Stránka 2 z 492

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 07.2.2024 18:50
od Karosák
Výluka/repanelizace v lokalitě Těšnov+Hlávkův most od 17.2. na 2-3 týdny. Pokud do toho spadne XC víkend, tak bude výjimečně NAD XC a pouze NTD 36.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 07.2.2024 17:31
od ElWapp
A je to ten duvod? Nekde jsem v planech zahlidl vyluku tram na Hlavkove moste. Kolik je vlastne souprav na XC?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 07.2.2024 16:11
od P_V
slonik píše:
07.2.2024 15:52
Pak se přesune přejezd na Maniny
Tam je úplně zbytečný, protože v docházkové vzdálenosti je Dělnická a kdo to nedojde, počká na busík vymeták.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 07.2.2024 15:52
od slonik
9001 píše:
07.2.2024 13:13
Stavební práce na tom. “Spadlém” mostu budou možná do konce roku… Ale pak se to zavře komplet.
Pak se přesune přejezd na Maniny, žádná výrazná změna. Možná to bude akorát na diskuzi co na něj vést, když Palmovka už bude pro Holešovice úplně nedostupná a tedy B do centra.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 07.2.2024 15:36
od P_V
Zarazilo mě, že náhradní dopravu za metro budou zajišťovat autobusy, protože nebude dost KT. To by nešlo tu 1 během té doby ukončit jinde, aby na ní nemusely být KT?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 07.2.2024 13:13
od 9001
Stavební práce na tom. “Spadlém” mostu budou možná do konce roku… Ale pak se to zavře komplet.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 07.2.2024 0:11
od slonik
Tak na Libeňák údajně od 17.2. linky 1 a 27. Ví někdo, jestli se tam bude převlíkat nebo bude křížový přejezd pro dvě samostatné linky? Že by najednou dvě úvratě nevadily?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 27.1.2024 20:08
od Radek
Petr píše:
25.1.2024 15:49
Nikde není psáno, že trať bude ve výluce, pouze je uvedeno, že se v tomto období staví prodloužení.
Možná je to šum, ale v dokumentu (blbě se na něj odkazuje) se píše:
Termín:
stavebních prací: 1.2.2024 - 31.12.2024
výluky tramvajové dopravy: 1.5.2024 - 31.12.2024

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 27.1.2024 19:04
od 9001
Karosák: Na Seznamu bylo napsáno, že most přes Vltavu je ok a hlavně není nic vyřízené.... Takže to bude ještě asi trvat dlouho...

P.S. Už to je ofiko, že je to novostavba ;-) Včera to schválilo zastupitelstvo :D

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 26.1.2024 12:55
od slonik
Právě, teď by se to možná ještě dalo vydržet bez úvrati, ale až se most zavře úplně, bude to potřeba. Měl jsem za to, že se s tím vždycky počítalo. I teď v médiích proběhlo, že pojedou tramvaje k zastávce Libeňský most. Ono to bude i politicky schůdnější, že tramvaje budou aspoň trochu jezdit.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 26.1.2024 12:26
od Karosák
Současná "přívozní" X1 může být v provozu jen po dobu prací na inundační části kolem Voctářovy. Jak se sáhne na oblouky nad řekou, tak neprojede nic. Kaliforňan na mostě také nemůže být v době, kdy se tento bude rekonstruovat. Úvrať bych očekával v oblasti Manin. Nebo bez úvrati a provoz X1 v nějaké upravené podobě typu Stross - Vltavská - Jateční - Jankovcova - Přístav - NádrHol Z:idea:

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 26.1.2024 12:04
od 9001
A chce vůbec DPP úvrat na mostě ? X1 stejně bude muset zůstat ne?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 26.1.2024 11:05
od demon
MOp píše:
26.1.2024 8:40
27 to nebude, nevadí oba konce na kalifornanu, ale absence WC a možnosti čerpat přestávky / objíždění.
Přestávky můžeš čerpat v Braníku.
Ne že bych to teda chtěl, byl by to vopruz, ale zkušenosti říkají, že o potřeby řidičů jde až na posledním místě...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 26.1.2024 10:34
od slonik
Ty úvratě v běžném provozu fakt nejsou ideální, pak jsou při výlukách tyhle problémy. Takže asi jedině sama 14, teď jezdí zbytečně až na Výstaviště. Sice je o něco delší než 1, ale spojit ji s 6 právě místo 1 by byla pro obě linky zkáza.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 26.1.2024 8:40
od MOp
slonik píše:
25.1.2024 23:03
Ví se už, co pojede na úvrať na Libeňáku? Podle posledních informací to je tak na dva roky.

Počítám 27, která kvůli tomu zůstává v existenci i po otevření Dukelských Hrdinů. Ale co k ní? Když 1, vrátí se nenáviděná linka 6/14, která pojede dvakrát přes centrum a bude neustále zpožděná. Takže by větší smysl dávala 14, bude ale dost KT?
27 to nebude, nevadí oba konce na kalifornanu, ale absence WC a možnosti čerpat přestávky / objíždění.