Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1415
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 13.4.2006 12:14

KM píše:Špatně. Na Barr. bych poslal 22 a 23 nechal jezdit ve stávající objízdné trase 22 přes Starom. a prodl. možná na Vypich, kdyby břevnováci moc řvali ale posílenou třeba na 4/6/10 aby se to v P1 odvezlo a nevozilo to současně v Hostivaři vzduch.
No akorát nevím, jak by 23 projela přes nábřeží. Už teď jsou tam neuvěřitelné kolony.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 13.4.2006 11:52

Californien na Malé straně není nesmysl. Bez problému by šlo řešit současnou situaci se dvěma Californieny a s jednokolejným průjezdem X Klárov. Průjezd IAD by byl ovšem zachován pouze jedním směrem jako teď...

KM

Příspěvek od KM » 13.4.2006 11:06

Californien na Malé straně je nesmysl - nějaká auta, jakkoliv je nemáme rádi, tam jezdit musí, což přes C. moc nejde. a C. až v zast. Malostr. n. je taky asi nesmysl.
Chicht, udělal bych historickou linku 92 Ujezd - Hellichova - Malostr. nám bez přejezdů po jedné koleji (asi té dc) pro největší lenochy, 1x dvoutisícovák a ještě by byla poezie a šotouši by slintali. Těch deset dnů by to ten vůz jistě vydržel.

KM

Příspěvek od KM » 13.4.2006 11:03

Špatně. Na Barr. bych poslal 22 a 23 nechal jezdit ve stávající objízdné trase 22 přes Starom. a prodl. možná na Vypich, kdyby břevnováci moc řvali ale posílenou třeba na 4/6/10 aby se to v P1 odvezlo a nevozilo to současně v Hostivaři vzduch.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 12.4.2006 19:54

MOp píše:a kterou linku bys tam otocil? v rezerve by bylo max 6 poradi vozu KT, takze by mohl vzniknout jedine nejaky bastl typu laurova x malostranska a jeste by na to vozy nestacily..
Japato :?:
Na jaké lince kromě d-24 ještě potřebuješ obousměrné vozy :?:
A na takovou zkrácenou d-23 Malá Strana - Kubáň by stačilo 7 pořadí a na druhou linku d-20 Smíchov - Malá Strana by stačila 4 pořadí.

Předpokládám špičkový interval 10 minut - vzhledem na nasazení vozů KT postačuje; dále střídané přestávky na IPP a u Anděla. :lol:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1956
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 12.4.2006 19:16

KM píše:Taxe koukám na starší informaci, že výluka Klárov měla trvat od 14/3 do 15/4 a ejhle, ona se stihne za dobu třetinovou: 7.4.2006 -19.4.2006. Taxi myslím, že tady někdo zatraceně odkryl rezervy. A tak to bude asi se vším, že. :evil:
Taky se původně měla měnit celá křižovatka včetně spodku, teď se jen bastlí jeden vrchol plus oblouky. Na oko jsme uspořili čas, ale zmařilo se toho daleko víc...

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 12.4.2006 18:58

24 :?: :lol: Nějak mi uniká pozitivní dopad takového opatření, místo aby se situace zlepšila, odkloní se kvůli výluce na Malé Straně linky až ve Strašnicích. Protože tu 24 by přirozeně muselo něco nahradit. To je určitě lepší si na Újezdě přestoupit na NAD...

85.160.7.101

Příspěvek od 85.160.7.101 » 12.4.2006 18:43

24

MOp

Příspěvek od MOp » 12.4.2006 18:37

Marek B. píše:Myslím si, že je škoda, že DP více nevyužívá provizorní přejezdy, objezdy či dokonce tratě. Třeba se mohla dát Kalifornien na Mal. Nám., ale uznávám, že výluka je dost krátká.
a kterou linku bys tam otocil? v rezerve by bylo max 6 poradi vozu KT, takze by mohl vzniknout jedine nejaky bastl typu laurova x malostranska a jeste by na to vozy nestacily..

