Stránka 243 z 492

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 8:32
od 7080
DavidD píše:Nějak se zapomělo na nás s Petřinama?Ty letos nebudou?
Možná budou někdy v dubnu, případně květnu. JDCT má všechny síly a většinu techniky momentálně na Lehovci. Lidi není problém přesunout, ale vláčet se ještě s technikou na víkend na Petřiny a pak zase zpátky na Lehovec je takové poměrně neefektivní.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.3.2010 7:58
od Proxy
MM-Mikulovsky:
Já si myslím, že se MCS Martin špatně vyjádřil a ptal se spíš na technickou vybavenost zastávek, o které se hovořilo, že na trati do Řepu bude ve stylu Barrandova - tzn. sdružený informační stojan a elektronická tabule s odjezdy linek - myslím, že stejné vybavení je i na Radlické...

Co se týče přístřešků, tak tady musím dát bohužel za pravdu Absolutovi, protože veškerý městský mobiliář musí být snadno udržovatelný a hlavně odolný vůči vandalům. Mám z Barrandova špatnou zkušenosti, že prosklení zastávek je navzdory kamerám a bezpečnostní agentuře neustále ničeno vandaly - házet kameny z lávek nad zastávkami je totiž velmi jednoduché.
Na druhou stranu - přístřešek bez bočních stěn (jako je např. u metra Letňany) nechrání před vítrem či sněhem :oops:

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 23:27
od MM-Mikulovsky
HCS Martin píše: Ty zastávky budou nakonec ve stylu "Barrandov" nebo ne?...jak se tu původně psalo..
To si nedokážu dost dobře představit na TT vedené ani středem vozovky (od Kavalírky do Řep) a již vůbec v jejím těsném vtísnění mezi souběžnou vozovku z jedné strany a chodník z druhé (mezi vyústěními na sebe návazných ulic Vrchlického a Duškovy).
Dokázal bych si to ze současné sítě TT v Praze představit jedině na Modřanské trati (případně na zastávkách Trojská, Nad Trójou, Krejcárek, Štěpničná a Třebenická), ale jsem toho názoru, že i přes velkou krásu Barrandovských zastávek to je zbytečně moc pompézní (předimenzované a tedy zbytečně drahé) a nepraktické (stejně tak jak se mluvilo předevčírem 15.3.2010 v Reportérech ČT o nejnovějších třech stanicích metra C - Střížkov, Prosek a Letňany). Proto jsem tu (v reakcích na plánovanou TT Budějovická - Dvorce - Lihovar) nedávno (před cca dvěma měsíci) psal, že bych pro zlepšení vzhledu (a zpraktičtění) zastávek Modřanské TT je zbavil současných nevzhledných poničených malých přístřešků a nahradil je zastřešením (převážně proskleným) na sloupové konstrukci bez bočnic v celé jejich délce (podobné té betonové co je na nástupní zastávce v obratišti Braník). Byla mi však Absolutem vytýkána právě nepraktičnost vzhledem k nutnosti údržby takových konstrukcí(, která byla u právě zmiňovaného existujícího přístřešku zanedbána). Ovšem to, že po většinu letošní na sníh výjimečně velmi bohaté zimy nebylo pod ním nutné skoro uklízet a když už, tak to bylo dost jednoduché a tedy rychlé, si asi vůbec neuvědomoval!
Musím tedy zde uvést, že právě nad zastávkami TT do Řep bych osobně preferoval zastřešení lehkou kovovou konstrukcí na sloupech (zde, pro jejich malou šíři, spíše na kraji vzdálenějším od kolejí) a se zasklenými střešními poli (možná i pár bočními v čele zastávek) - např. jako nabízí fa MMCITÉ http://www.mmcite.com/cz/katalog/?PHPSE ... 9427e3716e (s níž krom dvou M před dalším slovem v názvu nemám nic společného - nepočítám-li můj velký obdiv výsledkům jejich práce) přístřešek REGIO (viz. příloha).

PS: Paráda by byla kdyby úsek TT mezi vyústěními na sebe návazných ulic Vrchlického a Duškovy byl ještě oddělen od souběžné vozovky "bobíky" a od přilehlého chodníku nějakým kvalitnějším a vzhlednějším zábradlím oproti současnému trubkovému! Jistě něco vhodného by se našlo i mezi nabídkou MMCITÉ - tak jako větší přístřešky TERMINAL vhodnější pro Modřanskou TT (atd.).

