Já vím že stavělo. Někde je o tom povídání, jak se řidiči v obloku schválně shazovali ze sedaček.Jakub píše:Já mám pocit, že si pan Mikulovský dal omylem 2 výluky dohromady. Ta, kde jezdily dvojice KT8D5, byla někdy v závěru roku 1993 v úseku Střelničná - Sídliště Ďáblice (nevím, jestli se stavělo i na zastávkách po cestě).
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Výluky a jiná omezení
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Já bych řek, že tam bude problém hlavně s těma svorkovnicema (chybí). Pokud by se to nějak předělávalo, to papírování okolo se asi určitě nevyplatí...
Re: Výluky a jiná omezení
No ta výzbroj jede furt stejně, akorát jsou jinak reverzy. To by šlo vošéfovat.trainzjohny píše:Jenže v kachně jsou dva progressy "proti" sobě. Takže by to bylo jako udělat soupravu dvou souprav PX R.Péček - a to je dost hrozná představa.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jenže v kachně jsou dva progressy "proti" sobě. Takže by to bylo jako udělat soupravu dvou souprav PX R.Péček - a to je dost hrozná představa.
Re: Výluky a jiná omezení
Čím to, že trojice T3RP jezdit můžou? Zjevně se víc progressů než 2 propojit dá, když se to udělá.MOp píše:reko KT8 pry nejde provozovovat ve dvojicich kvuli zdvojene vyzbroji progress.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
reko KT8 pry nejde provozovovat ve dvojicich kvuli zdvojene vyzbroji progress.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Výluky a jiná omezení
Já mám pocit, že si pan Mikulovský dal omylem 2 výluky dohromady. Ta, kde jezdily dvojice KT8D5, byla někdy v závěru roku 1993 v úseku Střelničná - Sídliště Ďáblice (nevím, jestli se stavělo i na zastávkách po cestě). Ta druhá, z důvodu výstavby metra C, kdy byla na Ládví zřízená trvalá úvrať, byla někdy mezi léty 2004 a 2008. Tam už jezdila 24 v běžné sestavě 1xKT8D5.
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Navíc to nebylo při výstavbě metra, ale o cca 10 let dřív
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Výluky a jiná omezení
Nikoli, vzhledem k vyhybkám a poměrně velkému kopci.MM-Mikulovsky píše:Ovšem díky skutečnosti tak jako tak manipulačního přejezdu, to však možná občas klidně mohlo (neoficiálně) projet vcelku - vždyť pro okolí se to rovnalo sunutí/vlečení jednoho KT druhým.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Paměť tě neklame, ale prsty anoMM-Mikulovsky píše:Jestli mne paměť neklame, tak to bylo při výluce Ládví - Sídl. Řepy, kdy pendlovala mezi zastávkami Střelničná a Ládví...
Re: Výluky a jiná omezení
V tomto kontextu mě napadá, že by bylo záhodno aspoň dvě KT8D5 po rekonstrukci vybavit rozhraním pro spojení s dalším vozem, neboť až se všechny rekonstruují, taková možnost už nebude.
Ovšem je otázka, kolik by taková úprava (a hlavně papírování kolem toho) stála peněz a jestli by tedy stála za to.
Ovšem je otázka, kolik by taková úprava (a hlavně papírování kolem toho) stála peněz a jestli by tedy stála za to.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jestli mne paměť neklame, tak to bylo při výluce Ládví - Sídl. Řepy, kdy pendlovala mezi zastávkami Střelničná a Ládví. Již si nepamatuji po které koleji či zastavovala-li na Kyselově. Jel jsem s ní jednou jedinkrát, když jsem při jedné z mých tehdejších návštěv Prahy chtěl vidět výstavbu metra a řešení výluk TRAM s ní související. V kurzu jsem na to vzpomínal a jeden z instruktorů tehdy říkal, že na tom jezdil - rozhodně uváděl, že z/do vozovny jezdili samostatně a spojování/rozpojování bylo prováděno na místě. Ovšem díky skutečnosti tak jako tak manipulačního přejezdu, to však možná občas klidně mohlo (neoficiálně) projet vcelku - vždyť pro okolí se to rovnalo sunutí/vlečení jednoho KT druhým.7080 píše:Žádné testy, ale regulérní provoz. Pokud mám správnou informaci, tak celá souprava najížděla už z vozovny.XSC píše: Já měl zafixováno, že to byly pouze testy.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A kolik jich tam je ?! Ono kdyby se chtělo, tak by se našli, nebo by se nasadilo o to víc krátkých...gabuliatko píše:A klouby nejsou, bo jezdí po Evropské.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Výluky a jiná omezení
A klouby nejsou, bo jezdí po Evropské.
Re: Výluky a jiná omezení
Asi nic, protože náhradní doprava v podobě tramvají má lepší možnosti obratu než kloubové busy a to na obou stranách úseku.krtinek píše:Co je podle vás pravdy na zprávě, kterou jsem dneska zaslechl, a sice, že tato superšoto akce je jen pokus o nejdelší provozní soupravu v ČR a tedy trumfnutí zmiňovaných souprav Varií v Brně? Jinak by byly nasazeny kloubové busy jezdící po tram-pásu.