Stránka 206 z 492

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 13:30
od gabuliatko
Jakub píše:Já mám pocit, že si pan Mikulovský dal omylem 2 výluky dohromady. Ta, kde jezdily dvojice KT8D5, byla někdy v závěru roku 1993 v úseku Střelničná - Sídliště Ďáblice (nevím, jestli se stavělo i na zastávkách po cestě).
Já vím že stavělo. Někde je o tom povídání, jak se řidiči v obloku schválně shazovali ze sedaček.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 13:14
od BerryML
Já bych řek, že tam bude problém hlavně s těma svorkovnicema (chybí). Pokud by se to nějak předělávalo, to papírování okolo se asi určitě nevyplatí... :?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 12:55
od MF
trainzjohny píše:Jenže v kachně jsou dva progressy "proti" sobě. Takže by to bylo jako udělat soupravu dvou souprav PX R.Péček - a to je dost hrozná představa.
No ta výzbroj jede furt stejně, akorát jsou jinak reverzy. To by šlo vošéfovat.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 12:53
od trainzjohny
Jenže v kachně jsou dva progressy "proti" sobě. Takže by to bylo jako udělat soupravu dvou souprav PX R.Péček - a to je dost hrozná představa.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 12:48
od P_V
MOp píše:reko KT8 pry nejde provozovovat ve dvojicich kvuli zdvojene vyzbroji progress.
Čím to, že trojice T3RP jezdit můžou? Zjevně se víc progressů než 2 propojit dá, když se to udělá.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 12:14
od MOp
reko KT8 pry nejde provozovovat ve dvojicich kvuli zdvojene vyzbroji progress.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 12:00
od Jakub
Já mám pocit, že si pan Mikulovský dal omylem 2 výluky dohromady. Ta, kde jezdily dvojice KT8D5, byla někdy v závěru roku 1993 v úseku Střelničná - Sídliště Ďáblice (nevím, jestli se stavělo i na zastávkách po cestě). Ta druhá, z důvodu výstavby metra C, kdy byla na Ládví zřízená trvalá úvrať, byla někdy mezi léty 2004 a 2008. Tam už jezdila 24 v běžné sestavě 1xKT8D5.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 11:59
od BerryML
Navíc to nebylo při výstavbě metra, ale o cca 10 let dřív 8-)

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 11:55
od gabuliatko
MM-Mikulovsky píše:Ovšem díky skutečnosti tak jako tak manipulačního přejezdu, to však možná občas klidně mohlo (neoficiálně) projet vcelku - vždyť pro okolí se to rovnalo sunutí/vlečení jednoho KT druhým.
Nikoli, vzhledem k vyhybkám a poměrně velkému kopci.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 11:53
od trainzjohny
MM-Mikulovsky píše:Jestli mne paměť neklame, tak to bylo při výluce Ládví - Sídl. Řepy, kdy pendlovala mezi zastávkami Střelničná a Ládví...
Paměť tě neklame, ale prsty ano 8-[

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 11:44
od Oskar
V tomto kontextu mě napadá, že by bylo záhodno aspoň dvě KT8D5 po rekonstrukci vybavit rozhraním pro spojení s dalším vozem, neboť až se všechny rekonstruují, taková možnost už nebude.

Ovšem je otázka, kolik by taková úprava (a hlavně papírování kolem toho) stála peněz a jestli by tedy stála za to.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 11:26
od MM-Mikulovsky
7080 píše:
XSC píše: Já měl zafixováno, že to byly pouze testy. :oops:
Žádné testy, ale regulérní provoz. Pokud mám správnou informaci, tak celá souprava najížděla už z vozovny.
Jestli mne paměť neklame, tak to bylo při výluce Ládví - Sídl. Řepy, kdy pendlovala mezi zastávkami Střelničná a Ládví. Již si nepamatuji po které koleji či zastavovala-li na Kyselově. Jel jsem s ní jednou jedinkrát, když jsem při jedné z mých tehdejších návštěv Prahy chtěl vidět výstavbu metra a řešení výluk TRAM s ní související. V kurzu jsem na to vzpomínal a jeden z instruktorů tehdy říkal, že na tom jezdil - rozhodně uváděl, že z/do vozovny jezdili samostatně a spojování/rozpojování bylo prováděno na místě. Ovšem díky skutečnosti tak jako tak manipulačního přejezdu, to však možná občas klidně mohlo (neoficiálně) projet vcelku - vždyť pro okolí se to rovnalo sunutí/vlečení jednoho KT druhým.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 10:37
od trainzjohny
gabuliatko píše:A klouby nejsou, bo jezdí po Evropské.
A kolik jich tam je ?! Ono kdyby se chtělo, tak by se našli, nebo by se nasadilo o to víc krátkých...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 10:21
od gabuliatko
A klouby nejsou, bo jezdí po Evropské.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 29.10.2010 10:09
od thriller2
krtinek píše:Co je podle vás pravdy na zprávě, kterou jsem dneska zaslechl, a sice, že tato superšoto akce je jen pokus o nejdelší provozní soupravu v ČR a tedy trumfnutí zmiňovaných souprav Varií v Brně? :D Jinak by byly nasazeny kloubové busy jezdící po tram-pásu.
Asi nic, protože náhradní doprava v podobě tramvají má lepší možnosti obratu než kloubové busy a to na obou stranách úseku.