Stránka 451 z 460

OdeslatNapsal: 20.6.2005 11:50
od KM
pawel napsal:KM: moc bych nejásal. polookružní objezdy způsobí akorát další zhoršení "pravidelnosti" provozu. jo a nevšim sis, že 12 na Kubáň je zbytečná o víkendech (2xT)? tomu zrovna šetření neříkám. podlé tvé teorie (šetřit vozokm za každou cenu - viz bílá hora/voz.kobylisy) by naopak do Vršovic měly jet 15 a 25, zatímco 12 by objížděna Holešovice. o víkendu by 15 končila na Palmě. Z:lol:
----
.

Jo, ta 15 a 25 na Kubáň by možná opravdu byla lepší.

OdeslatNapsal: 20.6.2005 11:18
od pawel
KM: moc bych nejásal. polookružní objezdy způsobí akorát další zhoršení "pravidelnosti" provozu. jo a nevšim sis, že 12 na Kubáň je zbytečná o víkendech (2xT)? tomu zrovna šetření neříkám. podlé tvé teorie (šetřit vozokm za každou cenu - viz bílá hora/voz.kobylisy) by naopak do Vršovic měly jet 15 a 25, zatímco 12 by objížděna Holešovice. o víkendu by 15 končila na Palmě. Z:lol:
----
a ještě něco, co jsem psal na K-r, ale možná se k tomu vyjádří někdo, kdo mi to vysvětlí.

tvůrci JŘ nám zase vymysleli na prázdniny další zlepšení pro cestování na linkách 15 a 25. zde jsou prázdninové "proklady" těchto dvou trasováním téměř identických linek v Pd. malá útěcha: o víkendech je to díky bohu podstatně lepší.

Břevnov->Letná
ráno 3/7
dopol. 5/7
odpol. 3/7

Letná->Břevnov
ráno 2/8
dopol. 4/8
odpol. 2/8

asi ani nemusím dodávat, že všechny intervaly jsou ve "prospěch" linky 25, která jezdí vždy těsně před 15. navíc vzhledem k tomu, že obě linky protisměrně objíždějí Holešovice, zpoždění 25 vůči 15 se přenese i do úseku směrem na Vypich. možná by mohlo dojít k paradoxu, že 15 ještě stihne předjet 25. že by byli tvůrci tohoto pasquilu natolik prozíraví? nebo to snad má být nátlak na to, aby - až tenhle stav jednou na vlastní kůži zažije odpovědná osoba - někdo dal 25 do dvojic???
(pozn.: kdyby někdo ty linky opravdu důsledně proložil, asi by se nikdo 2xT nedožadoval).

OdeslatNapsal: 20.6.2005 11:11
od KM
Koukal jsem na výluku od 1/7 a potěšilo mě to. Je znát, že se to opravdu se šetřením myslí vážně, a že přitažení kohoutů pomahá. Anebo že by se projevovaly i výsledky transformace? Polookružní objezdy 15,25,10,24 a 8 jsou nebývalou událostí - ještě loni bych se vsadil, že by 8 a 19 jela na Harfu a 10 s 24 do Hloubětína a 15 s 25 na Vápenku.
Mimochodem, NAJEDNOU lze 12 spojit s 19 a když jsem to psal před dvěma a více lety (na jiném fóru) , tak mi bylo sdělováno, jak to nejde, že je to dlouhý a nepravidelnosti a kdesi cosi. Inu, na má slova dochází. Všímejte si toho, než mi začnete zase nadávat. :twisted: :P :idea:

OdeslatNapsal: 18.6.2005 23:08
od 6432
Chtěl jsem jen napsat, že je opravdu zajímavá ta Sokolovská. Kdybych nebyl Pražák, tak bych vůbec neřekl, že tam jezdily tramvaje. Fakt je to tam drsně rozkopaný. To bude určitě hezký, až to bude opravený... :| :lol:
P.S. fotky moc pěkný, zato já jsem nic nenafotil, protože ve čtvrtek tak pařilo Slunce, že z tich fotek by byl blevajs, a jen jedním směrem se mi nechtělo fotit... :( :oops:

OdeslatNapsal: 12.6.2005 18:41
od 9001
Fotografie z odklonu linky 8 na Červený vrch na stránkách http://www.tram9001.goo.cz

OdeslatNapsal: 12.6.2005 15:21
od dušan
Martin napsal:Měli jste vidět, jak jsme dneska s IGBT naší lidovou tvořivostí přeměnili samozřejmě výlukou nedotčené boční orientace na lince 16 :D Škoda, že nedorazil MOp, aby je zdokumentoval. Dopravní kontrola by asi měla námitky, ale množtví dotazů ze strany kaštanstva rázem kleslo na minimum :D No, třeba v depu zjistí, že je to dobrý nápad a budou na voze 8067 k vidění i zítra...


v tomto směru jsou k nezaplacení elektro orientace - pokud s nimi řidič umí a chce je využívat naplno.

