Stránka 443 z 492

Napsal: 24.10.2006 17:34
od Mapl
DJ LA DÉFENSE píše:K těm výlukám, proč se zaváděla 39, nebylo by méně matečné, že by každé druhé pořadí 9 končilo na Kotlářce a Vápence? Teda myslím pro běžného cestujcího.

Nevim, ale už o tom byla řeč. :wink:
Proč není linka 23 pořád jenom 22 ??!
Nevím, ale podle mně to dělají kvůli přitroublým cestujícím, kteří by to nedokázali pochopit, a proto dvě různé linky. (viz linka 20 Smíchov vs. Barrandov konečná)

Napsal: 24.10.2006 17:28
od DJ LA DÉFENSE
K těm výlukám, proč se zaváděla 39, nebylo by méně matečné, že by každé druhé pořadí 9 končilo na Kotlářce a Vápence? Teda myslím pro běžného cestujcího.

Napsal: 24.10.2006 16:31
od DJ LA DÉFENSE
Absolut píše:Normální kachna s tištěnejma cedulema jako vždycky ne?
Právěže, Martin psal že tma chtěj mít "digi" orientace :twisted: Já jestli mám jít někam posprejovat 9030, aby jsme si na 37 užili nízkou, jestli je to pravda... :wink: :wink:

Napsal: 24.10.2006 16:28
od Absolut
Normální kachna s tištěnejma cedulema jako vždycky ne?

Napsal: 24.10.2006 16:24
od DJ LA DÉFENSE
Otázka, kdyby se porouchala (kéž by) :twisted: 9030, jela by na 37 nízká??? :D

Napsal: 24.10.2006 16:21
od DJ LA DÉFENSE
demon píše:No fuj, tak tahle představa by mě budila ze sna ! Co tramvaj to tři autobusy, to by byl v Ječný slušnej konvoj Hotlinerů a já bych musel emigrovat na venkov, kde bych se ve finále udusil exhalacema z PET lahví, který se tam teďka zhusta pálej. Já snad ani dneska nepůjdu spát @3660
Přesně tak a na venkově by sis dejchal ještě pražskou elektriku :lol: Jo bylo by to silný kafe, ale napadá mě přirovnání, už takhle toho musíme udýchat nadstandartně, a ve finále by nám zbylo dýchat ještě i ty autobusy. Když pojedu proti stěně autem 130 zabiju se, když pojedu 150 zabiju se, je to blbý přirovnání, ale už jen to co dejcháš teďka, je síla...

Napsal: 24.10.2006 16:17
od DJ LA DÉFENSE
demon píše:No kdo by to byl řek... :wink: Ale přesně takovou odpověď jsem fakt čekal ! Slovensko nejsou Čechy a nemusíš ani tak daleko, stačí se kouknout do Kralup nebo Litvínova jak "čistá" je jen pouhá výroba pohonných hmot a to vůbec nemluvim o jejich spalování... A spotřeba mazadel - autobusy je snad nepotřebují ?
Když čekal, tak nepiš takový kraviny... :wink: A včem je rozdíl mezi Slovenskem a Českou Republikou v tomhle ohledu? To je totéž. A když teda chceš kontrovat? Tou výrobou, co takhle těžba hnědého uhlí na Mostecku?? To se pálí také, byť je méně kvalitní... Povrchové doly... To je asi větší zlo. Elektřina neni spása v globální pohledu z těchto zdrojů, atom na Vás :lol: -) I když ten taky neni kdoví co, ale pořád lepší enž tepelné elektrárny. Rozdíl mezi tramvají a autobusem je, že tu tramvaj si za nás vydejchá někdo jinej než my v Praze. A autobus si dáme do plic sami. Je to hloupý přirovnání a je to moc nadnesený, chápu určitou absurditu, ale tvrdit, že tramvaj je ekologické vozidlo, taky neni tak pravda. To jen pro upřesnění, proč jsem to začal psát.

Napsal: 24.10.2006 16:16
od demon
DJ LA DÉFENSE píše:Ano bylo by to horší, ale při takové zátěži jako máme teďka už je to de facto fuk...
No fuj, tak tahle představa by mě budila ze sna ! Co tramvaj to tři autobusy, to by byl v Ječný slušnej konvoj Hotlinerů a já bych musel emigrovat na venkov, kde bych se ve finále udusil exhalacema z PET lahví, který se tam teďka zhusta pálej. Já snad ani dneska nepůjdu spát @3660

Napsal: 24.10.2006 16:09
od demon
DJ LA DÉFENSE píše:No to je právě ten kreténskej omyl, ono totiž něco ten proud vyrobit musí...
No kdo by to byl řek... :wink: Ale přesně takovou odpověď jsem fakt čekal ! Slovensko nejsou Čechy a nemusíš ani tak daleko, stačí se kouknout do Kralup nebo Litvínova jak "čistá" je jen pouhá výroba pohonných hmot a to vůbec nemluvim o jejich spalování... A spotřeba mazadel - autobusy je snad nepotřebují ?

