Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
7059074

Příspěvek od 7059074 » 06.9.2005 21:56

Oni ty KT8D5 nebudou pojíždět ten oblouk ze zastávky Flora do zastávky Orionka. Vezmou to z NNŽ doprava na NNŽ a na Olšanskou a pak doleva nahoru ke Floře a tam to vezmou přes křižovatku rovně směr Orionka.

Ano, uznávám. Ten smajlík zde chybí, ale nechtěl jsem brát naději někteřým šotoušům, kteří by si to rádi vyfotili. :lol:
Naposledy upravil(a) 7059074 dne 06.9.2005 22:08, celkem upraveno 1 x.

G_H

Příspěvek od G_H » 06.9.2005 21:51

9001 píše:Pak že na Floru se nemůžou pustit vozy KT8D5 :roll:
Kdo tu mluví o KT8D5? Ty asi nevíš že kvůli tomu budou na 24 jezdit T3 (resp.T6) spřažené do vlaku PX :twisted:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 06.9.2005 21:32

Martin píše:Už si připadám si jak u kolovrátku:
V sobotu mezi 5. a 18. hodinou bude přerušen z důvodu havárie vodovodního řadu přerušen provoz mezi Lazarskou a Jindřišskou.
Odklony:
3-přes Náměstí Republiky, Právnickou fakultu a Národní třídu
9-přes Náměstí Republiky a Malostranskou na Újezd
14-přes Právnikou fakultu a Národní třídu
24-z Palmovky přes Floru a IPP na Karlovo náměstí
(bez NAD)
Pak že na Floru se nemůžou pustit vozy KT8D5 :roll:

Martin

Příspěvek od Martin » 06.9.2005 21:24

Už si připadám si jak u kolovrátku:
V sobotu mezi 5. a 18. hodinou bude přerušen z důvodu havárie vodovodního řadu přerušen provoz mezi Lazarskou a Jindřišskou.
Odklony:
3-přes Náměstí Republiky, Právnickou fakultu a Národní třídu
9-přes Náměstí Republiky a Malostranskou na Újezd
14-přes Právnikou fakultu a Národní třídu
24-z Palmovky přes Floru a IPP na Karlovo náměstí
(bez NAD)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 06.9.2005 20:43

MOp píše:prosim o vysvetleni, v cem spociva technologie hans wendel.
Všechno je na jedno brdo.To víš takové firmy jako je Hans wendl,SKANKA potřebujou minimálně na rekonstrukci 2.měsíce na rozdíl od Vrchní stavby Dopravního podniku která má na to 1.Měsíc a to stačí udělat jěště něco navíc. 8-) S pozdravem DPmPET 8-)

MOp

Příspěvek od MOp » 06.9.2005 20:38

prosim o vysvetleni, v cem spociva technologie hans wendel.

DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 06.9.2005 20:19

DPmPET píše:
syverin píše:Těžko, to by Olšanská byla taky Hans Wendel :lol:
No nevím ale ty patky co popisuješ to se už používalo už v 60.letech zárovenˇ i zalévání pražců do betonu+ i s kotevníma šroubama.To není nic nového co zaváděla a zavádí firma Hans Wendl.S pozdravem DPmPET 8-)
No a ty pružné upevnˇovadla typu W od firmy Vosloh taky moc dlouho nevydrží.V tý zemi to akorát stačí popraskat a schnít. 8-)

DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 06.9.2005 20:15

syverin píše:
MOp píše:hans wendel = betonove prazce s uchycenim bez pruznych sverek?
Těžko, to by Olšanská byla taky Hans Wendel :lol:
No nevím ale ty patky co popisuješ to se už používalo už v 60.letech zárovenˇ i zalévání pražců do betonu+ i s kotevníma šroubama.To není nic nového co zaváděla a zavádí firma Hans Wendl.S pozdravem DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 05.9.2005 22:27

MOp píše:hans wendel = betonove prazce s uchycenim bez pruznych sverek?
Těžko, to by Olšanská byla taky Hans Wendel :lol:

MOp

Příspěvek od MOp » 05.9.2005 22:19

syverin píše: Takže za rok až dva čekám generálku na Prašném mostě. Taky Hans Wendel na betonu.
na prasnaku neni generalka nutna. tam to bude tou dobou jiz zavrene a zborene na 3 roky, a pak bude krizovatka komplet v novem :-D

hans wendel = betonove prazce s uchycenim bez pruznych sverek?

DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 05.9.2005 21:48

syverin píše:
DPmPET. píše: Jo ale dopadne to stejně jako na Stírce,že se bude možná bagrovat pražce a dělat nový kufr 8-)
Trocha terminologie... kufrem se myslí co?
To je myšlena určitá vrstva pod pražcema.Je to sleng Vrchní stavby 8-)

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 05.9.2005 21:43

DPmPET. píše: Jo ale dopadne to stejně jako na Stírce,že se bude možná bagrovat pražce a dělat nový kufr 8-)
Trocha terminologie... kufrem se myslí co?

DPmPET.

Příspěvek od DPmPET. » 05.9.2005 21:40

syverin píše:Ale jo, vydrží. Jenže musí být na dřevě zalitém v betonu. Pak je v Ječná. Na Vltavské, na Palmovce je to všechno jenom výměna kolejí. Na Míráku se oblouky mění co 4 roky a pražce taky nic. Takže za rok až dva čekám generálku na Prašném mostě. Taky Hans Wendel na betonu.
Jo ale dopadne to stejně jako na Stírce,že se bude možná bagrovat pražce a dělat nový kufr 8-)

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 05.9.2005 21:29

Ale jo, vydrží. Jenže musí být na dřevě zalitém v betonu. Pak je v Ječná. Na Vltavské, na Palmovce je to všechno jenom výměna kolejí. Na Míráku se oblouky mění co 4 roky a pražce taky nic. Takže za rok až dva čekám generálku na Prašném mostě. Taky Hans Wendel na betonu.

DPmPET

Rekonstrukce křižovatky Stírka

Příspěvek od DPmPET » 05.9.2005 20:38

No nevím ale technologie použitá firmou Hans Wendl která prováděla před 12 lety tak končí celá i s betonovýma pražcema na skládce.Prý křižovatka vydrží 30.let.Myslím že podle hromad pražců je to trochu barvoslepé.A když vidím kvalitní podbití tak už by si v Praze už neškrtly. 8-)

Odpovědět