Stránka 454 z 492

Re: linka 53

Napsal: 31.7.2006 7:58
od MOp
radio2 píše:Jak bude jezdit linka 53 po uzavreni nabrezi pod Letnou? Dik. Na dpp.cz jsem nasel planek jen dennich linek.
samozřejmě že přes Spartu, Letenské náměstí, Kamenickou, Vltavskou, Pražskou tržnici a Ortenovo náměstí.

linka 53

Napsal: 31.7.2006 2:37
od radio2
Jak bude jezdit linka 53 po uzavreni nabrezi pod Letnou? Dik. Na dpp.cz jsem nasel planek jen dennich linek.

Napsal: 28.7.2006 11:17
od Petr
9001 píše:Jenom se chci zeptat. Bude při výluce u Letenského tunelu linka 5 v soupravách,když bude hradit linku 14 k vozovně nebo se nechá v solech?
Sóla

Napsal: 28.7.2006 10:48
od 9001
Jenom se chci zeptat. Bude při výluce u Letenského tunelu linka 5 v soupravách,když bude hradit linku 14 k vozovně nebo se nechá v solech?

Napsal: 25.7.2006 10:57
od Radek
Tak podle stránek dpp.cz by výluka Vodičkova měsla skončit dnes ve 20 hod.

Napsal: 23.7.2006 13:57
od Syrda
nevím c o DP zamýšlí, ale dost bych se divil kdyby tam bylo jen radio

Napsal: 23.7.2006 13:14
od Radek
Mám dotaz k rekonstrukci Ohrady: bude se ještě osazovat klasický pracovní trolejový kontakt, nebo se to už nechá jen na rádio? Já vím, že se tam může dostat dvounápravový vůz, ale ten původní systém se stejně nebude udržovat při životě věčně...

Re: 91

Napsal: 22.7.2006 22:49
od I.am.good
Syrda píše:Jak teď jezdí 91 (pokud vůbec). Tipuji Výstaviště - Štross. - Práv. fak. - Malostranská - Hrad - Střešovice. Popř. z Čechova mostu rovnou směr Chotkova ul. a Hrad. Z foto hlediska by byla atraktivní varianta ... - Masarayk.n. - Žižkov - Želivárna - Nám.Míru - Národní třída ...
Převzato z náštěvní knihy Pražské tramvaje
Autor: Pepa ze Žižkova

Linka 91 dnes a zítra (22-23.7) solo vozy: Vozovna Střešovice,Brusnice,Pražský hrad, Královský letohrádek,Malostranská,Právnická fakulta,Čechův most,Strossmayer- nám.,Veletržní,Výstaviště

91

Napsal: 22.7.2006 18:37
od Syrda
Jak teď jezdí 91 (pokud vůbec). Tipuji Výstaviště - Štross. - Práv. fak. - Malostranská - Hrad - Střešovice. Popř. z Čechova mostu rovnou směr Chotkova ul. a Hrad. Z foto hlediska by byla atraktivní varianta ... - Masarayk.n. - Žižkov - Želivárna - Nám.Míru - Národní třída ...

Napsal: 18.7.2006 11:02
od radek31
MOp píše:Když tam řidič vjede, neznamená to, že je to správně. Současná legislativa to neumožňuje. Je na čase udělat novému silničnímu zákonu pá pá..
nebyl to jeden řidič, dokonce i dispečer hlásil generální volbou, že budou stanicovat v tramvajových zastávkách

Napsal: 18.7.2006 9:42
od MOp
radek31 píše:noční X-58 jezdila dnes v noci po kolejích, takže to evidentně jde
Když tam řidič vjede, neznamená to, že je to správně. Současná legislativa to neumožňuje. Je na čase udělat novému silničnímu zákonu pá pá..

Napsal: 17.7.2006 22:19
od radek31
I.am.good píše:Proč nelze vytvořit BUS pruh, či povolit jízdu po kolejích?
noční X-58 jezdila dnes v noci po kolejích, takže to evidentně jde

Napsal: 17.7.2006 20:26
od I.am.good
Btw., vzhledem k tomu, že bydlím kousek od Ohrady, jsem denně postižen cestováním autobusy na zast. Nákl. nádr. Žižkov, kde přestupuji na linku 19. Můžu skutečně říci, že v tomto podniku pracují asi samí tupci, když na zastávku dají sice letáček o tom, že se "něco v centru děje", ale v takovém formátu, že i já jsem luštil chvíli obsah (odklonové trasy), než mi došlo, že 19ky se sice možná dočkám, ale určitě ne podle JŘ, když ten je původní a tramvaj musí mezitím projet půl Prahy navíc. Akorát mi bylo líto lidí, kteří čekali na linky 30,39, z letáku se sice dalo vyčíst, že tudy najednou nejezdí, nicméně to to opravdu člověk musel zkoumat déle :( Mno, po dnešku to snad už budou cestující vědět... Napadá mě ale další věc, proč nazvat lidi, kteří navrhují tyto změny provozu idioty. NAD X-9, která supluje linku 9 v úseku NnŽ-Spojovací je super věc. Jezdí často, prázdná (inteligentně před ní většinou jede X-16 od/na Palmovku. Je zde udělaný i pěkný přestup na náhradní linky 30 a 39. Nebo teda doteď byl. Ale ouha, tyto linky nám končí už na Olšanských hřbitovech a sem se vůbec nepodívají. Do té stanice jsou sice prodlouženy X-16 a X-19, ale co X-9? K čemu teď tato linka vůbec je? Aby člověk dojel na 26 a 19 a jel s nimi na Florenc? Není to jednodušší Koněvkou a Husitskou autobusem 133 a 207? Takže existuje důvod provozovat něco beze smyslu? Jo, kdyby se protáhla i (anebo místo jiné) X-9 na ty hřbitovy, tak by to měla opět zase smysl.... Navíc (toto jsem psal už do ROpidu - odpověď značí postoj regionálního ORGANIZÁTORA PID - předáme na řešení DP :roll: ) autobusy budou mít další úsek, kde je bude zdržovat zácpa IAD. Proč nelze vytvořit BUS pruh, či povolit jízdu po kolejích? Při povodních všechno šlo hned... Lituji řidiče bus, ale především cestující- zákazníky. Nebýt líný, nejraději bych zorganizoval petici na odvolání širokého vedení všech organizací, věnujících se v našem městě dopravě. Aby si tam "nahoru" konečně sedl někdo, kdo tomu rozumí, ale také především CHCE něco dělat pro cestující a nepovažuje je jen za "kaštany"

Napsal: 17.7.2006 19:44
od I.am.good
Yvona píše:... tak Prahu řadím mezi silné PROPADÁKY. Nehledě na to, že mít tak ubohé stránky, které jsou nepřehledné, nezajímavé jak informacemi, tak i designem bych se styděla vlastnit.
Ač jsem si s tebou nepadl do oka, tak naprosto souhlasím. Je to obrovská ostuda, Pražské tramvaje jsou mnohokrát hezčí a to zcela jistě nemají na provoz takové částky, co DP :/

Re: Stránky

Napsal: 17.7.2006 0:17
od Tom
Quetzalcoatl píše:Ale nene, z nedůvěryhodných zdrojů vím, že nové stránky jsou již v provozu, ale na jiné adrese a odbor, který měl tuto adresu zveřejnit, byl přetrafován na zcela jiný. :)
no samozřejmě, jak jinak :lol: