Stránka 204 z 492

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 02.11.2010 9:41
od MM-Mikulovsky
opocenskylukas píše:
krtinek píše:Tak mě teď při výlukách NBS-Vozovna Pankrác v čase 9-15 hod. napadá - kam vlastně na sedlo zatahují pankrácká šejdrová pořadí linek jako 3, 4, 16, 17, 18?
strašnice
Ještě jsi některá zapomněl - např. 20 (kterou jsem viděl včera na Obloukové kolem 13:20 jet proti mé "čerstvé" 6 směr Barrandov).

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 01.11.2010 19:52
od opocenskylukas
krtinek píše:Tak mě teď při výlukách NBS-Vozovna Pankrác v čase 9-15 hod. napadá - kam vlastně na sedlo zatahují pankrácká šejdrová pořadí linek jako 3, 4, 16, 17, 18?
strašnice

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 01.11.2010 19:49
od kruťák
Tak mě teď při výlukách NBS-Vozovna Pankrác v čase 9-15 hod. napadá - kam vlastně na sedlo zatahují pankrácká šejdrová pořadí linek jako 3, 4, 16, 17, 18?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 01.11.2010 0:02
od 8750
Letos na jaře bylo i několik převlékání, kde změna linky proběhla už na předchozí zastávce, napadá mě Maratonská 9/22 (nízké kachny ve splítce) a víkendová 9/26 při výluce Senovážné nám. - NNŽ. Problém byl v tom, že jako konečná byla na transparentu zobrazena už ta předposlední zastávka na pravidelné trase (22 Hellichova, 9 Biskupcova) a když se protáhlo stanicování, tak se zobrazila nová linka, která ale oficiálně začínala až na příští zastávce. Ideální by byla tedy kombinace obou systémů, tedy jako konečnou zobrazovat poslední zastávku na trase, ale změnu provést už na předchozí zastávce - ale ne hned po vyhlášení, aspoň půl minuty časová prodleva, nebo nejlépe po projetí zastávkového čidla Dorisu, pokud by to technicky šlo vyřešit, jak to tu někdo navrhoval.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 31.10.2010 13:05
od chemik
Milane, co se děje? Očekával jsem nějaký větší rozbor a né 2 (na tvé poměry dost krátké) větičky

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 31.10.2010 11:37
od MM-Mikulovsky
Petr píše:
Martin Šubrt píše:(...)a tady se to samozřejmě mělo dělat nejpozději před křižovatkou na Moráni...(...)
Nehodlám se nikoho zastávat, jenže tohle znamenalo vyhlásit zastávku Palackého náměstí už tak ve Zborovské, aby paní Hazdrová domluvila a systém se stihl připravit na hlášení Karláku
Jezdil jsem loni nějaké převlékání na Výtoni a dle (obdoby tady již uváděného) nařízení jsem vjížděl do zastávky DC již převlečen - stačilo odhlásit ihned po vjezdu do kontaktu a následném zablokování ROV od Albertova!
Petr píše:
Brejšín píše:To že to systému trvá trošku dýl se ví od prvního použití v praxi. Tzn. absolutně nechápu proč změna 16/22 nemohla být realizována právě po odhlášení Paleckého náměstí a obráceně Národní třídy. Ale je to jenom o lidech.
Ano to je to, proč se pořád ptám, proč několik let navrhuji, proč u linky 21 nemůže překlopení cílové zastávky fungovat po odhlášení Národního divadla, ale musí být vázáno na odhlášení Národní třídy. Proč na Národní třídu musím přijet s orientací zastávky, která je zde stojícímu cestujícímu naprd...
Na 21 ze stejného důvodu odhlašuji zastávku NT při vjezdu do pravého oblouku z ulice NT do Spálené - ovšem Petrovo řešení by bylo samozřejmě elegantnější.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 31.10.2010 9:01
od Petr
Brejšín píše:To že to systému trvá trošku dýl se ví od prvního použití v praxi. Tzn. absolutně nechápu proč změna 16/22 nemohla být realizována právě po odhlášení Paleckého náměstí a obráceně Národní třídy. Ale je to jenom o lidech.
Ano to je to, proč se pořád ptám, proč několik let navrhuji, proč u linky 21 nemůže překlopení cílové zastávky fungovat po odhlášení Národního divadla, ale musí být vázáno na odhlášení Národní třídy. Proč na Národní třídu musím přijet s orientací zastávky, která je zde stojícímu cestujícímu naprd...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 31.10.2010 7:23
od Brejšín
To že to systému trvá trošku dýl se ví od prvního použití v praxi. Tzn. absolutně nechápu proč změna 16/22 nemohla být realizována právě po odhlášení Paleckého náměstí a obráceně Národní třídy. Ale je to jenom o lidech.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 31.10.2010 2:11
od Marek B.
Martin Šubrt píše:V obou vítezných návrzích tato zastávka je zobrazena ...
V normální zemi by zapíchli sloupek a bylo by.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 31.10.2010 0:48
od peterkostelecky
MOp píše:Ad převlíkání 16/22 - je na palačáku čidlo? To je tak těžké vymyslet programovou nástavbu, která po přejetí čidla automaticky změní orientaci a zahlásí do salonu "Ze zastávky Karlovo náměstí vlak dále pokračuje jako linka 22 do zastávky Bílá Hora." ? To je to opravdu tak těžké? Když to umí přehazovat výhybky, proč ne i orientace?
Ten spoj MUSI prijet na Karlak jiz jako následna linka, to je ten problem, co stale nekteri nemohou pochopit. Zadne meneni v zastavce..
Platne je to na panelu tehdy az kdyz je umoznen nastup cestujicim do vozu. To znamena, ze kdyz tam prijizdi jako linka linka 16 zastavi, odevrou se dvere a v tu chvili se to zmeni na 22 je to v poradku, a ridic ma odjet ze zastavky, resp. ukoncit nastup a vystup nejdrive tehdy, az kdyz je vyhlasena zastavka, info o vyluce, prestupu atp ...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 31.10.2010 0:33
od Petr
Martin Šubrt píše:(...)a tady se to samozřejmě mělo dělat nejpozději před křižovatkou na Moráni...(...)
Nehodlám se nikoho zastávat, jenže tohle znamenalo vyhlásit zastávku Palackého náměstí už tak ve Zborovské, aby paní Hazdrová domluvila a systém se stihl připravit na hlášení Karláku