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 22:06
od HCS Martin
MM-Mikulovsky píše:

z toho co se mi doneslo:
1.) souhlasí
2.) a) Jistě koleje na desce či pražcích (osobně bych preferoval mimo úseků pojížděných a křižovaných IAD zadláždění)
b) křižovatka Lazarská - 1/3 k Nár. třídě s rekonstrukcí navazující TT, 1/3 ke Karlovu nám. v rámci rekonstrukce křižovatky u Myslíkovy - 26. června - 8. července: Karlovo náměstí - Lazarská (rekonstrukce křižovatky), a poslední třetina k Vodičkově byla přeci rekonstruována loni.
3.) Jak již bylo jinde psáno vyústění TT z Myslíkovy přes zastávky Jiráskovo nám. po křižovatku u Tančícího domu.
4.) Před Klamovkou od centra jistě se počítá s reko celé křižovatky s Radlickou (v obou směrech jsou omezení rychlosti - koleje jsou totálně sjetý!!!)
a dle mne by snad mohly být upraveny i zastávky (aby odpovídali podobě v návazném rekonstruovaném úseku) a kdyby TT byla upravena k pojíždění BUS nebylo by to špatné (jistě by se zpravidelnil a zkrátil jejich průjezd daným úsekem i přes přidání zastávek a přitom by nezabírali pruh pro dost přehuštěnou IAD)
Ty zastávky budou nakonec ve stylu "Barrandov" nebo ne?...jak se tu původně psalo..

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 22:02
od MM-Mikulovsky
Proxy píše:
m@rtin píše:Libeňák: stále nic?
Lazarská - Národní divadlo: na co se můžem těšit? Klasika v asfaltu? bude to komplet od vexlí Lazarská až po vexle divadlo?
Palackého náměstí - Národní divadlo: předpokládám, že se bude opravovat pouze úsek Jiráskovo n. - divadlo. Kolem tanečnice se panely měnily celekm nedávno, ne?
Bohužel nemám k dispozici bližší dokumentaci, jen základní rozpis...
1) TT na Libeňáku po opravě nyní pár let vydrží, ale samotný most není v moci DP
2) BKV už se nepoužívají, takže jedině pražce nebo deska :-) měla by se dělat Spálená i Národní a výhybky (přesný rozsah netuším), ale je to v režimu rekonstrukce TT (tj. podle norem nové tratě)
3) ano, bude se dělat Masarykovo nábřeží (doufám, že technologické tunely ND, ale to je zase mimo DP)
4) v Plzeňské se možná dočkáme i něčeho před Klamovkou, protože na celý srpen je plánována oprava TT v úseku Tomáškova - Radlická
z toho co se mi doneslo:
1.) souhlasí
2.) a) Jistě koleje na desce či pražcích (osobně bych preferoval mimo úseků pojížděných a křižovaných IAD zadláždění)
b) křižovatka Lazarská - 1/3 k Nár. třídě s rekonstrukcí navazující TT, 1/3 ke Karlovu nám. v rámci rekonstrukce křižovatky u Myslíkovy - 26. června - 8. července: Karlovo náměstí - Lazarská (rekonstrukce křižovatky), a poslední třetina k Vodičkově byla přeci rekonstruována loni.
3.) Jak již bylo jinde psáno vyústění TT z Myslíkovy přes zastávky Jiráskovo nám. po křižovatku u Tančícího domu.
4.) Před Klamovkou od centra jistě se počítá s reko celé křižovatky s Radlickou (v obou směrech jsou omezení rychlosti - koleje jsou totálně sjetý!!!)
a dle mne by snad mohly být upraveny i zastávky (aby odpovídali podobě v návazném rekonstruovaném úseku) a kdyby TT byla upravena k pojíždění BUS nebylo by to špatné (jistě by se zpravidelnil a zkrátil jejich průjezd daným úsekem i přes přidání zastávek a přitom by nezabírali pruh pro dost přehuštěnou IAD)

