Stránka 451 z 456

OdeslatNapsal: 29.5.2005 15:05
od 9001
Fotografie z víkendové výluky na stránkách http://www.tram9001.goo.cz

OdeslatNapsal: 27.5.2005 17:08
od 9001
6432 napsal:Podle mě by potřeboval celkovou opravu Palackého most. Včera jsem tam jel tram, která to dost rozjela, řekl bych až na 40 km/h a bylo to jako když jedu na kole po hroudách hlíny... :cry: :cry:


Spíše Olšanská :wink: ,ale Palackého most je taky síla.

OdeslatNapsal: 27.5.2005 14:04
od 6432
Podle mě by potřeboval celkovou opravu Palackého most. Včera jsem tam jel tram, která to dost rozjela, řekl bych až na 40 km/h a bylo to jako když jedu na kole po hroudách hlíny... :cry: :cry:

OdeslatNapsal: 24.5.2005 18:21
od 9001
At žije flikování :roll:

Třeba TT Želivského - Vozovna Strašnice by potřebovala celkové reko. U Vinohradských hřbitovů se tramvaje pěkně naklánějí

OdeslatNapsal: 24.5.2005 15:56
od Martin
Poslední dobou fakt už není víkend, kdy by se něco nedělo... :shock: Hned tuto sobotu a neděli mezi 8. a 16. hodinou se chystá výluka úseku Želivského- Vozovna Strašnice kvůli opravě částí těchto mezních křižovatek (11-Vápenka, 19-Olšany, 26-objezd Korunní a Vršovicemi, bude vypravována i vozovnou Žižkov). NAD X-26 Želivského-Radošovická zajistí Hotliner.
Další dva víkendy pak obstará výluka v Korunní zejména kvůli výměně oblouků na křižovatce Korunní x Jičínská. Výluka potravá vždy už od pátků 3.6. a 10.6 do nedělních večerů. Linka 10 pojede přes Strašnice a Koh-i-noor (jedno pořadí i ze Žižkova), šestnáctka i v neděli ráno z Flory Vinohradskou a Bělehradskou na Otakarovu. Výluka bez NAD.
V sobotu 4.6. celý den se však do toho přidá navařování oblouků na Floře, bude vyloučen provoz na křižovatce. Pětka pojede ke hřbitovům kolem NNŽ, linka 11 bude rozdělena a dvě větve: 1) Spořilov-Otakarova-Spořilov (5 vlaků) a 2) Černokostelecká-Olšanské hř. (6 vlaků). Linka 16 bude ze Spojovací zkrácena na Olšany (4 vlaky). Nástupní pro linky 5, 11 a 16 u Strojimportu. Pouze v sobotu bude zavedena NAD X-11 Želivského-Nám. bří Synků (int. 7-10 minut), trasa po lince 11, dopravce DP.
Pokud jste se v tom ztratili tak jako já, nezoufejte
:D

OdeslatNapsal: 19.5.2005 14:46
od 9001
Jenže ty dvě reko panelů,se přece jenom trochu víc ztratí v ročních součtech něž jedna dražší reko.

OdeslatNapsal: 19.5.2005 12:14
od adam_r
MOp napsal:alternativni prujezd pro sanitu opravdu neni duvod pro bkv. duvod proc se bkv instaluji je rychlost pri vymene kolejnicovych pasu, kdy se pouze vyskrabne aretacni pryz a kolejnice se v pohode muze vymenit a nemusi se zdlouhave zase zadlazdovat kolejove loze ci asfaltovat.


Pokud se pouziji zadlazbove panely (namisto dlazby, nebo asfaltu) jako jsou v Brne, tak je rychlost vymeny priblizne stejna jako u BKV. Estetika je podobna jako u BKV, ale z technickeho hlediska to ma vsechny kladne vlastnosi klasiky - mensi hlucnost, lepsi moznost opravy, lepsi rozlozeni hmotnosti projizdejiciho vozu (=mene propadu trati a lomu kolejnic). K tomu moznost vlozeni kolejoveho prejezdu behem jednodenni vyluky.

