Napsal: 11.4.2007 20:06
Ahoj! Asi jsem úplný mamlas a hlupec, ale nedokážu vydedukovat, jak a čím mám jet v období výluky Újezd z Národní Třídy na Pohořelec?? Je sice ještě hodně času, ale nechce se mi potom ztratit.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=550
pokud se bavíme o úseku Levského - Modř. škola tak baráky jsou od TT stejně daleko jako třeba na Evropské, kde jsou 2 úseky s noční 40Káem píše:Taky je to rychlodráha daleko od civilizace (klad i zápor současně). My na Letné a Evropské ano.
Taky je to rychlodráha daleko od civilizace (klad i zápor současně). My na Letné a Evropské ano.radek31 píše:v Modřanech žádnou noční 40 nemáme
ale díky broušení máme krásně tichou TT - snad to vydrží
je to fakt zásadní rozdíl
Již přitvrdil. Výsledkem není broušení, ale noční čtyřicítky. jsme národ Švejků.Radek píše:Možná bude stačit, když přitvrdí hygienik s potíráním hlučnosti provozu. Pak to možná se stavbou brusu půjde ráz na ráz.
On je ale problém, že lidi ten hluk od tramvají berou automaticky. Nevědí, že tramvaje mohou být supertiché. Když se plánuje nějaká stavba tramvajové trati a jsou diskuze s občany, tak vždycky nadávají na hlučnost apod. Je těžké jim vysvětlit, že v západních městech jezdí tramvaje téměř bezhlučně.Martin píše:Sám od sebe hluk potírat nebude, to by si museli začít hromadně stěžovat lidi, co bydlí v okolí těch hlučných tratí.
Sám od sebe hluk potírat nebude, to by si museli začít hromadně stěžovat lidi, co bydlí v okolí těch hlučných tratí.Radek píše:Možná bude stačit, když přitvrdí hygienik s potíráním hlučnosti provozu. Pak to možná se stavbou brusu půjde ráz na ráz.
Tankodromům už asi broušení nepomůže - tam to chce o hoooodně víc, ale u řady kompletně zrekonstruovaných nebo nových tratí by to určitě pomohlo udžet jejich vcelku kvalitní stav.Smurfx píše:Pokud by se to spočítalo do důsledků tak možná ano. Hlavně to ale přinese zvýšení komfortu cestujícím, což je k nezaplacení. Proč asi většina měst koleje brousí... Bohužel je ale potřeba stavě kvalitní tratě, ne tankodromy které zde máme teď.
Pokud by se to spočítalo do důsledků tak možná ano. Hlavně to ale přinese zvýšení komfortu cestujícím, což je k nezaplacení. Proč asi většina měst koleje brousí... Bohužel je ale potřeba stavě kvalitní tratě, ne tankodromy které zde máme teď.Martin píše:Takže - pokud správně uvažuji, kdyby DPP koupil nebo vyrobil nějaký ten "Schienenpflegewagen" (jak jsi to nazval), za nějaký čas by se investice do takového zařízení měla vrátit jak hlavně finančně tak na kvalitě tratí i vozů a počtu pořádaných výlukách....
Nechápu, co by nahrazovala ta d-6 ve dvojicích a proč by d-12 měla jezdit na Zvonařku to by byly úplně zbytečné projeté vozokilometry - takové vyhazování peněz bych od tebe nečekala - navíc ti chybí jedna linka na Barrandov v PDŠKáem píše:ad výluka a Prox: Stále ještě na oddělení výluk (nebo jaxe to jmenuje) sedí nějakej šotouš. Ale pan Dvořák se již blíží!
SAMOZŘEJMĚ že měly 22 a 23 prostě objíždět přes Starom., 20 je Správně od DŠ odkloněna po 12 na Palmu., a 12 od Barr z Újezda přes národní a IPP na Zvonařku a 6 do dvojic a byl by klid. Ono by se to těch pár dnů v Laurový jistě sneslo otáčet dvojice.
Takže - pokud správně uvažuji, kdyby DPP koupil nebo vyrobil nějaký ten "Schienenpflegewagen" (jak jsi to nazval), za nějaký čas by se investice do takového zařízení měla vrátit jak hlavně finančně tak na kvalitě tratí i vozů a počtu pořádaných výlukách....syverin píše:Když nebrousíš, kolejnice se více ojíždějí. Navíc nerovnoměrně, takže ztráta je nakonec větší než na broušené koleji. Kromě toho nezbroušená kolej má horší vliv na další svršek i spodek, na tramvaje atd... Čím méně vibrací, tím větší trvanlivost.