Stránka 5 z 456

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 19.3.2018 20:48
od P_V
Jako že se pojede 700m rychlostí 10 km/h? :shock:

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 19.3.2018 19:51
od Bobik
Vyveseni VPZ
Omezeni rychlosti "Pomalu"
Skutecne vyveseni: 19.03.2018 12:18
Nazev umisteni: KO-MO-KO (Cerny kun - Nadrazi Branik)
Od zastavky: Cerny kun
K zastavce: Nadrazi Branik
Ve smeru: Jednim smerem do centra
Blizsi upresneni:
Duvod: technicky stav TT


To je nějakej "národní sport", nebo co? Aneb každý rok alespoň pár OR na Komoko.... #-o
Jako vážně už to není vtipný....

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 15.3.2018 17:58
od von Špilberk
https://www.novinky.cz/domaci/466344-po-husitske-ceka-prazany-dalsi-omezeni-tsk-do-srpna-uzavre-ulici-na-slupi.html
V pondělí 19. března začne Technická správa komunikací (TSK) opravovat ulici Na Slupi. Ulice bude průjezdná pouze ve směru z centra. Provoz tramvají zůstane zachován.

Tak to bude jistě humorné... 8-)

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 24.1.2018 12:32
od P_V
von Špilberk napsal:Nešla by ta Vltava už na Šumavě odklonit k Dunaji? Jsou s ní akorát potíže...

Už se to chystá

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 24.1.2018 12:19
od von Špilberk
Cirkus... totiž přívoz bude :!:
diskuze napsal:proč vůbec rekonstruujeme D1, vždyt se taky nemusí dělat mosty. Někde by to převoz vyřešil

Do Prahy nepojedu - jsem neplavec.

Za chvilku to bude v Praze jako v Benátkách, samá lodička a gondola, pardon přívoz

Dolínek zřejmě někde zapůjčí trajekt, aby kapacitně nahradil Libeňský most...

Nešla by ta Vltava už na Šumavě odklonit k Dunaji? Jsou s ní akorát potíže...

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 24.1.2018 10:56
od 9001
At jdou fakt všichni do :zadnice ... Čižinský, Dolínek a spol...Ted se bude stěhovat Úřad práce pro Prahu 8 na Maniny, takže opět severní část Prahy 8 bude trpět kvůli poměřování penisů starostů a radnic...

Vypráskat všechny aktivisty, postavit most nový a hotovo...

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 24.1.2018 10:34
od von Špilberk
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/na-libensky-most-asi-vyrazi-minibusy-kvuli-jeho-uzavreni-politici-neodstoupi-20180124.html
Na uzavřený Libeňský most se má už brzy vrátit hromadná doprava. Zatím ovšem jen v podobě minibusů, které váží méně než pět tun. Zaznělo to včera na jednání dopravního výboru městského zastupitelstva.

Zavádí se NAD Xmost... :twisted:

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 23.1.2018 20:10
od orky
slonik napsal:V roce 2016 to tak bylo. Ovšem po přidání linky 14 dle Ropidu stouplo vytížení v tomto úseku o 25%, což má k 20 000 už velmi blízko. Dokud se to nezkusí, nikdo nemůže nic vědět. Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.

Až na to, že linka 14 byla zavedena na konci srpna 2016 a uvedená čísla jsou z listopadu 2016, tedy skoro 3 měsíce po změnách. O zmíněných cca 25% tam počet cestujících vzrůst mohl od roku 2014, kdy byl počet cestujících ještě nižší (12764/11210). Toto číslo však mohlo být ovlivněno zavřením půlky Holešovic, které v roce 2014 probíhalo.

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 23.1.2018 6:14
od Bobik
slonik napsal:Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.
Ovšem za předpokladu, že "by to jelo". A to nikdo nedokáže zaručit. Na hodinový poskakování v koloně nikdo zvědavej není, i když je to bez přestupu.

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 22.1.2018 21:51
od slonik
orky napsal:
slonik napsal:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...

Až na to, že to není pravda. Ve směru na Palmovku přejede přes Libeňák dle ročenky dopravy 2016 15668 lidí a ve směru do Holešovic 13385. To má k 20 tisícům poněkud daleko.


V roce 2016 to tak bylo. Ovšem po přidání linky 14 dle Ropidu stouplo vytížení v tomto úseku o 25%, což má k 20 000 už velmi blízko. Dokud se to nezkusí, nikdo nemůže nic vědět. Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 22.1.2018 21:34
od trainzjohny
slonik napsal:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Proč by někdo vystupoval z tramvaje, aby vlezl na autobus z kterého by opět přestoupil na tramvaj, když jet tou tramvají okolo je jistější časově a pro mnoho destinací bez přestupu, zatímco přes bus jsou to dvě. Pro těch 10 lidí denně co jedou Palmovka - Maniny ?! No tak to je dost brutální úlet :/

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 22.1.2018 19:01
od orky
slonik napsal:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...

Až na to, že to není pravda. Ve směru na Palmovku přejede přes Libeňák dle ročenky dopravy 2016 15668 lidí a ve směru do Holešovic 13385. To má k 20 tisícům poněkud daleko.

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 21.1.2018 21:10
od demon
slonik napsal:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...

Z těch 20000 lidí jich minimálně 19000 projede kamsi do hloubi Prahy 7 a rozhodně nemají cíl na Maninách, jak se tu kdosi snaží vytrvale naznačovat, takže by jim navržená vyhlídková jízda podél vody k ničemu zásadnímu nepomohla, ale pouze by dublovala funkční náhradní dopravu.

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 21.1.2018 20:59
od prochy2
slonik napsal:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...

Potenciál na využití této linky není možné počítat z celkového tranzitu, ale maximálně z počtu vystupujících na Maninách od mostu. Resp. nástup naopak... Částečně ještě možná z Dělnické a Ortenova náměstí.

X156 je paskvil, zavřihubné pro občany od politiků. Škoda peněz... Nicméně Maniny jsou v docházkové vzdálenosti od Dělnické. Kdo si myslí, že nejsou, má právě 156 a X156.

Náhradka přes Povltavskou nebude fungovat ve špičce, kdy bude nejvíc potřeba. Její pravidelnost a jízdní doba by byla díky kolonám katastrofální.

Re: Výluky a jiná omezení

OdeslatNapsal: 21.1.2018 20:55
od vencavasek
Koukal jsem, že na mnoha místech jsou vyvěšeny jízdní řády s platností od 22.1., ale neobsahující výluku na Libeňském mostě. Takže mám třeba i kuriózní fotku JŘ linky 10 s platností od 22.1.:D (Pro úplnost dodávám, že v blízkosti Libeňského mostu jsou jízdní řády linek jedoucích na most alespoň odstraněny.)

Pozor, toto není kritika DP. Jen to zmiňuji jako zajímavost. V danou chvíli si dokonce myslím, že je to nejlepší z možných řešení. Naopak mě příjemně překvapilo, že nové platné JŘ jsou ve vyhledavačích i na portálu JŘ na internetu. A je mi jasné, že od toho zbývá ještě dlouhá cesta je dostat na zastávky.