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 12.4.2006 18:29

Myslím si, že je škoda, že DP více nevyužívá provizorní přejezdy, objezdy či dokonce tratě. Třeba se mohla dát Kalifornien na Mal. Nám., ale uznávám, že výluka je dost krátká.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 11.4.2006 13:13

Absolut píše:Jenomže ne vždy je taková etapizace dobrá pro výsledek. Stane se, že se něco dělá na etapy a s delším omezením MHD a většíma finančníma nákladama jen proto, aby zůstala průjezdná trasa pro IAD.
JJ, pamatujete několik let zpět na opravu křižovatky na Senovážném náměstí :?: kdy TT na Gorkáči byla zbytečně uzavřená několik týdnů po skončení prací a to jen z důvodu, že bylo potřeba někde v noci odstavovat stavební techniku pracující na opravě přilehlé TT. Alternativně by totiž gumokolové přišly o parkovací místa...
:oops:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 11.4.2006 13:01

Ad 1) - v pohodě. Já jsem zase byl několik dní mimo internet, takže jsem o tom nevěděl, že takové vypravení bude.
Ad 2) Jenomže ne vždy je taková etapizace dobrá pro výsledek. Stane se, že se něco dělá na etapy a s delším omezením MHD a většíma finančníma nákladama jen proto, aby zůstala průjezdná trasa pro IAD. Technické důvody, proč je jednodušší a rychlejší vyměnit křižovatku v Brně jsou triviální a nesouvisí s výkonem lidského faktoru a můžeš je i jako laik odhalit, schválně to zkus:-)

KM

Příspěvek od KM » 11.4.2006 9:30

Absolut:
1) děkuji za sms, měl jsem vybitej mobil, taxem nepoděkovat stejnou cestou.
2) průběh oprav a výluk v Brně a v Praze mi říká, že něco přeci jen by šlo v Praze dělat lépe, operativněji a rychleji. Nakonec mi to říká i průběh některých výluk v Praze , kdy skutečně o něco jde (že např. dokáží vyměnit křižovatku po částech).
Jenže když se trať uzavře a zavede NAD, je to jednak jednodušší, jdou náklady na NAD do nákladů stavby a tramvaje šetří vozokm, které pak mohou projezdit na cestách do vozoven přes celé město. Takže co by se někdo organizoval s jednokolejkama a částečnýma výlukama , že jo.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 11.4.2006 9:21

Milý KM. Je to trošku jinak, než píšeš, a taky trošku jinak, než píše Radek. Někdy je polovičaté řešení možné a někdy ne. Někdy je dobré a někdy ne. Nakonec se sami můžete jít podívat, co se opravdu dělá. Akorát Tě můžu ujistit, že žádná rezerva tam nebyla ani při těch 30 dnech, natož teď. Nemám bohužel posledních pár dní vůbec čas ani na fórum, pokecáme někdy u (smajlík piva, co tady není)

KM

Příspěvek od KM » 10.4.2006 15:40

No, řekl bych, že Praha ve stavu kolejí patří k těm lepším. Ne tak už v délce oprav. Ale já to nijak nemyslel, já prostě chtěl nějakej odhad, protože já nevím, já to neodhadnu. Ale jestli oprava v délce měsíce umožní jezdit 10 let a oprava v délce 10 dnů 5 let, pak asi je jasné, co vítězí z hlediska času. 20 dnů uzávěry za 10 let je méně než 30 dnů. Pak ovšem se musí spočítat i náklady na zřízení a zrušení výluky. Ale stejně si myslím, že tu ta rezerva je.
Viděl bych to tak, i vzhledem k tomu, co jste tu psali vy někteří o důvodech zrušení původního plánu výluky, že prostě zastupitelstvo tentokrát na DP pořádně zatlačilo a ne že mu pasivně odkývalo všechno s čím přijde. Zapadá mi to do logiky dění - kdyby se někdo na magoši aktivně staral o to, odkud vyjíždějí vozy na linky, že by to dlouho netrvalo, tento bordel.

Odpovědět