Re: Výluky a jiná omezení
Napsal: 24.3.2010 2:33
Kolem půl jedné hlásili zahájení výluky někde na IPP, takže to se konečně odstraní ta dvacítka před zastávkou IPP ZC?
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=550
Mám přesně stejný názor. Autobusy by měly dát přednost tramvajím; ostatním účastníkům nepřikazuje nic. V Praze si nikdy moc nelámali hlavu se značkami..milbi píše:Neznamená náhodou "dej přednost" + dodatková tabulka E09 (druh vozidla, v tomto případě autobus), že značka platí pro autobusy?
Neznamená náhodou "dej přednost" + dodatková tabulka E09 (druh vozidla, v tomto případě autobus), že značka platí pro autobusy?kasme píše:Křižovatka Prašný most je v podstatě připravena na převedení provozu, ještě je tam pár dodělávek...
křížení aut s TRAM-BUS a napojování zpět je ošetřeno jen značkami "Dej přednost v jízdě" - to bude asi zajímavé
Možná ze stejného důvodu jako proč tam nepauzuje 25 když loni jo - a tím je malá kapacita odpočinkové místnostijohndj píše:Je to taky možné řešení, ale proč se tedy minulý rok v létě takto nepauzovalo při rekonstrukci Kobylis? Mohlo se přece střídat na Palmovce.MF píše:K těm pauzám a objíždění bloku - není přece problém, aby řidič na Knížení vylezl, udělalal si pauzu a vlezl zase na jiné pořadí.
Je to taky možné řešení, ale proč se tedy minulý rok v létě takto nepauzovalo při rekonstrukci Kobylis? Mohlo se přece střídat na Palmovce.MF píše:K těm pauzám a objíždění bloku - není přece problém, aby řidič na Knížení vylezl, udělalal si pauzu a vlezl zase na jiné pořadí.
To uznávám. Uvažoval jsem o výhodnosti převlékání pro řidiče hlavně na desítce. Jízdní doba z Ďáblic na Anděl je dle jízdních řádů 57 minut. Hnát tedy řidiče bez pauzy pouze s objetím bloku zase zpět mi nepřijde nejlepší. Proto to převlékání. Podle jízdního řádu je pak na Spojovací rychleji devítka (37 minut) než šestnáctka(38 minut). Navíc u šestnáctky se obávám prodloužení do Vysočan, takže jízdní doba by byla jistě delší. Pokud by se tedy převlékalo z devítky na desítku, tak je jízdní doba v "jednom směru" pouze 94 minut, kdežto u samotné desítky je to o 20 minut déle. Samotná devítka, popřípadě šestnáctka (na Spojovací), by na tom byly samozřejmě lépe. Co se týká garancí, kvůli potkávačce na Floře bych navrhoval nasadit vozy 14T. Kvůli rekonstrukci Spálené ulice bude devítka pravděpodobně jezdit Myslíkovou, takže pro 14T nevidím žádné omezení.OMH píše: Proč "převlékat"? Je přeci jednodušší, aby devítka přijela jako devítka, objela blok a zase odjela jako devítka.
Proč "převlékat"? Je přeci jednodušší, aby devítka přijela jako devítka, objela blok a zase odjela jako devítka.johndj píše:Zamýšlel jsem se nad možným linkovým vedením během rekonstrukce trati na Řepy. Řepská trať je obsluhována celkem 4 linkami (6, 9, 10, 16) Z toho jedna je v solech, zbylé v soupravách. Většinu času rekonstrukce by, podle zde zveřejněných termínů, měla být křižovatka Anděl průjezdná, to znamená, linky mohou být dobře odkláněny.
U linky 6 bych viděl jako pravděpodobnou variantu otáčení se na Smíchovském nádraží. Otázkou je, co linky 9, 10 a 16. V době rekonstrukce křižovatky Anděl se mi jako nejvýhodnější jeví odklony zbylých linek na Hlubočepy (2 linky) a Radlickou. Pokud by ovšem bylo průjezdné "kolo" Nádražní ulice - Ženské domovy - Anděl v ul. Plzeňská, navrhoval bych převlékání. Devítka jezdí v intervalu 5 minut. Desítka i šestnáctka po deseti minutách. Napadlo mě tedy, převlékat polovinu pořadí devítky na desítku a polovinu na šestnáctku. Neumím říct, zda-li je toto řešení vhodné, ale při slabším prázdninovém provozu bych se nebál ani zpožďování spojů. Je toto řešení možné?
V souvislosti s linkou 16 mě napadá ještě otázka, jaká je pravděpodobnost zrušení linky 19 a prodloužení linky 16 do Vysočan?
1.) Jedená-li se o instalaci elektro informačního systému shodného s tím na Barrandovské TT a nástupní zastávce Radlice nemám nejmenší problém - ještě jsem (kupodivu) neviděl jejich poškození vandalismem.Proxy píše:MM-Mikulovsky:
Já si myslím, že se MCS Martin špatně vyjádřil a ptal se spíš na technickou vybavenost zastávek, o které se hovořilo, že na trati do Řepu bude ve stylu Barrandova - tzn. sdružený informační stojan a elektronická tabule s odjezdy linek - myslím, že stejné vybavení je i na Radlické...
Co se týče přístřešků, tak tady musím dát bohužel za pravdu Absolutovi, protože veškerý městský mobiliář musí být snadno udržovatelný a hlavně odolný vůči vandalům. Mám z Barrandova špatnou zkušenosti, že prosklení zastávek je navzdory kamerám a bezpečnostní agentuře neustále ničeno vandaly - házet kameny z lávek nad zastávkami je totiž velmi jednoduché.
Na druhou stranu - přístřešek bez bočních stěn (jako je např. u metra Letňany) nechrání před vítrem či sněhem
Nema, cast jich je na revizi lanovky... jeste si to s nimi vyridim, jsem uplne vyrizeny z lezeni na Petrin!7080 píše:Možná budou někdy v dubnu, případně květnu. JDCT má všechny síly a většinu techniky momentálně na Lehovci. Lidi není problém přesunout, ale vláčet se ještě s technikou na víkend na Petřiny a pak zase zpátky na Lehovec je takové poměrně neefektivní.DavidD píše:Nějak se zapomělo na nás s Petřinama?Ty letos nebudou?