Stránka 242 z 492

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 24.3.2010 2:33
od chemik
Kolem půl jedné hlásili zahájení výluky někde na IPP, takže to se konečně odstraní ta dvacítka před zastávkou IPP ZC?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 23.3.2010 16:32
od opocenskylukas
Trojská ulice: přerušení provozu tramvají (linky 14, 17, 24 a 53)
Z důvodu pokračující výstavby městského okruhu bude od zahájení provozu 29. března 2010 do ukončení denního provozu 15. května 2010 přerušen obousměrně tramvajový provoz v úseku Nádraží Holešovice – Ke Stírce:

linky 14 a 53 budou v úseku Výstaviště – Ke Stírce odkloněny přes zastávky Nádraží Holešovice (v ulici Plynární), Dělnická, Palmovka a Bulovka,
linka 17 bude ve směru od Levského zkrácena do obratiště Výstaviště,
linka 24 bude ve směru od Kubánského náměstí prodloužena ze zastávky Kobylisy přes zastávku Ládví do obratiště Sídliště Ďáblice, kde bude ukončena.
Náhradní doprava
V trase Nádraží Holešovice – Kobylisy bude zavedena náhradní autobusová linka X-14 v denním intervalu 30–40 minut, v noci pojedou pouze 3 spoje.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 23.3.2010 11:47
od Kaštan
milbi píše:Neznamená náhodou "dej přednost" + dodatková tabulka E09 (druh vozidla, v tomto případě autobus), že značka platí pro autobusy?
Mám přesně stejný názor. Autobusy by měly dát přednost tramvajím; ostatním účastníkům nepřikazuje nic. V Praze si nikdy moc nelámali hlavu se značkami..

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 23.3.2010 10:17
od milbi
kasme píše:Křižovatka Prašný most je v podstatě připravena na převedení provozu, ještě je tam pár dodělávek...
křížení aut s TRAM-BUS a napojování zpět je ošetřeno jen značkami "Dej přednost v jízdě" - to bude asi zajímavé
Neznamená náhodou "dej přednost" + dodatková tabulka E09 (druh vozidla, v tomto případě autobus), že značka platí pro autobusy?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 23.3.2010 10:03
od kasme
že s tím furt votravuju... :)

"Velký třesk" na Prašném mostě proběhne dnes v poledne...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 23.3.2010 3:17
od kasme
Křižovatka Prašný most je v podstatě připravena na převedení provozu, ještě je tam pár dodělávek...
křížení aut s TRAM-BUS a napojování zpět je ošetřeno jen značkami "Dej přednost v jízdě" - to bude asi zajímavé
TRAM-BUS nemají ani nadále nikde "čočky" takže vlastně absolutní přednost :)
luxusní foto vyjetých kolejí na MH http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.JPG.html
foceno z ruky na ISO 200 - takže občas trošku mazanice...

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/100323/

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 19.3.2010 17:26
od kasme
Křižovatku Prašný most řídí policie (občas se daří i preference) a bude tomu tak zřejmě až do úterý, kdy dojde k převedení provozu automobilů na jižní přeložku a na novou tram křižovatku...

VIDEO: Provoz na křižovatce Prašný most 19.3.2010 - V rámci přípravy na převedení provozu bylo demontováno SSZ a provoz řídil příslušník PČR.
http://www.stream.cz/video//446466-prov ... -19-3-2010

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 20:50
od Bobik
johndj píše:
MF píše:K těm pauzám a objíždění bloku - není přece problém, aby řidič na Knížení vylezl, udělalal si pauzu a vlezl zase na jiné pořadí.
Je to taky možné řešení, ale proč se tedy minulý rok v létě takto nepauzovalo při rekonstrukci Kobylis? Mohlo se přece střídat na Palmovce.
Možná ze stejného důvodu jako proč tam nepauzuje 25 když loni jo - a tím je malá kapacita odpočinkové místnosti

