Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Termíny výluky na Hradčanský jsou velmi zvláštní:
Na letácích rozdávaných Dopravním podnikem je: 11.4.(4.00h)-15.4.(16.00h) a 20.4.(21.00h)-22.4.(16.00h)
Přitom na stránkách DP je: 11.4.(4.00h)-15.4.(16.00h) a 20.4.(4.00h)-22.4.(16.00h)
Čili tam nesouhlasí pouze zahájení druhý etapy, kde na letáku je 21 hodin a na internetu zahájení provozu - v obou případech naštěstí ve stejný den - 20.4.
Pak ale jsou jízdní řády ve vyhledávačích. Tam končí první etapa až ukončením provozu denních linek 15.4. (čili v cca 0.30 dne 16.4.) a druhá etapa začíná v 21h dne 20.4. (čili podle letáku, ne podle stránek DP) a končí ale až ukončením provozu denních linek 22.4. (čili v cca 0.30 dne 23.4.).
Tak jak tomu mám rozumět, čim se mám řídit? Resp. co mám napsat na PIDServis .
Navíc na stránce http://www.doprava.cx/vylukyab.php je to ještě trochu jinak, tam končí druhá etapa sice v 16.00, ale až 23.4. Tak já už fakt nevim.
Na letácích rozdávaných Dopravním podnikem je: 11.4.(4.00h)-15.4.(16.00h) a 20.4.(21.00h)-22.4.(16.00h)
Přitom na stránkách DP je: 11.4.(4.00h)-15.4.(16.00h) a 20.4.(4.00h)-22.4.(16.00h)
Čili tam nesouhlasí pouze zahájení druhý etapy, kde na letáku je 21 hodin a na internetu zahájení provozu - v obou případech naštěstí ve stejný den - 20.4.
Pak ale jsou jízdní řády ve vyhledávačích. Tam končí první etapa až ukončením provozu denních linek 15.4. (čili v cca 0.30 dne 16.4.) a druhá etapa začíná v 21h dne 20.4. (čili podle letáku, ne podle stránek DP) a končí ale až ukončením provozu denních linek 22.4. (čili v cca 0.30 dne 23.4.).
Tak jak tomu mám rozumět, čim se mám řídit? Resp. co mám napsat na PIDServis .
Navíc na stránce http://www.doprava.cx/vylukyab.php je to ještě trochu jinak, tam končí druhá etapa sice v 16.00, ale až 23.4. Tak já už fakt nevim.
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
On je ale problém, že lidi ten hluk od tramvají berou automaticky. Nevědí, že tramvaje mohou být supertiché. Když se plánuje nějaká stavba tramvajové trati a jsou diskuze s občany, tak vždycky nadávají na hlučnost apod. Je těžké jim vysvětlit, že v západních městech jezdí tramvaje téměř bezhlučně.Martin píše:Sám od sebe hluk potírat nebude, to by si museli začít hromadně stěžovat lidi, co bydlí v okolí těch hlučných tratí.
Staré tramvajové tratě lidi přetrpí, protože si myslí, že ten hlomoz je normální. A nové tratě se kvůli těmto předsudkům daří jen těžko prosazovat...
Tankodromům už asi broušení nepomůže - tam to chce o hoooodně víc, ale u řady kompletně zrekonstruovaných nebo nových tratí by to určitě pomohlo udžet jejich vcelku kvalitní stav.Smurfx píše:Pokud by se to spočítalo do důsledků tak možná ano. Hlavně to ale přinese zvýšení komfortu cestujícím, což je k nezaplacení. Proč asi většina měst koleje brousí... Bohužel je ale potřeba stavě kvalitní tratě, ne tankodromy které zde máme teď.
No vzhledem k tomu, že komfort cestujících je opravdu k nezaplacení, nevím, jestli pro DP má nějakou cenu (bohužel)...
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Pokud by se to spočítalo do důsledků tak možná ano. Hlavně to ale přinese zvýšení komfortu cestujícím, což je k nezaplacení. Proč asi většina měst koleje brousí... Bohužel je ale potřeba stavě kvalitní tratě, ne tankodromy které zde máme teď.Martin píše:Takže - pokud správně uvažuji, kdyby DPP koupil nebo vyrobil nějaký ten "Schienenpflegewagen" (jak jsi to nazval), za nějaký čas by se investice do takového zařízení měla vrátit jak hlavně finančně tak na kvalitě tratí i vozů a počtu pořádaných výlukách....
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Nechápu, co by nahrazovala ta d-6 ve dvojicích a proč by d-12 měla jezdit na Zvonařku to by byly úplně zbytečné projeté vozokilometry - takové vyhazování peněz bych od tebe nečekala - navíc ti chybí jedna linka na Barrandov v PDŠKáem píše:ad výluka a Prox: Stále ještě na oddělení výluk (nebo jaxe to jmenuje) sedí nějakej šotouš. Ale pan Dvořák se již blíží!
SAMOZŘEJMĚ že měly 22 a 23 prostě objíždět přes Starom., 20 je Správně od DŠ odkloněna po 12 na Palmu., a 12 od Barr z Újezda přes národní a IPP na Zvonařku a 6 do dvojic a byl by klid. Ono by se to těch pár dnů v Laurový jistě sneslo otáčet dvojice.
Takže - pokud správně uvažuji, kdyby DPP koupil nebo vyrobil nějaký ten "Schienenpflegewagen" (jak jsi to nazval), za nějaký čas by se investice do takového zařízení měla vrátit jak hlavně finančně tak na kvalitě tratí i vozů a počtu pořádaných výlukách....syverin píše:Když nebrousíš, kolejnice se více ojíždějí. Navíc nerovnoměrně, takže ztráta je nakonec větší než na broušené koleji. Kromě toho nezbroušená kolej má horší vliv na další svršek i spodek, na tramvaje atd... Čím méně vibrací, tím větší trvanlivost.