Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 20.11.2013 13:44

MM-Mikulovsky píše:
MF píše: Z levé na pravou ti je při sunutí do vozovny plat prtný. Jediný opodstatněný je z pravé na levou a popředu do lodí...
pokud nutně potřebuješ po předu do lodí, tak:
a) po předu na DO, zpětným pohybem přes mnou zakreslenou spojku a pak vpřed do lodi
b) udělat ještě jednu spojku - tak aby se po vjezdové koleji dalo "po čumáku" nejen na DO, ale alespoň i na jednu či dvě poslední odstavné koleje v lodích vedle DO

Ovšem nevidím nutnost zajíždět s vadným vlakem do lodi "počumáku" = při sunutí se do areálu vozovny zajede zpětným pohybem (vlastně v ten moment vlečením) na objízdnou, připřáhne se před vadný vlak jiný (původně čekající nejlépe na koleji před kantýnou), původní sunoucí se odpojí a vadný vlak se zasune zpětně do lodi.

Jako problém podstatný vidím, že na nejistě dlouhou dobu jsou VO chudší o 3 až 4 koleje, protože:
1.) prostor budoucího DO není dokončen a kolejově napojen na vjezdovou kolej
2.) i v případě dokončení předchozího bodu je ten prostor použitelný pro opačný vjezd a výjezd z/na Evropskou ulici = na hlavní komunikaci zpětným pohybem (= couváním) = obecně vadnou manipulací! - tuto vadu nejlépe odbourává mnou navržená kolejová propojka v harfvě VO.
To právě nechci nějaký překuplovávání. Nesčetněkrát jsem zažil sunutí vlaku po nehodě bez funkčních spřáhel atp. Prostě zasunou popředu přes spojku po čumáku do lodě a sbohem a ne tam dělat manipulace jak na nákladovým nádraží.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.11.2013 13:20

MF píše: Z levé na pravou ti je při sunutí do vozovny plat prtný. Jediný opodstatněný je z pravé na levou a popředu do lodí...
pokud nutně potřebuješ po předu do lodí, tak:
a) po předu na DO, zpětným pohybem přes mnou zakreslenou spojku a pak vpřed do lodi
b) udělat ještě jednu spojku - tak aby se po vjezdové koleji dalo "po čumáku" nejen na DO, ale alespoň i na jednu či dvě poslední odstavné koleje v lodích vedle DO

Ovšem nevidím nutnost zajíždět s vadným vlakem do lodi "počumáku" = při sunutí se do areálu vozovny zajede zpětným pohybem (vlastně v ten moment vlečením) na objízdnou, připřáhne se před vadný vlak jiný (původně čekající nejlépe na koleji před kantýnou), původní sunoucí se odpojí a vadný vlak se zasune zpětně do lodi.

Jako problém podstatný vidím, že na nejistě dlouhou dobu jsou VO chudší o 3 až 4 koleje, protože:
1.) prostor budoucího DO není dokončen a kolejově napojen na vjezdovou kolej
2.) i v případě dokončení předchozího bodu je ten prostor použitelný pro opačný vjezd a výjezd z/na Evropskou ulici = na hlavní komunikaci zpětným pohybem (= couváním) = obecně vadnou manipulací! - tuto vadu nejlépe odbourává mnou navržená kolejová propojka v harfvě VO.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 20.11.2013 12:44

MM-Mikulovsky píše:
já jsem pro, mnou zelenou linkou zakreslený, přejezd z levé koleje na pravou:[/quote]

Z levé na pravou ti je při sunutí do vozovny plat prtný. Jediný opodstatněný je z pravé na levou a popředu do lodí...
ale nemá cenu se bavit o neděli, když už žádná nebude :wink:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.11.2013 12:30

gabuliatko píše:... on někdo tramvajím na Dědinu věřil? Smysl by měla pouze v případě protažení na Dlouhou míli a postavení obrovského P+R, ...
1.) Prodloužení TT na Dědinu bylo vždy plánováno jako etapa vedení na Dlouhou míli - jen se to (moc až skoro vůbec) neprezentuje.
2.) Ono totiž uvedené uvést před postavením úseku na Dědinu by jej rovnou "odrovnalo" - vzneslo by to odpor proti natažení tranzitní povrchové dopravy do obytné části města = získání kladného závěru IEA!!!