OdeslatNapsal: 19.5.2005 10:46
od Petr
dušan napsal:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
Zrovinka včera jsem toto téma sáhodlouze rozebíral s povolaným človíčkem :lol: . Zjednodušeně tedy vychází toto: pokud již někde panely BKV jsou, je při rekonstrukci náhrada klasickým svrškem na pražcích ze zákrytem (dlažba, asfalt) cca 2x tak dražší než výměna za nové panely BKV. K tomu vsuvka, i když je náhrada klasickým svrškem dražší, ten by měl víceméně bez problémů (při dnešním stavu technologií) vydržet cca 30 let, což panely BKV ani náhodou.
No a při náhradě původní klasické konstrukce tratě, případně při novostavbě z panelů BKV jsou tyto cca 1,5 dražší než klasický svršek.
V této souvislosti je proto zarážející, že přeložka u Bulhara dostala dražší panely BKV.... Asi jich měly v panelárně moc :lol:

OdeslatNapsal: 19.5.2005 9:43
od MOp
dušan napsal:ale Mope, proč všichni za vším vždy vidíte jen nějaké lobby?
já si myslím, že při schvalování projektu projektu se vždy najde někdo, kdo řekne, že musí být umožněn alternativní průjezd pro sanitu, nebo při opravě vozovky taky pro auta, aby nás mohli naštvat, pak bkv je asi hodně levné

alternativni prujezd pro sanitu opravdu neni duvod pro bkv. duvod proc se bkv instaluji je rychlost pri vymene kolejnicovych pasu, kdy se pouze vyskrabne aretacni pryz a kolejnice se v pohode muze vymenit a nemusi se zdlouhave zase zadlazdovat kolejove loze ci asfaltovat.

nevyhodou jak jiz bylo receno je esteticnost a jejich pomerne znacna hlucnost.

OdeslatNapsal: 19.5.2005 9:03
od dušan
MOp napsal:
dušan napsal:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?

no nejlevnejsi a nejjednodussi varianta je otevreny svrsek..

kdyby se nedelalo bkv, tezko by se na tom asfaltobetonova lobby uzivila..


ale Mope, proč všichni za vším vždy vidíte jen nějaké lobby?
já si myslím, že při schvalování projektu projektu se vždy najde někdo, kdo řekne, že musí být umožněn alternativní průjezd pro sanitu, nebo při opravě vozovky taky pro auta, aby nás mohli naštvat, pak bkv je asi hodně levné

OdeslatNapsal: 19.5.2005 8:42
od MOp
dušan napsal:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?

no nejlevnejsi a nejjednodussi varianta je otevreny svrsek..

kdyby se nedelalo bkv, tezko by se na tom asfaltobetonova lobby uzivila..

OdeslatNapsal: 19.5.2005 8:39
od Radek
dušan napsal:neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?

BKV jsou určitě nejrychlejší a nejlevnější tam, kde už BKV byly. Když chci klasickou stavbu, znamená to vybrat podloží do hloubky, většinou asi i předělat kanalizaci apod. Klasická stavba se většinou dělá aspoň 2 měsíce. Jediná výjimka, která mě napadá, je těch pár metrů u Lazarské od Myslíkovy - tam to stihli asi za 10 dní.
Co se týce Olašanské, tak ta je tuším z roku 1966, příští rok tedy oslaví čtyřicítku a už má na nějaké ty problémy docela nárok.

OdeslatNapsal: 19.5.2005 8:18
od dušan
Fořtík napsal:
9001 napsal:Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.
Porovnáváš hrušky a švestky. Argument velkého rázu. Olšanská je a) stará, neopravovaná a tudíž rozbitá trať, b) v dnešní době je na výběr z několika možností konstrukce TT, že sahat po panelech BKV bych si nechal až jako krajní možnost


neznám cenu různých povrchů, ale není důvod pro BKV jen cena?
jsou místa, kde je fakt nerad vidím, protože otevřený svršek by byl nejjednodušší, ale pak mne napadne sanitka na kolejích a pak asi se sáhne po ?nejlevnější? variantě. pokud ne nejlevnější, tak nejjednodušší?

OdeslatNapsal: 18.5.2005 21:56
od Fořtík
9001 napsal:Nevím co máte proti panelům. Myslím,že Olšanská jasně dokazuje,že příčné prahy taky nejsou to pravé ořechové.
Porovnáváš hrušky a švestky. Argument velkého rázu. Olšanská je a) stará, neopravovaná a tudíž rozbitá trať, b) v dnešní době je na výběr z několika možností konstrukce TT, že sahat po panelech BKV bych si nechal až jako krajní možnost

OdeslatNapsal: 18.5.2005 19:40
od Martin
Petr napsal:Výluka odložena na září 2005!

Nynější termín je (jak už psal Radek) 19.9.-8.10. Tak uvidíme, kolikrát se to ještě změní...