Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jedná se o opravu po rekonstrukci vodovodu (či plynovodu či čeho).
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tak co, také se někdo (třeba) včera svezl linkou X7 ze Slavie pod Šmukýřku?
BTW: To už je to tam tak zničený, že se trať ve Vršovické musí opravovat?
BTW: To už je to tam tak zničený, že se trať ve Vršovické musí opravovat?
Re: Výluky a jiná omezení
Já bych to ještě upřesnil. Kdyby se ty linky "prozatím" zrušily, klesne potřeba řidičů, tramvají a návazností. A mohl by pak být problém při spuštění VN a Malešic obhajovat opětovné posilování stavů - zejména kvůli tomu, co nás s největší pravděpodobností čeká. Čili politicky schůdnější zřejmě je vydržovat si nynější 13 a 21 s tím, že provozní náklady se zprovozněním nových tratí stoupnou minimálně, než pak při snaze o obnovu diskutovaných linek zjistit, že si máme poradit jinak, protože zdroje vyschly a navyšování provozních prostředků je momentálně politicky neprůchozí.
Je to sice ryze moje fabulace, ale zároveň předpokládám, že by daleko od pravdy být nemusela.
No a sám jsem zvědav, co s tou 21 onen Barrandovský most udělá. Pokud busy přes něj jezdící ztratí výraznějším způsobem spolehlivost, což se dá očekávat, pak bych se opravdu nedivil, kdyby význam 21 rázem raketově vystřelil a my se dočkali souprav CDCT. Uvidíme.
Každopádně pokud se k omezování dostaneme, tipl bych si, že i z těchto důvodů se nakonec spíše omezí polonoc - než že by se rušily jednotlivé linky.
Je to sice ryze moje fabulace, ale zároveň předpokládám, že by daleko od pravdy být nemusela.
No a sám jsem zvědav, co s tou 21 onen Barrandovský most udělá. Pokud busy přes něj jezdící ztratí výraznějším způsobem spolehlivost, což se dá očekávat, pak bych se opravdu nedivil, kdyby význam 21 rázem raketově vystřelil a my se dočkali souprav CDCT. Uvidíme.
Každopádně pokud se k omezování dostaneme, tipl bych si, že i z těchto důvodů se nakonec spíše omezí polonoc - než že by se rušily jednotlivé linky.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Já za tím cítím to, co ve všech podobných sektorech fungujících z veřejných rozpočtů Co neprojezdíš/neprožereš letos, příští rok nedostaneš. Jak to okecáš, už záleží na rétorice jedince.
Příklad z krkonošské vsi - obec zničehonic začne sekat pozemky, na které se roky nesáhlo a opravovat věci, či vyměňovat věci, které nutně zásah nevyžadují apod. Proč? No protože příjezdová silnice je nas_čky, ale díky malému množství obyvatel, na její obnovu peníze v rozumné výši nikdy nedostane. Takže se různými "vícepracemi" udržuje rozpočet napjatý aby pak bylo možné se jeden rok na vše vykašlat a za kompenzace z předešlého roku udělat tu silnici.
Praha je větší a složitější, ale nastavení penězovodů bude podle stejné šablony Tady skutečně nejde o to reálně ušetřit Tady je to boj o přežití...
Příklad z krkonošské vsi - obec zničehonic začne sekat pozemky, na které se roky nesáhlo a opravovat věci, či vyměňovat věci, které nutně zásah nevyžadují apod. Proč? No protože příjezdová silnice je nas_čky, ale díky malému množství obyvatel, na její obnovu peníze v rozumné výši nikdy nedostane. Takže se různými "vícepracemi" udržuje rozpočet napjatý aby pak bylo možné se jeden rok na vše vykašlat a za kompenzace z předešlého roku udělat tu silnici.
Praha je větší a složitější, ale nastavení penězovodů bude podle stejné šablony Tady skutečně nejde o to reálně ušetřit Tady je to boj o přežití...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Něco ze "zelených":
Prostě prázdná denní tramvaj patří k pražské půlnoci tak, jako narvaný autobus k pražskému poledni. Někdo to tak chce, někdo to tak má rád, a tak to bude, a žádnými úsporami si to nedáme nabourat, i kdyby se orvalo cokoliv jiného (zvláště BUSY - ty ano, ty klidně).
Nevím, jestli se smát nebo brečet, ale takovými argumenty se nový ROPID už opravdu vyrovná starému: Vzduchovoziče nelze zaříznout, protože jsou přípravou na nové TT. Co je tak zaříznout a po otevření předmětných nových TT obnovit i s ohňostrojem Kdepak, to by nešlo, to by nebyla taková sranda.Martin Šubrt píše: Pokud jde o 13 a 21, tak obě linky jsou součástí opatření při otevření Václavského náměstí, které se už projektuje. 13 z Vinohradské i Čechova nám. směřuje na VN, 21 ze Smíchova také. 21 do Václaváku čeká navíc těžký úkol za ten Barranďák. A 5 opouští 15 na Floře, přičemž se velmi přiblížila Počernická, pro kterou 15 vznikla, takže rovněž nejde zaříznout.
Prostě prázdná denní tramvaj patří k pražské půlnoci tak, jako narvaný autobus k pražskému poledni. Někdo to tak chce, někdo to tak má rád, a tak to bude, a žádnými úsporami si to nedáme nabourat, i kdyby se orvalo cokoliv jiného (zvláště BUSY - ty ano, ty klidně).