:shock: Martine, měl jsi pravdu, na noční 16 jsem měl JŘ s výlukou i s přejezdem. :shock:

OdeslatNapsal: 12.6.2005 9:15
od Martin
No nic, no :D
Holt nebyly-li by byliny, nebylo by libého bylinného likéru :lol:

OdeslatNapsal: 12.6.2005 0:03
od MOp
Martin napsal:Měli jste vidět, jak jsme dneska s IGBT naší lidovou tvořivostí přeměnili samozřejmě výlukou nedotčené boční orientace na lince 16 :D Škoda, že nedorazil MOp, aby je zdokumentoval. Dopravní kontrola by asi měla námitky, ale množtví dotazů ze strany kaštanstva rázem kleslo na minimum :D No, třeba v depu zjistí, že je to dobrý nápad a budou na voze 8067 k vidění i zítra...
Omlouvam se, neslo to.. Foceni nabralo veliky skluz a zatimco Petr spechal na Knedlo, zelo, vepro, ja spechal domu, abych se nasledne presunul na wenkow..

OdeslatNapsal: 11.6.2005 21:06
od Martin
Měli jste vidět, jak jsme dneska s IGBT naší lidovou tvořivostí přeměnili samozřejmě výlukou nedotčené boční orientace na lince 16 :D Škoda, že nedorazil MOp, aby je zdokumentoval. Dopravní kontrola by asi měla námitky, ale množtví dotazů ze strany kaštanstva rázem kleslo na minimum :D No, třeba v depu zjistí, že je to dobrý nápad a budou na voze 8067 k vidění i zítra...

OdeslatNapsal: 11.6.2005 12:24
od 9001
Kočí napsal:
Tonda Ježek napsal:Funebráci maj odposlechy všech vysílaček (policie, hasiči, záchranka) a jakmile je někde nějaká mrtvola, vydávají nadlidské úsilý aby tam byli první. Protože o těla je velkej boj.

Co o těla, tam jde spíš zase o prachy...

Služba lidem to je, a tak nechápu proč když fungovala tenkrát ta Mazda, proč to nefunguje i nadále. Potom se DP diví, že spousta lidí na ně nadává. Tak už to bejvá, ale kvůli tomu, že nejsou u zdroje informací (teď nemyslím plánované výluky, samozřejmě, to už je chyba zase cestujících...)...


Co si budem povídat. I při krátkodobých výlukách jsou udělány letáky na zástávkové sloupky a stejně lidi nadávaj.
Jinak když byl prasklý vodovod Na Knížecí,tak se tam taky objevily tyto cedule i když ručne napsané. Takže,že cestující si to nepřečte ...

OdeslatNapsal: 11.6.2005 11:23
od Kočí
Tonda Ježek napsal:Funebráci maj odposlechy všech vysílaček (policie, hasiči, záchranka) a jakmile je někde nějaká mrtvola, vydávají nadlidské úsilý aby tam byli první. Protože o těla je velkej boj.

Co o těla, tam jde spíš zase o prachy...

Služba lidem to je, a tak nechápu proč když fungovala tenkrát ta Mazda, proč to nefunguje i nadále. Potom se DP diví, že spousta lidí na ně nadává. Tak už to bejvá, ale kvůli tomu, že nejsou u zdroje informací (teď nemyslím plánované výluky, samozřejmě, to už je chyba zase cestujících...)...

OdeslatNapsal: 10.6.2005 19:25
od Tonda Ježek
Kočí napsal: To by mě pak zajímalo, jak to dělají pohřební služby, když se jich vždycky sjede hafo a někdy i dřív než složky IZS :wink:
Nevím proč, Dušane, ti to řekli, to skutečně nechápu...


Funebráci maj odposlechy všech vysílaček (policie, hasiči, záchranka) a jakmile je někde nějaká mrtvola, vydávají nadlidské úsilý aby tam byli první. Protože o těla je velkej boj.

OdeslatNapsal: 10.6.2005 19:10
od dušan
Kočí napsal:Nevím proč, Dušane, ti to řekli, to skutečně nechápu...



protože oni to nedělají!!!! a mě osobně je to moc líto, je to přeci služba lidem

OdeslatNapsal: 10.6.2005 14:23
od Akribius
Ale jo v pohodě možná je.Ale měl jasnou otázku proč při náhlé výluce ve Vodičkově v lednu toto nepoužívali a kdyby jako chlap řekl,že systém není příliš dobrý a že se to do konce roku napraví přechodem na digi provoz tak nic neřeknu,ale vymlouvat se na nějaké nakládání s informacemi.......

OdeslatNapsal: 10.6.2005 8:52
od Kočí
KM napsal:
Akribius napsal:KM-ještě je jeden důvod proč se to nepoužívá: "nakládání s informacemi je velmi složitá věc" slova p.Stůje šéfa dispečinku.

Je velmi hořká ironie, že člověk, který se má starat o to, aby tramvaje jezdily se jmenuje STŮJ :twisted: :twisted: :twisted:

Náhodou je docela v pohodě :!: A jméno si člověk moc nevybere... Mě by se třeba STŮJ taky líbilo... Furd je to lepší než Novák :lol: