Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
K-M

Příspěvek od K-M » 18.6.2006 6:49

admin Petr: Že bychom se ve výlukovém vedení tentokrát shodli? :wink:
Absolut: Ale na ČD to tak mají fírové běžně. Pravda, cesta na místo výkonu se jim počítá do prac.doby. Ale to je zas na odborech aby si to zařídily a ne aby blbly kolem problémů, do kterých jim nic není, jak to dělají teď. A i kdyby, tak to je prostě jedna z vlastností té práce. Já mám na svých pracovištích zas jiná negativa.
Demon: Já nevím, já za to nejsem placenej. Já to naopak platím, tak říkám, co bych chtěl platit a co ne. Určitě aspoň při jednom přespání za dvě směny by to ta tramvaj bez oprášení vydržela a hned by bylo jalových jízd polovic. To přeci nejsou Ečs!

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.6.2006 22:32

Petr:

OK.

jinak důvodem, proč nemůže být půlená 9 vedena objezdem přes Floru by mohly být přestávky v řepích (malá kapacita smyčky?) nebo záměr autora zachovat spojení Olšany-NNŽ "pro babičky". ale to je jen spekulace...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 17.6.2006 22:03

pawel píše:petr - ad převlíkání:

to se ti zdá jako "zrůdnost"? já teda považuju za zrůdnost spíš 30/39. doopravdy nechápu, že se tak staráš o těch pár lidí z okolí olšan (kteří stejně budou o výluce tušit spíš než jiní), zatímco lidi v druhé půlce prahy, zmatení totální změnou dvou páteřních linek, tě nechávají chladným...

a koneckonců jaký by byl problém nahrát hlášku "Vůz pokračuje dále jako linka 9 přes zastávku Václavské náměstí do zastávky Sídliště Řepy"????? a do jízdního řádu dát poznámku u stanice NNŽ á la "dále vůz pokračuje jako linka číslo 9?".

když jsem jel v drážďanech poprvé tramvají (bez mapy a dalších šoto-informací, jen podle instrukcí), zrovna mě takhle posadili do linky (pravidelné), která se po cestě změnila a žádný problém jsem s tím doopravdy neměl.
Olšanské hřbitovy byly jen příklad. Nic víc, nic míň. Ale to víte, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, tak jsem dostal zase jednou přes prsty. A po 10 letech u DP jsem asi naivní, když vím, že cestujícího spíš trkne, když mu jede neznámé číslo linky, že se asi něco děje a podívá se na jízdní řád s trasou, než když mu přijede zcela pravidelná linka, u níž konečnou neřeší a pak jen řve na řidiče, kam jede.
A představ si, že když jsem poprvé slyšel o linkách 30 a 39 málem to se mnou kleplo. Pokládal bych za daleko jednodušší nechat linku 9 ukončenou objezdem Olšanské náměstí - Flora - Mezi hřbitovy a zpět, zrušit linku 19 a v chybějícím úseku ze Želivského na Kubánské náměstí jí nahradit linkou 10, linku 16 zkrátit na Olšanské hřbitovy. Jenže já linkové vedení nevymýšlím a ani neschvaluji. Tak mi, prosím, nic nepodsouvej :cry:

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 17.6.2006 20:19

ceskomoravska píše:Dneska jsem jel kolem vozovny ŽIŽKOV a vidim že je v zatáčce cesta rozkopaná. Tak mám dotaz jak tam ty tramvaje jezdí když je to tam rozkopaný :?: :?: :?: To jsou jako rozházený po jiných vozovnách nebo jak to je :?: :?: :?:
Jezdí se spodem. Kdyby jsi se pořádně koukal, tak si toho všimneš. Směrem od ohrady je jedna ulice a tam jsou koleje z a do vozovny a pak je další a tam je jen jedna kolej(dnes rozkopaná) a ta vede na obratiště Vápenka. Toto obratiště se napojí na koleje z vozovny. Je to vlastně konečná okolo jednoho bloku domů. Takže vozovna žižkov se normálně použivá

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.6.2006 20:12

petr - ad převlíkání:

to se ti zdá jako "zrůdnost"? já teda považuju za zrůdnost spíš 30/39. doopravdy nechápu, že se tak staráš o těch pár lidí z okolí olšan (kteří stejně budou o výluce tušit spíš než jiní), zatímco lidi v druhé půlce prahy, zmatení totální změnou dvou páteřních linek, tě nechávají chladným...

a koneckonců jaký by byl problém nahrát hlášku "Vůz pokračuje dále jako linka 9 přes zastávku Václavské náměstí do zastávky Sídliště Řepy"????? a do jízdního řádu dát poznámku u stanice NNŽ á la "dále vůz pokračuje jako linka číslo 9?".

když jsem jel v drážďanech poprvé tramvají (bez mapy a dalších šoto-informací, jen podle instrukcí), zrovna mě takhle posadili do linky (pravidelné), která se po cestě změnila a žádný problém jsem s tím doopravdy neměl.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 17.6.2006 19:04

Dneska jsem jel kolem vozovny ŽIŽKOV a vidim že je v zatáčce cesta rozkopaná. Tak mám dotaz jak tam ty tramvaje jezdí když je to tam rozkopaný :?: :?: :?: To jsou jako rozházený po jiných vozovnách nebo jak to je :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 17.6.2006 18:52

Petr píše:Nikoliv ono to pokračovalo stále jako linka 16 - a pokud vůbec byla v jízdním řádu poznámka, pak stylu, že ze zastávky Pobřežní cesta pokračuje do zastávky Sídliště Modřany - zmínka o tom, po jaké trase linky se nikdy v zastávkových jízdních řádech neobjevila.
Když myslíš, ale jeden čas to opravdu bývalo, "pokračuje jako linka 52..."