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 20:06
od johndj
MF píše:K těm pauzám a objíždění bloku - není přece problém, aby řidič na Knížení vylezl, udělalal si pauzu a vlezl zase na jiné pořadí.
Je to taky možné řešení, ale proč se tedy minulý rok v létě takto nepauzovalo při rekonstrukci Kobylis? Mohlo se přece střídat na Palmovce.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 19:19
od MF
K těm pauzám a objíždění bloku - není přece problém, aby řidič na Knížení vylezl, udělalal si pauzu a vlezl zase na jiné pořadí.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 17:25
od johndj
OMH píše: Proč "převlékat"? Je přeci jednodušší, aby devítka přijela jako devítka, objela blok a zase odjela jako devítka.
To uznávám. Uvažoval jsem o výhodnosti převlékání pro řidiče hlavně na desítce. Jízdní doba z Ďáblic na Anděl je dle jízdních řádů 57 minut. Hnát tedy řidiče bez pauzy pouze s objetím bloku zase zpět mi nepřijde nejlepší. Proto to převlékání. Podle jízdního řádu je pak na Spojovací rychleji devítka (37 minut) než šestnáctka(38 minut). Navíc u šestnáctky se obávám prodloužení do Vysočan, takže jízdní doba by byla jistě delší. Pokud by se tedy převlékalo z devítky na desítku, tak je jízdní doba v "jednom směru" pouze 94 minut, kdežto u samotné desítky je to o 20 minut déle. Samotná devítka, popřípadě šestnáctka (na Spojovací), by na tom byly samozřejmě lépe. Co se týká garancí, kvůli potkávačce na Floře bych navrhoval nasadit vozy 14T. Kvůli rekonstrukci Spálené ulice bude devítka pravděpodobně jezdit Myslíkovou, takže pro 14T nevidím žádné omezení.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 15:46
od OMH
johndj píše:Zamýšlel jsem se nad možným linkovým vedením během rekonstrukce trati na Řepy. Řepská trať je obsluhována celkem 4 linkami (6, 9, 10, 16) Z toho jedna je v solech, zbylé v soupravách. Většinu času rekonstrukce by, podle zde zveřejněných termínů, měla být křižovatka Anděl průjezdná, to znamená, linky mohou být dobře odkláněny.
U linky 6 bych viděl jako pravděpodobnou variantu otáčení se na Smíchovském nádraží. Otázkou je, co linky 9, 10 a 16. V době rekonstrukce křižovatky Anděl se mi jako nejvýhodnější jeví odklony zbylých linek na Hlubočepy (2 linky) a Radlickou. Pokud by ovšem bylo průjezdné "kolo" Nádražní ulice - Ženské domovy - Anděl v ul. Plzeňská, navrhoval bych převlékání. Devítka jezdí v intervalu 5 minut. Desítka i šestnáctka po deseti minutách. Napadlo mě tedy, převlékat polovinu pořadí devítky na desítku a polovinu na šestnáctku. Neumím říct, zda-li je toto řešení vhodné, ale při slabším prázdninovém provozu bych se nebál ani zpožďování spojů. Je toto řešení možné?
V souvislosti s linkou 16 mě napadá ještě otázka, jaká je pravděpodobnost zrušení linky 19 a prodloužení linky 16 do Vysočan?
Proč "převlékat"? Je přeci jednodušší, aby devítka přijela jako devítka, objela blok a zase odjela jako devítka.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 15:41
od johndj
Zamýšlel jsem se nad možným linkovým vedením během rekonstrukce trati na Řepy. Řepská trať je obsluhována celkem 4 linkami (6, 9, 10, 16) Z toho jedna je v solech, zbylé v soupravách. Většinu času rekonstrukce by, podle zde zveřejněných termínů, měla být křižovatka Anděl průjezdná, to znamená, linky mohou být dobře odkláněny.
U linky 6 bych viděl jako pravděpodobnou variantu otáčení se na Smíchovském nádraží. Otázkou je, co linky 9, 10 a 16. V době rekonstrukce křižovatky Anděl se mi jako nejvýhodnější jeví odklony zbylých linek na Hlubočepy (2 linky) a Radlickou. Pokud by ovšem bylo průjezdné "kolo" Nádražní ulice - Ženské domovy - Anděl v ul. Plzeňská, navrhoval bych převlékání. Devítka jezdí v intervalu 5 minut. Desítka i šestnáctka po deseti minutách. Napadlo mě tedy, převlékat polovinu pořadí devítky na desítku a polovinu na šestnáctku. Neumím říct, zda-li je toto řešení vhodné, ale při slabším prázdninovém provozu bych se nebál ani zpožďování spojů. Je toto řešení možné?
V souvislosti s linkou 16 mě napadá ještě otázka, jaká je pravděpodobnost zrušení linky 19 a prodloužení linky 16 do Vysočan?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 15:19
od MM-Mikulovsky
Proxy píše:MM-Mikulovsky:
Já si myslím, že se MCS Martin špatně vyjádřil a ptal se spíš na technickou vybavenost zastávek, o které se hovořilo, že na trati do Řepu bude ve stylu Barrandova - tzn. sdružený informační stojan a elektronická tabule s odjezdy linek - myslím, že stejné vybavení je i na Radlické...