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od gabuliatko » 20.11.2013 12:08

m@rtin píše: Hlavně tím udělali medvědí službu tramvajím na Dědinu. Stačí si zajít ke kadeřníkovi, do Billy nebo slyšet sousedy. Vlna proti TT tady byla dost dlouho a Evropská ji zabaila možná úplně :-(
Martine, nezlob se, ale on někdo tramvajím na Dědinu věřil? Smysl by měla pouze v případě protažení na Dlouhou míli a postavení obrovského P+R, jinak nahradit tramvají linku 218 za současného znemožnění průjezdu dnešní 179 fakt není dobrý nápad.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.11.2013 11:59

MF píše:Hlavně nechápu proc by se na přejezdu nemohl měnit směr jízdy. Stejně by byl pouzivany obcas a tak by byl vetsinou v zakladnim tedy primem smeru. Navic az se tam neco slozite posune tak pak se to bude slozite obkuplovavat a zase zastrkovat z druhe strany. Prejezd z prave koleje na levou jako je v KO by stacil...
já jsem pro, mnou zelenou linkou zakreslený, přejezd z levé koleje na pravou:
1.) v pravidelném provozu (= po vybudování a zprovoznění objízdné koleje) se na vjezdové koleji bude jezdit v 99,99% případu po hrotech = maximálně možně se vyloučí hrozba odbočení některého z podvozků vlaků do kolejové spojky!
2.) v provozu před zprovozněním objízdné koleje (což není jisté jestli bude jen do příštího roku) se díky této spojce dají koleje budoucího DO využívat jako kterékoliv jiné odstavné koleje haly!

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od m@rtin » 20.11.2013 9:28

von Špilberk píše:
MOp píše:dle JPP na 14.12.
Tak to je fakt výsměch všem, kteří tam bydlí, pracují nebo tam musí projíždět. @3657
Do Vokovic posílám upřímnou soustrast.
Hlavně tím udělali medvědí službu tramvajím na Dědinu. Stačí si zajít ke kadeřníkovi, do Billy nebo slyšet sousedy. Vlna proti TT tady byla dost dlouho a Evropská ji zabaila možná úplně :-(

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 20.11.2013 7:56

MOp píše:dle JPP na 14.12.
Tak to je fakt výsměch všem, kteří tam bydlí, pracují nebo tam musí projíždět. @3657
Do Vokovic posílám upřímnou soustrast.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 20.11.2013 7:50

dle JPP na 14.12.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 20.11.2013 7:49

Bobik píše:termín otevření 26.11. padá.
Odkud a kam :?: :lol: :lol:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 20.11.2013 7:24

Bobik píše:Já se obávám, že se tam prostorově nevejde.
když se tam před lety vešel křížový přejezd, tak proč by se tam neměl vejít dnes :?: :P Hold by na něm vlaky měnily směr jízdy. To není nic proti ničemu. Navíc by bylo možné, aby byly výhybky uzamykatelné jako jsou v KO.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 20.11.2013 7:05

Jo jinak ráno jsem se dozvěděl, že termín otevření 26.11. padá.

johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od johndj » 20.11.2013 7:02

A to nešel udělat přejezd na trati? Ano, vím, zbytečně by zpomaloval, ale vozovně by pomohl.
Naposledy upravil(a) johndj dne 20.11.2013 7:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 20.11.2013 7:01

Já se obávám, že se tam prostorově nevejde.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 20.11.2013 4:09

Hlavně nechápu proc by se na přejezdu nemohl měnit směr jízdy. Stejně by byl pouzivany obcas a tak by byl vetsinou v zakladnim tedy primem smeru. Navic az se tam neco slozite posune tak pak se to bude slozite obkuplovavat a zase zastrkovat z druhe strany. Prejezd z prave koleje na levou jako je v KO by stacil...

Odpovědět