Stránka 1 z 492

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 21.2.2024 22:46
od demon
pawel píše:
21.2.2024 22:10
demon: Tuhle trasu skutečně někdo jezdí tramvají zadem přes Strašnickou? Něco ve smyslu Špitálská-Ostrčilovo nám.? Maximálně jednotky cestujících. Strašnice-Výtoň je daleko silnější vazba, stačí se někdy projet. Ale uznávám, taková tragédie ten jeden přestup není. Jen to neustálé kvedlání nedělá tramvajím úplně dobré jméno.
No pořád lepší než to jezdit navrhovanou 14...
Strašnice - Výtoň stále zvládá 7 bez přestupu, o tom asi není sporu. Někdy to jezdim. Často...
Změna je život, život je změna. No problem

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 21.2.2024 22:10
od pawel
demon: Tuhle trasu skutečně někdo jezdí tramvají zadem přes Strašnickou? Něco ve smyslu Špitálská-Ostrčilovo nám.? Maximálně jednotky cestujících. Strašnice-Výtoň je daleko silnější vazba, stačí se někdy projet. Ale uznávám, taková tragédie ten jeden přestup není. Jen to neustálé kvedlání nedělá tramvajím úplně dobré jméno.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 20.2.2024 21:52
od 9001
Demon: Vysočany a Palmovka na to mají 14 :D Fanoušci podzemí zase metro + tram, ale to je spíš rýpavá :-)

Model 7 do Vysočan je už vyzkoušený od roku 2002 :-)

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 20.2.2024 21:28
od demon
pawel píše:
20.2.2024 20:00
A všech, co jezdí z oblasti Solidarity za Synkáč nebo pak s přestupem třeba do Podolí. Není jich až tak málo. Ale je fakt, že pro bezpřestupovou cestu na Anděl zůstává 16, což ovšem zase žene další lidi do Ječné.
A naopak pomůže těm, co jedou z oblasti Vysočan, Palmovky a Žižkova za Synkáč...
Za mě z dopravního pohledu šul nul a z provozního ušetřených 6 KT.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 20.2.2024 20:00
od pawel
Karosák píše:
12.2.2024 20:35

Prohození 7 a 19 se dotkne jen těch, kteří chtějí z Pankráce do Libně.
A všech, co jezdí z oblasti Solidarity za Synkáč nebo pak s přestupem třeba do Podolí. Není jich až tak málo. Ale je fakt, že pro bezpřestupovou cestu na Anděl zůstává 16, což ovšem zase žene další lidi do Ječné.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 15.2.2024 19:52
od P_V
Tím chci říct, že ze dvou linek napříč městem se stane jedna linka superdlouhá a druhá krátká, která ji kromě několika zastávek na konci kopíruje.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 12.2.2024 20:35
od Karosák
Poznámce, že je 19 na Depo "do nikam" nerozumím. To je jako tvrdit, že dnešní 7 je od Otakarovy na Depo do nikam... 8-[
Prohození 7 a 19 se dotkne jen těch, kteří chtějí z Pankráce do Libně. A kolik takových je? Vzhledem k okolnostem mi to přijde jako poměrně bezbolestné řešení...
Á propos - já nemám indice k tomu, že 1 a 27 bude přejezdová. 27 BP v Braníku, víkendy na Libuši (obě výstupní jsou již bezbariérové a sociální zařízení je tam plnohodnotné). 1 BP u Voz. Střešovice - muzeum městské hromadné dopravy @3667 Netvrdím, že se situace na bojišti nemůže změnit, ale jen abychom se pak moc nedivili.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 11.2.2024 19:43
od demon
P_V píše:
11.2.2024 19:35
Přestávka se střídáním stále není možná? Protože v této trase je 19 tramvaj do nikam.
Možná jistě je, ale nic moc s tím nezískáš a řidičů taky není nazbyt.
Proč by měla být 19 tramvaj do nikam ? Naopak je to logickej krok...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 11.2.2024 19:35
od P_V
Přestávka se střídáním stále není možná? Protože v této trase je 19 tramvaj do nikam.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 11.2.2024 17:45
od Mhr1
Na Libeňáku se bude přejíždět mezi linkami 1/27 jednoduše proto, aby byly někde řádné přestávky. Ty pak budou na Petřinách. A proto, že dvojlinka 1/27 je moc dlouhá a není dost KT8, tak proto opět stará známá záměna konečných 7/19.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 10.2.2024 18:17
od OKN81

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 08.2.2024 16:22
od P_V
Standard PID je docházková vzdálenost 400 m pro vysokopodlažní zástabvbu (nad 8p), 600 m pro nízkopodlažní zástavbu (do 4p), pro max 20% území se připouští +200m. Pro tu převažující zástavbu, která není ani vysokopodlažní ani nízkopodlažní, standard nenařizuje nic :D Ale většina území je do půl km od jiných zastávek tramvaje, a navíc tam jezdí 156.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 08.2.2024 12:32
od slonik
Co jsem dlouhodobě slýchal, tak se s přejezdem na Maninách vždycky počítalo. Ono je to ze zastávky Maniny na Dělnickou blízko, ale z přístavu už je to dost daleko. Ta oblast je daleko zalidněnější než třeba před 20 lety.

Ale teď z toho bude paskvil, tram na Libeňák a pak jednu zastávku busem. A jestli ta 1 a 27 budou spojený, budou tam ještě větší nepravidelnosti než se současnou X1.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 07.2.2024 21:24
od Karosák
Jasně, takže politika + Kaufland :prase A k tomu NAD X1. To jsem zvědav na obsazenost a stabilitu jř obou linek :zadnice

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 07.2.2024 20:31
od 9001
Tramvaj na Libenský most je politické zadání... Když už jsme u koryta 6 let a vlastně nic jsme neudělali, tak tam ta tramvaj musí dojet...