, což je TT do Holyně. 10 stanic metra se čte 1,0 stanice a bude to Depo Kačerov. To se splní

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: ODS

Příspěvek od Mapl » 22.10.2006 18:25

KT8D5 píše:32 kilometrů zrekonstruovaných tratí a s tím metrem - do roku 2010 se to nedá stihnout. Takže jestli náhodou nezačnou stavět až v roce 2010.

A ještě ke všemu těch 32 km tratí - to bude také velice zajímavé. :P
Pokud počítají délku kolejnice, tak se nám to zkrátí na nějakých 16 km a pokud do toho počítají i nově položené koleje na již¨stávajících tramvajových tratích, tak by to i odpovídalo. :wink: :wink: Takže nakonec se jim to s těma tramvajema možná i povede... :idea:

KT8D5

ODS

Příspěvek od KT8D5 » 22.10.2006 18:23

I.am.good píše:Já jsem jen zvědav, když nám zvítězil modrý pták, na těch 32kilometrů nových tramvajových tratí :lol: A na to metro apod. :)
32 kilometrů zrekonstruovaných tratí a s tím metrem - do roku 2010 se to nedá stihnout. Takže jestli náhodou nezačnou stavět až v roce 2010.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 22.10.2006 18:22

I.am.good píše:Já jsem jen zvědav, když nám zvítězil modrý pták, na těch 32kilometrů nových tramvajových tratí :lol: A na to metro apod. :)

Já si myslim, že když už je modrý pták "u korýtka", tak se nijak neztrhá. Nevěřim totiž tomu, že v roce 2009 (skoro za dva roky...) začnou stavět áčko do Motola.... :x :?

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 22.10.2006 18:18

Já jsem jen zvědav, když nám zvítězil modrý pták, na těch 32kilometrů nových tramvajových tratí :lol: A na to metro apod. :)

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 22.10.2006 18:06

Na západě se už opravdu někde do MHD vrací,ale jen někde a za cenu preferování MHD na úkor individuální a samozřejmě doprava není dobytčákem.Sám dost cestuješ,tak se stačí trochu koukat.
Cesta k nejližšímu metru trvá l.č.225 7 minut.Ze Stodůlek na Anděl je to dalších 17 minut.To máme 24 minut ze Slánské na Anděl.Tramvají je cesta dlouhá cca 17minut bez přestupů.Navíc na Stodůlkách je pásmový provoz a vlez a výlez do metra nepočítám.
Vlakem je to na Smíchov sev.nást. 19-25 minut.To už je lepší čas,ale bohužel toto nádraží je dost daleko od metra.Pokud ale někdo jede do oblasti Hl.n. tak pojede od 25 do 34 minut a čas ušetří.Bohužel výběr spojů je dost malý a trať je jen jednokolejná.Nicméně v rozvoji S-Bahnu vidím budoucnost dopravy.

K-M

Příspěvek od K-M » 22.10.2006 17:48

Chicht, obdivuji vaše rozhořčení, Pawle a Akri. Prosím pěkně , rozlišujte efektivní odvezení na úrovni MHD za 20 Kč/90 min od odvozu substrátu na straně jedné resp. luxusní skorotaxi na straně druhé. Prostě v ranní špičce je stadard st. 3-4, spíše 4. To není cesta na rekeaci.
Když se ukáže, že to nestačí, tak to nestačí. Ale já se bojím, že sednout si na Slánské není kde v první soupravě, v druhé se dá tančit a ve třetí se lidi bojí, to vše během minuty a pak 5 minut nic. A pak znova. Že by 225 a 164 odvezly něco navíc místo tramvají při jejich int. je blbost, že.
Jinak se nebojím, že lidi masově přesednou do aut. Těch faktorů je daleko víc, než ceny benzínu. Oni už i na tom západě se k MHD vracejí. Spíš bych řekl, že by mohla třeba v doluhodobém horizontu (ne při této výluce, jistě) vzrůst poptávka po cestě na Zličín (přímo, ne jako 164) nebo vlakem (ještě příměji do centra). Prostě posilování kapacity kupříkladu právě z Řep nespočívá v posilování tramvají. No a to tu mnozí nevidí, proto píší takové věci o útěku do aut. Dobrý den.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 22.10.2006 15:05