Co se týče přístřešků, tak tady musím dát bohužel za pravdu Absolutovi, protože veškerý městský mobiliář musí být snadno udržovatelný a hlavně odolný vůči vandalům. Mám z Barrandova špatnou zkušenosti, že prosklení zastávek je navzdory kamerám a bezpečnostní agentuře neustále ničeno vandaly - házet kameny z lávek nad zastávkami je totiž velmi jednoduché.
Na druhou stranu - přístřešek bez bočních stěn (jako je např. u metra Letňany) nechrání před vítrem či sněhem :oops:
1.) Jedená-li se o instalaci elektro informačního systému shodného s tím na Barrandovské TT a nástupní zastávce Radlice nemám nejmenší problém - ještě jsem (kupodivu) neviděl jejich poškození vandalismem.
2.) a) Jak jsem psal přístřešky na Barrandově jsou dle mne "nabubřelé" a nepraktické.
b) Zastřešení mnou navrhovaných lehkých přístřešků by mohlo být jistě z něčeho odolnějšího (plast, plexi, sklo potažené bezpečnostní fólií ...). Jinak výrobky MMCITÉ jsou nejen ceněny za hezký (jednoduchý a praktický vzhled) ale i za zpracování značně (samozřejmě počmárat sprejem jde vše a náraz vozidlem taky moc věcí nemá šanci vydržet) odolávající vandalství. Mimochodem jsem přesvědčen, že dost prvků městského mobiliáře na TT Radlická je právě z jejich dílny (zábradlí na zastávkách Laurová a Škola Radlice, konečná Radlice -přístřešek na nástupní zastávce s lavičkami a odpadkáči uvnitř obratiště) a výrazné stopy vandalismu jsem, za 1,5 roku fungování této trati, na něm nepostřehl!!!! Čili můj závěr je, že se viditelně tyto prvky osvědčily v praxi i přímo v Praze u TT a měly by se tedy používat při dalších rekonstrukcích TT.
c) Taky pro ochranu proti větru (a sněhu či dešti během něj) bych byl pro částečné osazení (cca délka 7m = 1/2 sólo vozu) bočnic v čele zastávky. Jinak, fouká-li ze špatného směru (od nástupní hrany), tak tě ani ty bočnice neochrání.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 11:43
od MOp
7080 píše:
DavidD píše:Nějak se zapomělo na nás s Petřinama?Ty letos nebudou?
Možná budou někdy v dubnu, případně květnu. JDCT má všechny síly a většinu techniky momentálně na Lehovci. Lidi není problém přesunout, ale vláčet se ještě s technikou na víkend na Petřiny a pak zase zpátky na Lehovec je takové poměrně neefektivní.
Nema, cast jich je na revizi lanovky... jeste si to s nimi vyridim, jsem uplne vyrizeny z lezeni na Petrin!