Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.2.2007 17:14

trainzjohny píše:Myslím, že nefunkčí semafory by ti vadily hódně. A množství nehod které by tak vzniklo by způsobilo konec dopravy v Praze.
Hahaha, smai víte, že tohle hned tak nenastane, ale neříkám, že se stát nemůže, já umim jezdit i bez semaforů a umim jezdit i jinudy než jsou velké tahy. No a nakonec bych odjel na chatu a tam bych měl klid. :lol:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 28.2.2007 17:11

DJ LA DÉFENSE píše:Sám víš, že to není tak reálné... :wink: Ale zajímavé by to bylo, i když nevím na kolik bych to pocítil, kdžy jezdím autem.
Myslím, že nefunkčí semafory by ti vadily hódně. A množství nehod které by tak vzniklo by způsobilo konec dopravy v Praze.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Re: Povodně

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.2.2007 17:11

DPmPET píše:Povodně ukázaly hodně.Akorát Elektrické dráhy si zhuntovaly vozy na linkách X-A a X-B a tramvajové tratě a kolejové konstrukce a celá ta sranda stála jak se prohnala Vltava tunely přes 7 miliard a jěště to pokračuje. A to jěště nepočítám Autobusy za X-C.Jenom to je můj názor.DPmPET 8-)
Ty autobusy, ale byly paradoxně nejlepší náhradka, byť jim hodně náhrála vámi proklínaná magistrála, kdyby nebyla, tak i místo céčka máme "náhradní" dopravu jako XA a XB. Ta byla dobrá. :)

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.2.2007 17:09

Absolut píše:Já bych Vám všem přál stávku PRE, aby byla ND za metro jenom BUSY
Sám víš, že to není tak reálné... :wink: Ale zajímavé by to bylo, i když nevím na kolik bych to pocítil, kdžy jezdím autem.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Povodně

Příspěvek od DPmPET » 28.2.2007 17:04

Povodně ukázaly hodně.Akorát Elektrické dráhy si zhuntovaly vozy na linkách X-A a X-B a tramvajové tratě a kolejové konstrukce a celá ta sranda stála jak se prohnala Vltava tunely přes 7 miliard a jěště to pokračuje. A to jěště nepočítám Autobusy za X-C.Jenom to je můj názor.DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 28.2.2007 17:00

Já bych Vám všem přál stávku PRE, aby byla ND za metro jenom BUSY

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.2.2007 16:49

Karotka píše:NAD je dočasná. Kaštani mají v povědomí "to budou zase narvaný autobusy", takže raději volí i mnohem nevýhodnější alternativní trasy, protože po dobu výluky "se to dá vydržet, ale ať už se to honem vrátí do normálu".

Dovedeno ad absurdum, v době povodní NAD jasně ukázala počet zbytečných průvozů metrem... cesta z Jižního Města na I.P.Pavlova se přece dá stihnout i busem a tramvají.
Povodně nám jasně ukázaly, jak jsou tramvaje málo a co je za zlo, když chybí metro... :(

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 28.2.2007 16:45

Káem píše:NAD ukazuje počet cílových cest vs. počet zbytečných průvozů.
NAD je dočasná. Kaštani mají v povědomí "to budou zase narvaný autobusy", takže raději volí i mnohem nevýhodnější alternativní trasy, protože po dobu výluky "se to dá vydržet, ale ať už se to honem vrátí do normálu".

Dovedeno ad absurdum, v době povodní NAD jasně ukázala počet zbytečných průvozů metrem... cesta z Jižního Města na I.P.Pavlova se přece dá stihnout i busem a tramvají.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.2.2007 16:41

Petr píše:Řekl bych, že dikce JŘ mluví jasně. Chceš-li si hrát na to co kdyby, pak ti řeknu to, že se může souprava metra zastavit v tunelu pro poruchu, může tam skočit sebevrah a podobně. A s ohledem na fakt, kolik spojů tramvají jezdí dle jízdního řádu (a že je to okolo 89% vypravených vlaků) je tvá poznámka mimo mísu. Opět se snažíš, když ti dojdou argumenty (pokolikáté už ?) dělat z řidičů tramvaje naprosté blbečky, kteří mohou za všechno, možná i za Lidice. Já ti položil na stůj prokazatelná informace, že i s tím čekáním na každé křižovatce u tramvají a odsejpáním v metru získáváš POUHÉ čtyři minuty. Příště dvakrát měř, než jednou řízneš...
To je lež!!! Na čas jezdí z kontrolních bodů (možná), ale ne po celé trase... :lol: :lol: nenech se vysmát člověče. Tramvaje jezdí do těch vašich pěti minut skoro furt.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 28.2.2007 16:37

DJ LA DÉFENSE píše:Petříku, ale sám dobře víš jaký jste vy ševci, na čas se jezdíte minimálně, to metro je spolehlivější, papírově to úspora není, ale v reálu ano. Mě třeba nebaví vidět, jak jezdí dvě devítky zásadně za sebou a podobně... :lol: :lol: Navíc v metru narazíš na smraďocha minimálně, odsejpá to, v socce čekáš na každé křižovatce a podobně... Prostě na dlouhé trasy je tramvaj zlo.
Řekl bych, že dikce JŘ mluví jasně. Chceš-li si hrát na to co kdyby, pak ti řeknu to, že se může souprava metra zastavit v tunelu pro poruchu, může tam skočit sebevrah a podobně. A s ohledem na fakt, kolik spojů tramvají jezdí dle jízdního řádu (a že je to okolo 89% vypravených vlaků) je tvá poznámka mimo mísu. Opět se snažíš, když ti dojdou argumenty (pokolikáté už ?) dělat z řidičů tramvaje naprosté blbečky, kteří mohou za všechno, možná i za Lidice. Já ti položil na stůj prokazatelná informace, že i s tím čekáním na každé křižovatce u tramvají a odsejpáním v metru získáváš POUHÉ čtyři minuty. Příště dvakrát měř, než jednou řízneš...

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 28.2.2007 16:32

Petr píše:Jo, tak to je dobrý příklad. Dva přestupy za cenu úspory (tří) čtyř minut. To fakt žeru. Projel jsem si modelový příklad totiž IDOSEM: 16:00 odjíždí 24 z Albertova, která je na Vychovatelně 16:32. Jízdní doba 32 minut bez přestupu. A teď v kombinaci s metrem. Vyrážím onou 24 v 16:00 z Albertova, 16:04 přijíždím na Karlovo náměstí. Dolů do metra je do kus, takže 16:05 nestíhám, další jede v 16:08. Takže s ním vyrážím. Na Palmovce jsem 16:19. V 16:22 bych mohl chytit 15 či 25, ale s ohledem na uvedený příklad asi spíš 10, která jede 16:23. Na Vychovatelně jsem 16:28 respektive 16:29 (s tou 10). 24 z níž jsem vystoupil na Karláku přijíždí za 4 minuty. Tak takovouhle úsporu času prostě žeru. Fakt a bez ironie.
Petříku, ale sám dobře víš jaký jste vy ševci, na čas jezdíte minimálně, to metro je spolehlivější, papírově to úspora není, ale v reálu ano. Mě třeba nebaví vidět, jak jezdí dvě devítky zásadně za sebou a podobně... :lol: :lol: Navíc v metru narazíš na smraďocha minimálně, odsejpá to, v socce čekáš na každé křižovatce a podobně... Prostě na dlouhé trasy je tramvaj zlo.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 28.2.2007 16:05

DJ LA DÉFENSE píše:hele tak to se pleteš, například moje matka, potřebovala z Albertova na Vychovatelnu, jede tam přímo 24, ale radjěi jela 24n a Karlák do metra a na Palmovce na desítku, s tím, že už podruhé nehodlá jet 24 půl hodiny a mačkat se tam ještě u nějakého váguse. Každej normální člověk se většinou, pokud je to možné, snaží dostat k metru i za cenu, že přestoupí vícekrát. Než se 40 minut mačkat v socce... :( Takže ono hodně záleží, jak kdo, třeba chápu, že tobě by nevadilo absolvovat cestu z Palmovky na Karlák nebo Palačák 3 nebo 24 :(
Jo, tak to je dobrý příklad. Dva přestupy za cenu úspory (tří) čtyř minut. To fakt žeru. Projel jsem si modelový příklad totiž IDOSEM: 16:00 odjíždí 24 z Albertova, která je na Vychovatelně 16:32. Jízdní doba 32 minut bez přestupu. A teď v kombinaci s metrem. Vyrážím onou 24 v 16:00 z Albertova, 16:04 přijíždím na Karlovo náměstí. Dolů do metra je do kus, takže 16:05 nestíhám, další jede v 16:08. Takže s ním vyrážím. Na Palmovce jsem 16:19. V 16:22 bych mohl chytit 15 či 25, ale s ohledem na uvedený příklad asi spíš 10, která jede 16:23. Na Vychovatelně jsem 16:28 respektive 16:29 (s tou 10). 24 z níž jsem vystoupil na Karláku přijíždí za 4 minuty. Tak takovouhle úsporu času prostě žeru. Fakt a bez ironie.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 28.2.2007 16:03

S těmi 80Kč máš pravdu, znám lidi, co si běžně volají privátní linku za jízdenku v ceně 300 - 600 Kč. Já preferuju dobré jídlo a milé a přítulné ženy, ale to už jsme zase hodně v termixu

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 28.2.2007 16:02

Absolut píše:Někteří preferují rychlost, jiní komfort. O ničem jiném to není
Já preferuju dobré jídlo a krásné ženy. Ale to už jsme zase v termixu :D

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 28.2.2007 16:00

DJ + Káem:

Je to samozřejmě o člověku. Kámoška jezdí z práce Anděl - Palmovka a nikdy by nejela metrem, i když jsem jí to dokonce i já nvrhoval, protože je to fakt rychlejší než d-10. Ona tvrdí, že tramvaj jí zastaví hned před barákem (office Zlatý Anděl) a ze zastávky na Palmě je to domů blíž. Při cestě do práce má jako argument zastávku Divadlo pod Palmovkou.

Moje máma taky metro moc nemusí, ségra naopak bez metra nedá ani ránu a dokonce od sebe (Sídliště Petrovice) ke mně (Nádraží Strašnice) jezdí 271 + A + 26 namísto 271 + 22/26

Někteří preferují rychlost, jiní komfort. O ničem jiném to není

Odpovědět