pawel-no stačí se podívat do krajů (Vysočina,Ústecký) atd...tam se tak dlouho osekávalo až se z hromadné dopravy stala nepoužitelná věc,kterou dnes jezdí důchodci a děti do škol.Ostatní už si prostě raději pořidili auta,která tvoří zácpy ve větších městech kam jezdí za prací.A HD je tak ztrátovější a ztrátovější,protože dětí a pár babiček s dědečkama jedoucí jednou za čas do města jí nijak zvlášť neposílí.
A pokud v Praze budeme lidi jako substrát cpát do jedné tramvaje,tak postupně přejdou k IAD.Bém se zatím chlubí jak je poměr IAD:MHD nejlepší co se týče západních měst,ale není to ani tak kvalitou jako zatím chudobou.Zkrátka pro nás je litr benzínu dražší než pro běžného Němce nebo Frantíka.Ale ceny benzínu díky posilující koruně příliš nerostou a příjmy naše trochu rostou,takže životní úroveň se pomalu,leč jistě zvyšuje.A auto vlastní 90% pražáků a pokud už ho mám a mám na denodenní ježdění a z MHD se stala opravdu HROMADNÁ přeprava,tak ho raději použiju.A jakmile si poprvé nekoupím legitku,tak IAD začnu využívat téměř pořád.
A nepomůžou tomu ani megastavby typu A na letiště (ale pěkně oklikou) nebo C na Letňany,či jako stanice v DH lidem moc nepomohla co se týče poměru cena/výkon.
Tohle se dá vymyslet bez titulů:-)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 22.10.2006 14:01

Petr: doufám, že aspoň i 4+9 budou stavět v občasné spolu s 10 místo standardní zastávky.

KM: dneska mě teda doopravdy rozsekáváš. to víš že to stačit bude. dva dny mačkání a pak ti, co mohou jet jinak, přesednou do 225+B, 164+tram a především do aut, přesně jak píše akribius. otázkou je, jestli se do těch tramvají po skončení výluky vrátí.

nezbývá mi než konstatovat, že už jsi fakt úplně poblouzněnej. podle tvé vize - tedy seškrtat a vítězoslavně zjistit, že "se to odveze" - budou jezdit MHD jen úúúplné socky, které prostě nemohou jinak. to je rezignace na kvalitní MHD a upřednostnění jejího "substrátovitého" pojetí. pěkně děkuju, s tímhle sedám do auta. vždyť ono se to nějak odveze.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 22.10.2006 13:29

To víš,že to nakonec ty 2 linky odvezou.Lidi se prostě namačkají,protože se do práce zítra budou potřebovat dostat.Ale takhle se na cestování MHD neláká.
Můj otec např. jezdí do práce l.č.7 a aby jel nejprve ze Slánské na Hlušičkovu busem,tam popojel něčím na Kotlářku a odtud si přelezl do l.č.7,tak jasně pravil,že se na to vy...e a vezme to autem.A po pondělku bude takových asi více.Ono v ranní špičce si už na Hlušičkový a v 50% na Slánský není kam sednout.A to je interval 8,8,4.Teď budeme mít 8,8.

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 22.10.2006 12:01

Já jsem si říkal,že by to bylo divný.Ale na stránkách v postřezích bylo něco o exkurzi zvenku tak jsem nevěděl jestli se to vážně nazamýšlí.Ale už je to smázlý.No ona by to byla blbost,když tam je výstupní a nástupní.Ale bylo by to velice zajímavý.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 22.10.2006 9:40

Tom 11 píše:Jsem naprostý de*il,ale nepochopil jsem jestli se bude jezdit přes Vozovnu Motol s kaštanama nebo pouze služebně.Asi to spíš bude ta druhá možnost,ale vážně nevím.
Z jakého důvodu by si potřeboval jezdit skrz vozovnu? Ve smyčce (a objízdnou kolej vozovny ber jako smyčku) taky je snad výstupní a nástupní zastávka. To samé nyní bude mít 10, výstupní v klasické nácestné z centra (respektive výstupní pro zatahující vlaky z centra) a nástupní v občasné zastávce Vozovna Motol do centra jako každý vyjídějící vlak do centra...

K-M

Příspěvek od K-M » 22.10.2006 9:20

Jezdit s lidma vozovnou... To je vrchol šotouštví. :smt041 Ani 9, blahé paměti, když tam končila lidi vozovnou nevozila.
No opět bude výluka testem, jestli ony náhodou 2 linky nestačej. Tak jako na tom VN stačí jedna, že jo. Napište, jak to tam bude vypadat. Ale pravdu!
Chválím DP, že není líné na týden položit kaliforňana. Ukončit to na Kotlářce všechno, tak se to doposud dělávalo. Že by se blýskalo na lepší časy?

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Příspěvek od Syrda » 22.10.2006 9:05

Tom 11 píše:Jsem naprostý de*il,ale nepochopil jsem jestli se bude jezdit přes Vozovnu Motol s kaštanama nebo pouze služebně.Asi to spíš bude ta druhá možnost,ale vážně nevím.
Ta první by byla atraktivní ale nebojím se že by ji DP realizoval :cry: . Zřejmě jako nástupní bude použita občasná zast. za výjezdem z voz. nebo se bude nalejzat až na další zast. (Hotel Golf).

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quetzalcoatl » 22.10.2006 0:28

pawel píše:akribius: naprostý souhlas... kdyby se dal kaliforňan k vozovně MO, končily by na něm 4,9, ve vozovně pak 10. a hned by bylo přestupování o něco lepší.
Ani toho kaliiforňanu by nebylo třeba, neb se tam nachází kolejový přejezd.

Odpovědět