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 30.10.2010 23:50
od Martin Šubrt
8750 píše:krtinek: O podobném návrhu se zřízením zastávky "Žitná" se uvažovalo už před několika lety. Možná někdo povolanější doplní, jak to nakonec dopadlo.
Před dvěma lety jsme v TSK-ÚDI připravovali podklady pro Prahu 2 a její výběrové řízení na urbanistickou úpravu Karlova náměstí. Do požadavků jsme začlenili zastávku Žitná, a to až před křižovatkou s Žitnou ulicí. V obou vítezných návrzích tato zastávka je zobrazena a je pravděpodobné, že v případě úprav Karlova nám. bude realizována. Součástí konceptu bylo i posunutí zastávek Štěpánská nad křižovatku.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 30.10.2010 23:22
od 8750
krtinek: O podobném návrhu se zřízením zastávky "Žitná" se uvažovalo už před několika lety. Možná někdo povolanější doplní, jak to nakonec dopadlo.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 30.10.2010 23:08
od kruťák
Martin Šubrt píše:Klidně mohly tramvaje ve směru na Národní zastavovat ještě za křižovatkou, aby se usnadnil přestup.
Já vlastně nechápu, proč tam není zastávka stálá. Jasně, teď mě mnoho řidičů začalo kamenovat, ale pro kaštanstvo by to bylo vynikající. Sám když chci jet dejme tomu směr Václavák a vystoupím z 22 na KN, než projdu podchodem, ujede mi jedna nebo i dvě čtyřiadvacítky.

Stejně linky od IPP staví na KN a pak ještě na Moráni, tak by se z KN(od Moráně) udělala Moráň DC a nové KN přesunout semka.

Snad jsem to napsal srozumitelně. :oops:

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 30.10.2010 22:37
od MOp
Ad převlíkání 16/22 - je na palačáku čidlo? To je tak těžké vymyslet programovou nástavbu, která po přejetí čidla automaticky změní orientaci a zahlásí do salonu "Ze zastávky Karlovo náměstí vlak dále pokračuje jako linka 22 do zastávky Bílá Hora." ? To je to opravdu tak těžké? Když to umí přehazovat výhybky, proč ne i orientace?
Ten spoj MUSI prijet na Karlak jiz jako následna linka, to je ten problem, co stale nekteri nemohou pochopit. Zadne meneni v zastavce..