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 21:38
od MOp
m@rtin píše: Lazarská - Národní divadlo: na co se můžem těšit? Klasika v asfaltu? bude to komplet od vexlí Lazarská až po vexle divadlo?
Uvažovala se kolejová konstrukce na betonové desce. Takže wtram jako ve Vyšehradském tunelu či na Andělu. + 1x6 křižovatky Lazarská.
m@rtin píše: Palackého náměstí - Národní divadlo: předpokládám, že se bude opravovat pouze úsek Jiráskovo n. - divadlo. Kolem tanečnice se panely měnily celekm nedávno, ne?
Budou to právě ony zmíněné bkv v okolí zastávek a křižovatka Mánes...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 21:35
od Proxy
m@rtin píše:Libeňák: stále nic?
Lazarská - Národní divadlo: na co se můžem těšit? Klasika v asfaltu? bude to komplet od vexlí Lazarská až po vexle divadlo?
Palackého náměstí - Národní divadlo: předpokládám, že se bude opravovat pouze úsek Jiráskovo n. - divadlo. Kolem tanečnice se panely měnily celekm nedávno, ne?
Bohužel nemám k dispozici bližší dokumentaci, jen základní rozpis...
1) TT na Libeňáku po opravě nyní pár let vydrží, ale samotný most není v moci DP
2) BKV už se nepoužívají, takže jedině pražce nebo deska :-) měla by se dělat Spálená i Národní a výhybky (přesný rozsah netuším), ale je to v režimu rekonstrukce TT (tj. podle norem nové tratě)
3) ano, bude se dělat Masarykovo nábřeží (doufám, že technologické tunely ND, ale to je zase mimo DP)
4) v Plzeňské se možná dočkáme i něčeho před Klamovkou, protože na celý srpen je plánována oprava TT v úseku Tomáškova - Radlická

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 21:01
od m@rtin
Chápu, že můžem být vůbec rádi za úsek Klamovka-Řepy, ale docela mě mrzí, že zůstanou v trase Klamovka - Anděl BKVčka. Přeci jen by bylo fajn to zbouchnout všechno najednou. Rozumím - nejsou love.

Ad prox a výluky 2010:
Libeňák: stále nic?
Lazarská - Národní divadlo: na co se můžem těšit? Klasika v asfaltu? bude to komplet od vexlí Lazarská až po vexle divadlo?
Palackého náměstí - Národní divadlo: předpokládám, že se bude opravovat pouze úsek Jiráskovo n. - divadlo. Kolem tanečnice se panely měnily celekm nedávno, ne?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 19:35
od Proxy
ad Kaliforňan:
Jeho umístění je zatím v jednání, ale spíš bude u Vozovny Motol :wink:
Umístění na Klamovce je prakticky vyloučeno, protože rekonstruovat se i prostor zastávky, takže by se musel posunout na stranu do centra. Jenže pak si nedokážu představit, kde by byla na Klamovce zastávka autobusů? Jeden pruh v Plzeňské zabere stavební technika, takže jediná možnost je zjednosměrnit Práchnerovou a udělat zastávku zde... ale to mi přijde trochu přitažené za vlasy :oops:

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 18:46
od Mosquit
Proxymu díky za odpověď.
milbi píše: Čili kaliforňan by se uplatil po celou dobu + snazší přestup bus - tram.
Nevím, na kolik je přestup na Klamo snažší než na Andělu/Knížecí. Ostrůvek zc je dost úzký, hned vedle 2proudá komunikace. I kdyby se to po dobu výluky "zjednopruhovalo", resp. se v pravém pruhu udělala zastávka BUS, lidi by tam tu silnici přebíhali (stejně jako dnes), ke křižovatce se SSZ se nikdo nevrací.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 17:59
od MOp
To se nemuzou devitky ci cokoliv jineho obracet na Smichove ci v Radlicich? Andel bude po dobu vyluky krome par dni vzdy alespon v jednom smeru prujezdny!

Proboha uvedomte si, ze se v kratkem trimesicnim case musi udelat komplikovana a dopravne pretizena krizovatka Andel, krizovatka Plzenska - Radlicka, usek Andel - Na Knizeci a usek Klamovka - Sidliste Repy. Vy byste do tohoto bordelu chteli tahat nejakou linku na Kalifornan?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 17:49
od opocenskylukas
MOp píše:A jste si tim kalifornanem tak jisti? Ja bych si vzhledem k externimu zhotoviteli Repske casti jist nebyl.. Ale treba se mylim a bude..
Kalifornan by na Andělu podle mně mněl bejt protože přes Anděl jezdí 9 a ta by teda alespoň podle mně mněla v případě jaký koliv výluky jezdit nejblíž ke staveništi.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 17:47
od MOp
Tak jinak. Jste si jisti, ze souhlasi terminy?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 17:45
od milbi
MOp píše:A jste si tim kalifornanem tak jisti? Ja bych si vzhledem k externimu zhotoviteli Repske casti jist nebyl.. Ale treba se mylim a bude..
Pokud se bude opravovat část křižovatky Anděl směr Řepy, tak se přece dá jezdit na Klamovku objezdem přes Knížecí, nebo ne? Čili kaliforňan by se uplatil po celou dobu + snazší přestup bus - tram.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 17.3.2010 17:41
od 9001
Jak by si jinak vysvětlil provoz na Klamovku?

Jinak nechápu co má zhotovitel dělat s tím, jestli si DPP dá na neopravovanou část kolej.