Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Ohrada

Příspěvek od Martin Šubrt » 15.6.2006 13:02

Tak jsem si přečetl Petrův úvodníček a linkové vedení při výluce Ohrada a po čase sem zase musím napsat. To LV opravdu tentokrát vymyslel nějaký koumes. To bude zmatku, v jednom směru na Pavláku i Václaváku linka 30 a ve druhém 39. Dvě stěžejní linky zrušíme a ať si turisti užijí. A 10 navíc bude vozit vzduch na Černokosteleckou.

Pokud vím, tak na Basilejském náměstí je trať relativně nedávno opravena. Na Ohradě se bude dělat splítka, takže do zastávky Biskupcova se asi tramvaje taky nedostanou, ale nad křižovatkou s Jeseniovou už by kolejový přejezd s dobudovanými zastávkami výstupní i nástupní být mohl.

Takže naprosto nechápu, proč to nemůže jezdit vcelku přehledně takto (kolejový přejezd nad Jeseniovou):
Linka 1: Petřiny - Palmovka - Vozovna Kobylisy.
Linka 9: Sídliště Řepy - Biskupcova (KT8) (17 vozů)
Linka 10: Sídliště Řepy - Olšanské hřbitovy.
Linka 16: Nádraží Braník - Biskupcova (KT8) (13 vozů).
Linka 19: Kubánské náměstí - NNŽ - Václavské nám. - Sídliště Řepy
Linka 24: Radošovická - Vozovna Kobylisy (2xT)
Bus 152 - posila spojů o 1/4
Bus 109 - posila spojů o 1/3
Bus X-1 - Palmovka - Krejcárek - odbočení do Koněvovy dolů - ulicemi Zelenky Hajského - Biskupcovou a Rečkovou do Koněvovy směr Spojovací - Spojovací (zpět Koněvovou).
Bus X-9 - NNŽ - Spojovací

Případně 10 v KT8 na Biskupcovu a 16 na Olš. hřbit. (bylo by méně záloh na KT).

K-M

Příspěvek od K-M » 06.6.2006 10:31

Docela se mi líbí ten zoufalý text na letáku o výluce DŠ o tom jak večer mohou cestující použít i zatahujících vlaků v pravidelném intervalu a podobné řeči. DP tuší že 36 lidi nenadchne... :-)

K-M

Příspěvek od K-M » 06.6.2006 10:30

adam_r píše:Pokud vim, tak koleje jsou tam 2 s tim, ze ta leva (z pohledu od Evropske) se vpodstate nepouziva. Takze by 26 mohla otacet na ni s tim, ze vyjezdy by byly po te "prave" koleji jako normalne. (pro rypaly - k vyhybce by se postavil vyhybkar pro urychleni manipulace)
Já furt čekám, že to někdo opraví - tam je přeci kolej JEDNA, klasickej trojúhelník, kterej se až před vraty rozdvojuje... ?

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 04.6.2006 20:23

Radek píše:No ale to je sakra rozdíl, jestli je to v přímém směru nebo z boční ulice. Kromě toho by se na té kusé koleji musel měnit směr jízdy, což zase chvíli trvá atd.
Pokud vim, tak koleje jsou tam 2 s tim, ze ta leva (z pohledu od Evropske) se vpodstate nepouziva. Takze by 26 mohla otacet na ni s tim, ze vyjezdy by byly po te "prave" koleji jako normalne. (pro rypaly - k vyhybce by se postavil vyhybkar pro urychleni manipulace)

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1483
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 04.6.2006 12:43

K-M píše:Inu, za normálních podmínek se tam nacpe 15 vlaků, že. Takže je to vlastně méně. Sice v přímém směru, ale nacpe. No a kvůli jedné hodině to nebudeme provozovat zbylých 23 hodin? Ale i ten víkend by se dal. jenže holt: ..."dycky se to tak dělalo".
No ale to je sakra rozdíl, jestli je to v přímém směru nebo z boční ulice. Kromě toho by se na té kusé koleji musel měnit směr jízdy, což zase chvíli trvá atd.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2349
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 04.6.2006 12:29

no, vzhledem k tomu, že každá linka jedoucí přes karlák zastavuje i na pal.n., resp. nár.třídě (vyjma 24), tak mi to zas jako taková katastrofa nepřijde. ale všechno bude ještě vytíženější, to je taky fakt.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 04.6.2006 11:29

To mi teda vrazně zkomplikuje moji každodenní cestu, no nazdar!

