Stránka 41 z 492

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 22.1.2018 21:34
od trainzjohny
slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Proč by někdo vystupoval z tramvaje, aby vlezl na autobus z kterého by opět přestoupil na tramvaj, když jet tou tramvají okolo je jistější časově a pro mnoho destinací bez přestupu, zatímco přes bus jsou to dvě. Pro těch 10 lidí denně co jedou Palmovka - Maniny ?! No tak to je dost brutální úlet :/

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 22.1.2018 19:01
od orky
slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Až na to, že to není pravda. Ve směru na Palmovku přejede přes Libeňák dle ročenky dopravy 2016 15668 lidí a ve směru do Holešovic 13385. To má k 20 tisícům poněkud daleko.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 21.1.2018 21:10
od demon
slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Z těch 20000 lidí jich minimálně 19000 projede kamsi do hloubi Prahy 7 a rozhodně nemají cíl na Maninách, jak se tu kdosi snaží vytrvale naznačovat, takže by jim navržená vyhlídková jízda podél vody k ničemu zásadnímu nepomohla, ale pouze by dublovala funkční náhradní dopravu.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 21.1.2018 20:59
od prochy2
slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Potenciál na využití této linky není možné počítat z celkového tranzitu, ale maximálně z počtu vystupujících na Maninách od mostu. Resp. nástup naopak... Částečně ještě možná z Dělnické a Ortenova náměstí.

X156 je paskvil, zavřihubné pro občany od politiků. Škoda peněz... Nicméně Maniny jsou v docházkové vzdálenosti od Dělnické. Kdo si myslí, že nejsou, má právě 156 a X156.

Náhradka přes Povltavskou nebude fungovat ve špičce, kdy bude nejvíc potřeba. Její pravidelnost a jízdní doba by byla díky kolonám katastrofální.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 21.1.2018 20:55
od vencavasek
Koukal jsem, že na mnoha místech jsou vyvěšeny jízdní řády s platností od 22.1., ale neobsahující výluku na Libeňském mostě. Takže mám třeba i kuriózní fotku JŘ linky 10 s platností od 22.1.:D (Pro úplnost dodávám, že v blízkosti Libeňského mostu jsou jízdní řády linek jedoucích na most alespoň odstraněny.)

Pozor, toto není kritika DP. Jen to zmiňuji jako zajímavost. V danou chvíli si dokonce myslím, že je to nejlepší z možných řešení. Naopak mě příjemně překvapilo, že nové platné JŘ jsou ve vyhledavačích i na portálu JŘ na internetu. A je mi jasné, že od toho zbývá ještě dlouhá cesta je dostat na zastávky.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 21.1.2018 19:05
od slonik
Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 20.1.2018 21:30
od demon
PROČ ? Protože si to takhle někdo vysnil a žádný argumenty proti ho naprosto nezajímaj.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 20.1.2018 19:57
od trainzjohny
Hlavní otázka zní PROČ ? Tohle ničemu nepomůže.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 20.1.2018 11:37
od Bobik
Pominu-li ucpanost trasy, tak nejsou lidi, nejsou stroje. Rozhodně ne na to, aby to mohlo jezdit v rozumném intervalu.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 20.1.2018 9:37
od von Špilberk

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 19.1.2018 17:33
od jeffer
kruťák píše:Tak to bez ironie gratuluji a tleskám =D>
Zas to neprehnať… Napríklad ešte včera visel na zastávke U Lípy (v ulici U Záběhlického zámku) stále ten vianočný. Ja viem, je to riadna diera kde jazdí jedna linka, ale aj tak.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 19.1.2018 15:01
od 9001
von Špilberk píše:Koleje na Malé Straně se rozhodly nečekat na výluku a odešly již dnes. :roll:
Jak by řekl nás profesor na střední :D

Pánové tohle už je totální mrdník :twisted:

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 19.1.2018 13:29
od von Špilberk
Koleje na Malé Straně se rozhodly nečekat na výluku a odešly již dnes. :roll:

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.1.2018 18:37
od von Špilberk
Neví někdo, na kdy je plánováno uzavření Dolínka :?: #-o :devilsmokin

P.S. : Přívoz nebude :?: 8-)

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 18.1.2018 17:18
od 9001
demon píše:Jelikož Praha mnohem radši staví než opravuje, tak to všechno pojede po Dvoreckym... :devilsmokin
Současná radnice nedělá vůbec nic :evil: