radek31 píše:tady si fakt někdo myslí, že když v Praze nebudou tramvaje, tak ČEZ vyrobí přesně o tolik méně elektřiny (je to za cca 190 mil. Kč/rok) a lidem u elektráren se bude dýchat lépe? tomu by nevěřilo snad ani dítě ze ZŠ
Já řikám, že to bylo s nadsázkou...
radek31 píše:btw výroba autobusu není zrovna nenáročná a
životnost mají oproti tramvajím řádově jinde (T3 s reko vydrží skoro 10x déle než běžný autobus) a při takové výrobě se použije opravdu hodně energie i materiálu, který se pak hromadí na skládkách
"
T3 se nehromadí jen proto, že jich tu máme furt jak smetí už 40 let, ono když se DP nezmůže na nic lepšího než na reko T3 je to těžký... Takže sem vůbec nepleť tu zas... "rekonstrukci" T3 protože to se zastanu citybusu, ten je lepší v tom ohledu, že díky němu máme v Praze 10 let už slušnej počet NP busů...
radek31 píše:
ad hluk - to je většinou problém tratí a ne tramvají - pokud se projedete mezi Vinicí a Černokosteleckou, tak je hluk nižší než od autobusu
samozřejmě Řepákov bude trpět dokud někdo neopraví tu zdevastovanou trať do moderní podoby"
hahaha pán se asi zbláznil, guma-asfalt, hlučnější než kov-kov???
Tak tady to je kravina...
radek31 píše:
ad KM - začínám si myslet, že jsi se zbláznil - dokud jsi provokoval alespoň trochu rozumnejma myšlenkama, tak se to dalo tolerovat, ale co píšeš teď je na pováženou
opravdu je recept na MHD totální znechucení lidí?"
Každej normální člověk už na MHD zanevřel. Přeplněnost, nedodržování intervalu, kultura cestování, absence části np vozů, bezdomovci, cena jízdného, čistota, interval večer 20 minut je fakt síla, chování zaměstannců... DP se musí ještě učit, jak prodávat služby...
radek31 píše:už dnes to tramvaje často nepobírají a jediný rozumný vývoj je zavedení preference, která umožní větší propustnost kritických míst a následně zvýšení počtu spojů
Preference leckde nejde. Hodně lidí jede radši autem než MHD, nemůžeš preferovat ty "chudší", a to je nproto, že DP se neumí postarat o všechny. (viz výluka vodičkova, ale abych nebyl jen proti, teďka DP velice dobře reagoval na situaci na TROJSKÉ, výborná práce a ta se cení. Ale na druhou stranu, ono už by jim nic nezbylo, jelikož by je lidi po zkušenosti z léta kopli už do ...
radek31 píše:
je to jako s l. 9 - cestující ví, že má rozumný interval, že se na ní může spolehnout (s výjimkou MU) a tak s ní jezdí - chtělo by to podobný přístup ke všem linkám - neříkám dát všude interval 4 minuty, ale rezervy tu jsou
S tebou v tomto souhlasím, ale DP zatim nemá odpovídající počet vozů. Proč se někde už nezačne stavět nová vozovna, aby bylo možno vozový park rozšířit a ne jen obnovit a tím vytvořit novou nabídku?
Je to z mojí strany radikální příspěvek, jako vždy, ale takhle to vidí cestující, ne tramvaják, ne šotouš, ne vedení...