Re: Výluky a jiná omezení

Před dotazem použijte tlačítko hledat.
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=550
V pondělí 19. března začne Technická správa komunikací (TSK) opravovat ulici Na Slupi. Ulice bude průjezdná pouze ve směru z centra. Provoz tramvají zůstane zachován.
von Špilberk napsal:Nešla by ta Vltava už na Šumavě odklonit k Dunaji? Jsou s ní akorát potíže...
diskuze napsal:proč vůbec rekonstruujeme D1, vždyt se taky nemusí dělat mosty. Někde by to převoz vyřešil
Do Prahy nepojedu - jsem neplavec.
Za chvilku to bude v Praze jako v Benátkách, samá lodička a gondola, pardon přívoz
Dolínek zřejmě někde zapůjčí trajekt, aby kapacitně nahradil Libeňský most...
Nešla by ta Vltava už na Šumavě odklonit k Dunaji? Jsou s ní akorát potíže...
Na uzavřený Libeňský most se má už brzy vrátit hromadná doprava. Zatím ovšem jen v podobě minibusů, které váží méně než pět tun. Zaznělo to včera na jednání dopravního výboru městského zastupitelstva.
slonik napsal:V roce 2016 to tak bylo. Ovšem po přidání linky 14 dle Ropidu stouplo vytížení v tomto úseku o 25%, což má k 20 000 už velmi blízko. Dokud se to nezkusí, nikdo nemůže nic vědět. Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.
Ovšem za předpokladu, že "by to jelo". A to nikdo nedokáže zaručit. Na hodinový poskakování v koloně nikdo zvědavej není, i když je to bez přestupu.slonik napsal:Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.
orky napsal:slonik napsal:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Až na to, že to není pravda. Ve směru na Palmovku přejede přes Libeňák dle ročenky dopravy 2016 15668 lidí a ve směru do Holešovic 13385. To má k 20 tisícům poněkud daleko.
Proč by někdo vystupoval z tramvaje, aby vlezl na autobus z kterého by opět přestoupil na tramvaj, když jet tou tramvají okolo je jistější časově a pro mnoho destinací bez přestupu, zatímco přes bus jsou to dvě. Pro těch 10 lidí denně co jedou Palmovka - Maniny ?! No tak to je dost brutální úlet :/slonik napsal:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
slonik napsal:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
slonik napsal:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...