Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
ad MŠ: Nečets to úplně přesně, vzduch bude vozit 16. Myslím že je tu pokus ukázat, že ta jízda z konečné na konečnou může být opravdu dvojnásobně dlouhá než dosud. Pamatuješ toho řevu když loni desítka obracela na Palmovce bez přestávky? No a teď se prostě mlčí a bude se jezdit. V TĚCH VEDRECH! (viď admine?)
Tipnul bych si, že se do tvorby grafikonů dostal nějakej poučenej šotouš, zřejmě navíc čerstvě po škole. Obyčejnej člověk by nechal 9 objíždět z Nákl.nádr. na Floru a zpět na Olš. nám, 5 protisměrně z Flory Mezi hřbitovy na Olš. nám a na uvolněnejch Olšanech ukončil 10 nebo 16 a tu druhou spojil s 19 a 19 zrušil. Jedině ta 1,8 a X-1 by byla tak jak je. NAD by se zavedla Nákl.nádr-Ohrada-Vápenka, na Vápenku se prodloužila i 207 a z Vápenky tramvaj X-9 na Spojovací. A nebyl by bordel po celym městě. Jenže to je Praha, tady je peněz dost. ale ono to přestane, počkejte.
Tipnul bych si, že se do tvorby grafikonů dostal nějakej poučenej šotouš, zřejmě navíc čerstvě po škole. Obyčejnej člověk by nechal 9 objíždět z Nákl.nádr. na Floru a zpět na Olš. nám, 5 protisměrně z Flory Mezi hřbitovy na Olš. nám a na uvolněnejch Olšanech ukončil 10 nebo 16 a tu druhou spojil s 19 a 19 zrušil. Jedině ta 1,8 a X-1 by byla tak jak je. NAD by se zavedla Nákl.nádr-Ohrada-Vápenka, na Vápenku se prodloužila i 207 a z Vápenky tramvaj X-9 na Spojovací. A nebyl by bordel po celym městě. Jenže to je Praha, tady je peněz dost. ale ono to přestane, počkejte.
a pokud by 30 a 39, resp. 9 a 10 vypravil jen PA+MO, doopravdy by nešlo převlíkat na NNŽ??? problém je zřejmě zase v nějakém předpisu, ale proč ho tedy proboha nezmění? BUSE bude mít brzy bezmála polovina vozů v praze a tohle je výsledek.
zajímavý bude taky návrat 19 na václavák, ovšem o víkendu v sólech, pokud se nemýlim. to bude pěkný masíčko.
zajímavý bude taky návrat 19 na václavák, ovšem o víkendu v sólech, pokud se nemýlim. to bude pěkný masíčko.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Ohrada
Tak jsem si přečetl Petrův úvodníček a linkové vedení při výluce Ohrada a po čase sem zase musím napsat. To LV opravdu tentokrát vymyslel nějaký koumes. To bude zmatku, v jednom směru na Pavláku i Václaváku linka 30 a ve druhém 39. Dvě stěžejní linky zrušíme a ať si turisti užijí. A 10 navíc bude vozit vzduch na Černokosteleckou.
Pokud vím, tak na Basilejském náměstí je trať relativně nedávno opravena. Na Ohradě se bude dělat splítka, takže do zastávky Biskupcova se asi tramvaje taky nedostanou, ale nad křižovatkou s Jeseniovou už by kolejový přejezd s dobudovanými zastávkami výstupní i nástupní být mohl.
Takže naprosto nechápu, proč to nemůže jezdit vcelku přehledně takto (kolejový přejezd nad Jeseniovou):
Linka 1: Petřiny - Palmovka - Vozovna Kobylisy.
Linka 9: Sídliště Řepy - Biskupcova (KT8) (17 vozů)
Linka 10: Sídliště Řepy - Olšanské hřbitovy.
Linka 16: Nádraží Braník - Biskupcova (KT8) (13 vozů).
Linka 19: Kubánské náměstí - NNŽ - Václavské nám. - Sídliště Řepy
Linka 24: Radošovická - Vozovna Kobylisy (2xT)
Bus 152 - posila spojů o 1/4
Bus 109 - posila spojů o 1/3
Bus X-1 - Palmovka - Krejcárek - odbočení do Koněvovy dolů - ulicemi Zelenky Hajského - Biskupcovou a Rečkovou do Koněvovy směr Spojovací - Spojovací (zpět Koněvovou).
Bus X-9 - NNŽ - Spojovací
Případně 10 v KT8 na Biskupcovu a 16 na Olš. hřbit. (bylo by méně záloh na KT).
Pokud vím, tak na Basilejském náměstí je trať relativně nedávno opravena. Na Ohradě se bude dělat splítka, takže do zastávky Biskupcova se asi tramvaje taky nedostanou, ale nad křižovatkou s Jeseniovou už by kolejový přejezd s dobudovanými zastávkami výstupní i nástupní být mohl.
Takže naprosto nechápu, proč to nemůže jezdit vcelku přehledně takto (kolejový přejezd nad Jeseniovou):
Linka 1: Petřiny - Palmovka - Vozovna Kobylisy.