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 04.6.2006 10:56

poznámka z IDOSu:
Stanice metra Karlovo náměstí je v období 1.8.2006 - 13.10.2006 přístupná pouze přes vestibul Palackého náměstí.
to bude na Pal. nám. asi pěknej bordel

K-M

Příspěvek od K-M » 04.6.2006 6:38

Radek píše:No dobře, tak já budu pokračovat ve svých pustých výmyslech, které nemají nic společného s realitou. Mezi 6 a 7 ráno vyjede z vozovny Vokovice 22 vlaků. K tomu připočítej tak jednu výměnu, a do toho chceš nacpat 7,5 spoje? Při světelně řízené křižovatce bez preference? .
Inu, za normálních podmínek se tam nacpe 15 vlaků, že. Takže je to vlastně méně. Sice v přímém směru, ale nacpe. No a kvůli jedné hodině to nebudeme provozovat zbylých 23 hodin? Ale i ten víkend by se dal. jenže holt: ..."dycky se to tak dělalo".

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2349
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 03.6.2006 20:54

2.etapa výluky DŠ je doopravdy fajn. místo 2 a půl linky, které jsou už tak přetížené, pojedou jen 2 celé linky. to se doopravdy nedají udělat ty zásadní části smyčky o víkendech, kdy 2 nejezdí???? pak není divu, že lidi nemaj rádi tramvaje, když se to furt jen opravuje.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1483
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 02.6.2006 15:20

K-M píše:Když se líbí policii zatahování, tak z legislativního hlediska je jedno, jestli se tak děje u 30 vlaků denně nebo u 8 vlaků za hodinu. Jedna kolej stačí -odpočívat se bude v Hostivaři. Tak co si ještě vymyslíš?
No dobře, tak já budu pokračovat ve svých pustých výmyslech, které nemají nic společného s realitou. Mezi 6 a 7 ráno vyjede z vozovny Vokovice 22 vlaků. K tomu připočítej tak jednu výměnu, a do toho chceš nacpat 7,5 spoje? Při světelně řízené křižovatce bez preference? Varianta s výlukou vždy jedné koleje a víkendovými výlukami obou se mi už zamlouvá víc, ale záleží na tom, co se tam přesně dělá, jestli by to opravdu šlo.

K-M

Příspěvek od K-M » 02.6.2006 14:02

Jo ještě - anebo bych smyčku opravil pěkně kolej po koleji a 26 se otáčela tam. A u vozovny by se obracelo jen chvíli při opravě jediného klíčového křížení. To je neštěstí, že nevím kolik stojí provoz 36 a NAD a kolik by stály tyto organizační opatření. Ale zdravý rozum mi říká, že myslet je lacinější. Bohužel, u DP jsou placeni od ježdění.
Ostatně, co ale chci, už ten kaliforňan je pokrok, ještě nedávno by se to ukončilo na ČV a jezdila NAD z ČV celou dobu. Ale vsadil bych se , že příští oprava smyčky DŠ užbude jak popisuju já... :-)

K-M

Příspěvek od K-M » 02.6.2006 13:55

Když se líbí policii zatahování, tak z legislativního hlediska je jedno, jestli se tak děje u 30 vlaků denně nebo u 8 vlaků za hodinu. Jedna kolej stačí -odpočívat se bude v Hostivaři. Tak co si ještě vymyslíš?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1483
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 02.6.2006 13:37

K-M píše:Jednoduše: 20 zkrátit na ČV a 26 obracet u vozovny Vokovice, výstupní v zast zc, nástupní v ulici před vratama. Žádná NAD, žádný výjezdy z Hloubětína. Maximálně vyčlenit jednoho chlapa na couvání, aby řidič nevylézal do ulice - ale když to jde při zatahování, proč by to nešlo při výlukovém obracení. Opět bych tuto výluku nechal autorovi strhnout ze mzdy.
Celá vozovna Vokovice je napojená jedinou kolejí, na která by měla probíhat manipulace 26? A pochybuju, že by se to líbilo policii :?

K-M

Příspěvek od K-M » 02.6.2006 13:26

8750: To je moc dobrý, kvůli výluce jednoho obratiště bordel po celý Praze.
Ostatní:
Jednoduše: 20 zkrátit na ČV a 26 obracet u vozovny Vokovice, výstupní v zast zc, nástupní v ulici před vratama. Žádná NAD, žádný výjezdy z Hloubětína. Maximálně vyčlenit jednoho chlapa na couvání, aby řidič nevylézal do ulice - ale když to jde při zatahování, proč by to nešlo při výlukovém obracení. Opět bych tuto výluku nechal autorovi strhnout ze mzdy.

Odpovědět