Napsal: 24.10.2006 16:00
od DJ LA DÉFENSE
Peter píše:Ano, a dokonce blíže než si dokážeš představit. Nehledě na to, že problém ekologie neznamená jenom porovnávat co více škodí globálně životnímu prostředí, ale jde o to vzít v úvahu i lokální důsledky. Představ jak by to vypadalo v Praze, kdyby místo tramvají jezdili autobusy hm?
Ano bylo by to hroší, ale při takové zátěži jako máme teďka už je to de facto fuk... No a tu první část nekomentuju, neb ti to nevěřím, dle tvrzení z přísěvku níže. Zavírám tuto nesmyslnou diskusi, neb je to o ničem...

Napsal: 24.10.2006 15:43
od Radek
Pokud jde o zátěž životního prostředí, přečtěte si článek, co vyšel několik měsíců zpátky v DPK. Tam si to dotyčný aspoň spočítal a není to v rovině já si myslím, že, jak tady, při vší úctě.

Napsal: 24.10.2006 15:23
od Peter
DJ LA DÉFENSE píše:Byl si někde u elektrérny dýl jak tejden?? Asi ne jinak nenapíšeš takovouhle kravinu... :roll: Mám to z první ruky vim o čem mluvit zažil jsem si to... Já řikám, že to je nadnesené a nikde netvrdim, že bus je lepší než tramvaj, ale na druhou stranu, tramvaj taky neni tak ekologická jak se zdá...
Ano, a dokonce blíže než si dokážeš představit. Nehledě na to, že problém ekologie neznamená jenom porovnávat co více škodí globálně životnímu prostředí, ale jde o to vzít v úvahu i lokální důsledky. Představ jak by to vypadalo v Praze, kdyby místo tramvají jezdili autobusy hm?

Napsal: 24.10.2006 15:20
od Mapl
Já si myslím, že se opravdu nemůže srovnávat jakákoli elektrárna!!
Je totiž x- krát horší a škodlivější, nežli HOTLINERův autobus. :) Jinými slovy - je zdravější bydlet vedle jeho garáže než ba 10 km od potencionálně nebezpečné a hlavně zdraví škodlivé elektrárny... Bez diskuse!

Napsal: 24.10.2006 15:17
od DJ LA DÉFENSE
Peter píše:Tohle je fakt moc :lol: Mas pravdu samozrejme, ale spalovani uhli v elektrarne je mnohem mene skodlivejsi nez spalovaní nafty v 20let starym motoru. Nehlede na to, ze pohonne hmoty musis nejdrive vyrobit, coz je opet zdrojem dalsich skodlivin. Nebo si snad myslis, ze do auta lejeme surovou ropu?
Byl si někde u elektrérny dýl jak tejden?? Asi ne jinak nenapíšeš takovouhle kravinu... :roll: Mám to z první ruky vim o čem mluvit zažil jsem si to... Já řikám, že to je nadnesené a nikde netvrdim, že bus je lepší než tramvaj, ale na druhou stranu, tramvaj taky neni tak ekologická jak se zdá...

Napsal: 24.10.2006 15:15
od DJ LA DÉFENSE
Akribius píše:Srovnejme to s tím jak se získává energie pro pohon u busu a tramvaje a jednotku potřebnou na odvezení jednoho člověka.
Bus jezdí na naftu a exhalace při jejím spalování jsou zdraví škodlivé.A vypouštět plyny při spalování motor musí.Sice lze snižovat jejich obsah,ale zcela jen za předpokladu nespalování a tedy nehoření a nejetí:-)
Tramvaj musí jezdit na el. pohon,který se také zrovna nevyrábí čistě.Ovšem pomaličku se využívají i obnovitelné a živ. prostředí neškodné zdroje.
Ale i tak jeden autobus na 100 cestujících spálí a vypustí více plynů než tramvaj,která odveze to samé.Proudu a škodlivin,kterých je k odvozu 100 lidí potřeba je u tramky o dost méně.Je to způsobeno zejména menším součinitelem tření (valivým odporem busu a tramvaje).Bus nemůže využívat tolik jízdu setrvačnosti jako tramvaj a navíc tramvaj při jízdě setrvačností nic neodebírá (max. minima na dobíjení),kdežto busu běží motor i při stání (také méně,ale ne tolik).Navíc určité typy vozů umí energii vracet zpět do sítě při brzdění a tím jsou opět energeticky méně náročné.
Ale já vim to je pravda, ale myslíš, že ty nebožáci co bydlí u těch elektráren, z toho něco maj?? Takže dokud nebudeme využívat atomovou energii, nebo obnovitelné přírodní zdroje, a budeme do haleluja kvůli elektřině pálit uhlíčko, je to pořád to samé a tramvaj sice je ekologičtější, ale o kolik, kolik jedna tramvaj třeba propálí uhlí. Je to blbost tohle řešit, ale stejně tak je kravina tvrdit, že moderní auta a autobusy s kvalitními katalyzátory, filtry atd. jsou výrazně horší než tramvaj. Někde ty lidi na to dojíždí, na pražské tramvaje. Je to moc nadnesené, ale je to tak...