Linka 9: Sídliště Řepy - Biskupcova (KT8) (17 vozů)
Linka 10: Sídliště Řepy - Olšanské hřbitovy.
Linka 16: Nádraží Braník - Biskupcova (KT8) (13 vozů).
Linka 19: Kubánské náměstí - NNŽ - Václavské nám. - Sídliště Řepy
Linka 24: Radošovická - Vozovna Kobylisy (2xT)
Bus 152 - posila spojů o 1/4
Bus 109 - posila spojů o 1/3
Bus X-1 - Palmovka - Krejcárek - odbočení do Koněvovy dolů - ulicemi Zelenky Hajského - Biskupcovou a Rečkovou do Koněvovy směr Spojovací - Spojovací (zpět Koněvovou).
Bus X-9 - NNŽ - Spojovací
Případně 10 v KT8 na Biskupcovu a 16 na Olš. hřbit. (bylo by méně záloh na KT).
Já furt čekám, že to někdo opraví - tam je přeci kolej JEDNA, klasickej trojúhelník, kterej se až před vraty rozdvojuje... ?adam_r píše:Pokud vim, tak koleje jsou tam 2 s tim, ze ta leva (z pohledu od Evropske) se vpodstate nepouziva. Takze by 26 mohla otacet na ni s tim, ze vyjezdy by byly po te "prave" koleji jako normalne. (pro rypaly - k vyhybce by se postavil vyhybkar pro urychleni manipulace)
Pokud vim, tak koleje jsou tam 2 s tim, ze ta leva (z pohledu od Evropske) se vpodstate nepouziva. Takze by 26 mohla otacet na ni s tim, ze vyjezdy by byly po te "prave" koleji jako normalne. (pro rypaly - k vyhybce by se postavil vyhybkar pro urychleni manipulace)Radek píše:No ale to je sakra rozdíl, jestli je to v přímém směru nebo z boční ulice. Kromě toho by se na té kusé koleji musel měnit směr jízdy, což zase chvíli trvá atd.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
No ale to je sakra rozdíl, jestli je to v přímém směru nebo z boční ulice. Kromě toho by se na té kusé koleji musel měnit směr jízdy, což zase chvíli trvá atd.K-M píše:Inu, za normálních podmínek se tam nacpe 15 vlaků, že. Takže je to vlastně méně. Sice v přímém směru, ale nacpe. No a kvůli jedné hodině to nebudeme provozovat zbylých 23 hodin? Ale i ten víkend by se dal. jenže holt: ..."dycky se to tak dělalo".
Inu, za normálních podmínek se tam nacpe 15 vlaků, že. Takže je to vlastně méně. Sice v přímém směru, ale nacpe. No a kvůli jedné hodině to nebudeme provozovat zbylých 23 hodin? Ale i ten víkend by se dal. jenže holt: ..."dycky se to tak dělalo".Radek píše:No dobře, tak já budu pokračovat ve svých pustých výmyslech, které nemají nic společného s realitou. Mezi 6 a 7 ráno vyjede z vozovny Vokovice 22 vlaků. K tomu připočítej tak jednu výměnu, a do toho chceš nacpat 7,5 spoje? Při světelně řízené křižovatce bez preference? .
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
No dobře, tak já budu pokračovat ve svých pustých výmyslech, které nemají nic společného s realitou. Mezi 6 a 7 ráno vyjede z vozovny Vokovice 22 vlaků. K tomu připočítej tak jednu výměnu, a do toho chceš nacpat 7,5 spoje? Při světelně řízené křižovatce bez preference? Varianta s výlukou vždy jedné koleje a víkendovými výlukami obou se mi už zamlouvá víc, ale záleží na tom, co se tam přesně dělá, jestli by to opravdu šlo.K-M píše:Když se líbí policii zatahování, tak z legislativního hlediska je jedno, jestli se tak děje u 30 vlaků denně nebo u 8 vlaků za hodinu. Jedna kolej stačí -odpočívat se bude v Hostivaři. Tak co si ještě vymyslíš?
Jo ještě - anebo bych smyčku opravil pěkně kolej po koleji a 26 se otáčela tam. A u vozovny by se obracelo jen chvíli při opravě jediného klíčového křížení. To je neštěstí, že nevím kolik stojí provoz 36 a NAD a kolik by stály tyto organizační opatření. Ale zdravý rozum mi říká, že myslet je lacinější. Bohužel, u DP jsou placeni od ježdění.
Ostatně, co ale chci, už ten kaliforňan je pokrok, ještě nedávno by se to ukončilo na ČV a jezdila NAD z ČV celou dobu. Ale vsadil bych se , že příští oprava smyčky DŠ užbude jak popisuju já...
Ostatně, co ale chci, už ten kaliforňan je pokrok, ještě nedávno by se to ukončilo na ČV a jezdila NAD z ČV celou dobu. Ale vsadil bych se , že příští oprava smyčky DŠ užbude jak popisuju já...