Re: Výluky a jiná omezení
Výluka metra na lince C 4.7-12.7 Hlavní Nádraží-Pražského Povstání
Linka rozdělena na 2 úseky
Háje-Pražského Povstání
Hlavní Nádraží-Letňany
zavedena NAD XC Pražského Povstání-Hlavní Nádraží
Linka rozdělena na 2 úseky
Háje-Pražského Povstání
Hlavní Nádraží-Letňany
zavedena NAD XC Pražského Povstání-Hlavní Nádraží
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Úpravy intervalů…
Od čtvrtka 4. 6. bude dále obnoven večerní provoz na tramvajových linkách č. 8 a 20 v období 22:30 až 0:30.
Re: Výluky a jiná omezení
Žel zde není o tom, zda je to bulvárek, nebo ne. Současné vedení Prahy je značně amatérské a prosazuje věci, kdy odborník se diví a laik žasne.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A bere to ve skutečnosti ještě někdo vůbec vážně ? V porovnání s články OMG mi dneska přijde i Radio Jerevan jako relevantní zdroj informací...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Trocha bulvárku...
...se zajímavými informacemi.
...se zajímavými informacemi.
Re: Výluky a jiná omezení
Starostrašnická: dočasné přerušení provozu tramvají
Platnost
18. 5. 2020, 04:30 – 4. 6. 2020, 04:30
Dotčené linky
7, 13, 26, 91, 95
Popis události
Od pondělí 18. května 2020 (přibližně 4.30 hodin) do čtvrtka 4. června 2020 (přibližně 4.30 hodin) je přerušen provoz tramvají v části křižovatky u vozovny Strašnice.
Změny tras tramvajových linek
Linky číslo číslo 7 a 95 jsou ve směru z centra zkráceny do zastávky Vozovna Strašnice (nástupní zastávka Nad Primaskou).
Linka 13 je zrušena.
Linka 22 všechny spoje jedou k Nádraží Hostivař
Linka 26 je ve směru z centra ze zastávky Vozovna Strašnice odkloněna přes zastávky Solidarita a Nové Strašnice do zastávky Černokostelecká, kde je ukončena.
Linka 91 je ve směru z centra ze zastávky Vozovna Strašnice odkloněna přes zastávky Solidarita, Nové Strašnice a Černokostelecká do zastávky Ústřední dílny DP, kde je ukončena.
Platnost
18. 5. 2020, 04:30 – 4. 6. 2020, 04:30
Dotčené linky
7, 13, 26, 91, 95
Popis události
Od pondělí 18. května 2020 (přibližně 4.30 hodin) do čtvrtka 4. června 2020 (přibližně 4.30 hodin) je přerušen provoz tramvají v části křižovatky u vozovny Strašnice.
Změny tras tramvajových linek
Linky číslo číslo 7 a 95 jsou ve směru z centra zkráceny do zastávky Vozovna Strašnice (nástupní zastávka Nad Primaskou).
Linka 13 je zrušena.
Linka 22 všechny spoje jedou k Nádraží Hostivař
Linka 26 je ve směru z centra ze zastávky Vozovna Strašnice odkloněna přes zastávky Solidarita a Nové Strašnice do zastávky Černokostelecká, kde je ukončena.
Linka 91 je ve směru z centra ze zastávky Vozovna Strašnice odkloněna přes zastávky Solidarita, Nové Strašnice a Černokostelecká do zastávky Ústřední dílny DP, kde je ukončena.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Bobik: Ti se už vidí minimálně v PS nebo ve Strakovce Pro ty je Praha už jenom možnost jak se ukázat...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
VonŠ: Nejen odezdi ke zdi, ale také to, co funguje leckde ve státním > že se proplatí to, co se utratilo v předchozí sezóně. Takové ty zběsilé nákupy výpočetní techniky na konci roku apod. Vpodsatě i předvánoční posílení lze vidět podobně. Takže teď je potřeba to nadupat a vyjezdit do krve, aby se při následném ořezávání dalo uhájit co možná nejvíce vozom, aby bylo na nějaký základ. Bo když to teď "rozumně" omezíme, tak při porcování medvěda utřeme hubu. Vždyť jste loni jezdilo lážo, tak co bychom vám přidávali. Smutné a děsně ekologické a ekonomické, ale obávám se, že blízko pravdě
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Bobik: Já myslím, že si zapomněl na jeden velmi zásadní problém....
Pražská MHD se zaplatí cestujícími z 20%... A to ještě průměr zlepšují turisti jezdící na jednoráz.... Roční kupony budou tragédie, co do výdělečnosti...
V překladu do MHD teče ročně cca 16 mld korun (ze 60 mld rozpočtu Prahy) a z toho cca 13 do DP... A to v tom nejsou investiční akce typu Metro D... + nevím jak probíhá nákup vozů všech trakcí atd. ale možná to taky bude navíc....
Pokud by si navýšil dopravu třeba o 10%, tak to máš cca 1,6 mld +, ale vybereš navíc v lepším případě jenom 320 mil...
Pražská MHD se zaplatí cestujícími z 20%... A to ještě průměr zlepšují turisti jezdící na jednoráz.... Roční kupony budou tragédie, co do výdělečnosti...
V překladu do MHD teče ročně cca 16 mld korun (ze 60 mld rozpočtu Prahy) a z toho cca 13 do DP... A to v tom nejsou investiční akce typu Metro D... + nevím jak probíhá nákup vozů všech trakcí atd. ale možná to taky bude navíc....
Pokud by si navýšil dopravu třeba o 10%, tak to máš cca 1,6 mld +, ale vybereš navíc v lepším případě jenom 320 mil...