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 17.6.2006 11:50

No město dráždany použivá tento systém normálně. Ale když jsem se s tím setkal já tak je to udělané trošku jinak. Na boční orientaci to má napsáno že to je linka 9/10. A prostě to jede po lince 9 pak to v tom kde to opouští linku zastaví. A něco to řekne jako, že je konečná. A zahne za roh a tam už jede po lince 10(s orientací linky 10). Bud lidé vystoupí a nebo ne. Nikdo je nenutí. Ale ta boční oientace je udělaná fakt dobře, že to každej pozná.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 17.6.2006 9:22

9001 píše:Převlékání by bylo reálné, ale muselo by být napsáno v jízdních řádech srozumitelně jak vůz a jako co pokračuje. Pamatuji si jak jeden čas byla poznámka v jízdních řádu linky 16. ze zastávky Pobřežní cesta pokračuje jako linka 52 do zastávky Sídliště Modřany.(...)
Nikoliv ono to pokračovalo stále jako linka 16 - a pokud vůbec byla v jízdním řádu poznámka, pak stylu, že ze zastávky Pobřežní cesta pokračuje do zastávky Sídliště Modřany - zmínka o tom, po jaké trase linky se nikdy v zastávkových jízdních řádech neobjevila.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 17.6.2006 5:48

Převlékání by bylo reálné, ale muselo by být napsáno v jízdních řádech srozumitelně jak vůz a jako co pokračuje. Pamatuji si jak jeden čas byla poznámka v jízdních řádu linky 16. ze zastávky Pobřežní cesta pokračuje jako linka 52 do zastávky Sídliště Modřany.
Jinak by bylo ještě jedno řešení. Udělat to po plzenském stylu. Linka9/10. I když pak by možná byl problém s velikostí konečné na BUSE, ikdyž když se chce všechno jde.

MOp

Příspěvek od MOp » 16.6.2006 18:19

Absolut píše:Oukej, Káeme, tak příští tejden chodíš do práce na tejden do budovy drůběžáren v Libuši, provizorně Ti tam přesuneme kancelář, ale musíš podávat naprosto stejné výsledky a pokud se Ti podělá počítač, tak servisní technik bude přestěhovanej pro změnu do Břežan a nesmíš se v tom hrabat sám... KT8 ve vokovicích bez zázemí...
Já bych to trošku poupravil.. KM sice bude jezdit do drůbežárny v Libuši, ale v průběhu dne se přesune na dislokované pracoviště třeba na Bílé Hoře, kde skončí. Ale pozor, do (pro začátek) jen 8 a půl hodinové pracovní doby (přestože řidič tramvaje má při šejdru i 11 hodin) se nepočítá doba přejíždění mezi pracovišti!

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 16.6.2006 17:27

K-M píše:Neříkej mi Bože jako jiní smrtelníci, pro tebe jsem prostě K-M :P
Ftipný :D Dík.
I kdyby se našlo místo, kdo a čim tam bude provádět denní ošetření ?

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 16.6.2006 16:28

Co se týče "převlékání" s lidma z linky na linku, tak si vůbec nemyslím, že by to bylo pro lidi nějak horší, než když jim začnou v nějakém úseku jezdit 3 uplně jiné linky, navíc tak šíleně jako to bude teď. Spíše naopak. Jinak např. v Ostravě se snad tohle občas praktikuje místo zavádění extra linek.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 16.6.2006 15:40

Oukej, Káeme, tak příští tejden chodíš do práce na tejden do budovy drůběžáren v Libuši, provizorně Ti tam přesuneme kancelář, ale musíš podávat naprosto stejné výsledky a pokud se Ti podělá počítač, tak servisní technik bude přestěhovanej pro změnu do Břežan a nesmíš se v tom hrabat sám... KT8 ve vokovicích bez zázemí...

K-M

Příspěvek od K-M » 16.6.2006 15:20

demon píše:Bože kdy už konečně pochopíš, že prostě není možný stěhovat vozovny podle toho jaký linky jezděj zrovna kolem... To by Pankrác vypravoval jenom osmnáctky a takovej Motol nebo Žižkov by mohly přistavit další haly.
Neříkej mi Bože jako jiní smrtelníci, pro tebe jsem prostě K-M :P
Kdy už pochopíš, že by se na pár dnů ty tramvaje nezbláznily (depáci možná ano, a v tom to bude - v lidech), když se nezblázněj mašiny, které ČD běžně operativně při výlukách přesunují. Nevykládej, že největší pražská vozovna, vypravující skoro nejméně souprav nemá na deset dnů místo pro 8 KT. Nevykládej mi, že důvod že 21 jezdí ze všech vozoven je jinde než v lenosti depáků, podporované odbory rozpojovat a spojovat soupravy.

Odpovědět