Btw., vzhledem k tomu, že bydlím kousek od Ohrady, jsem denně postižen cestováním autobusy na zast. Nákl. nádr. Žižkov, kde přestupuji na linku 19. Můžu skutečně říci, že v tomto podniku pracují asi samí tupci, když na zastávku dají sice letáček o tom, že se "něco v centru děje", ale v takovém formátu, že i já jsem luštil chvíli obsah (odklonové trasy), než mi došlo, že 19ky se sice možná dočkám, ale určitě ne podle JŘ, když ten je původní a tramvaj musí mezitím projet půl Prahy navíc. Akorát mi bylo líto lidí, kteří čekali na linky 30,39, z letáku se sice dalo vyčíst, že tudy najednou nejezdí, nicméně to to opravdu člověk musel zkoumat déle
Mno, po dnešku to snad už budou cestující vědět... Napadá mě ale další věc, proč nazvat lidi, kteří navrhují tyto změny provozu idioty. NAD X-9, která supluje linku 9 v úseku NnŽ-Spojovací je super věc. Jezdí často, prázdná (inteligentně před ní většinou jede X-16 od/na Palmovku. Je zde udělaný i pěkný přestup na náhradní linky 30 a 39. Nebo teda doteď byl. Ale ouha, tyto linky nám končí už na Olšanských hřbitovech a sem se vůbec nepodívají. Do té stanice jsou sice prodlouženy X-16 a X-19, ale co X-9? K čemu teď tato linka vůbec je? Aby člověk dojel na 26 a 19 a jel s nimi na Florenc? Není to jednodušší Koněvkou a Husitskou autobusem 133 a 207? Takže existuje důvod provozovat něco beze smyslu? Jo, kdyby se protáhla i (anebo místo jiné) X-9 na ty hřbitovy, tak by to měla opět zase smysl.... Navíc (toto jsem psal už do ROpidu - odpověď značí postoj regionálního ORGANIZÁTORA PID - předáme na řešení DP
) autobusy budou mít další úsek, kde je bude zdržovat zácpa IAD. Proč nelze vytvořit BUS pruh, či povolit jízdu po kolejích? Při povodních všechno šlo hned... Lituji řidiče bus, ale především cestující- zákazníky. Nebýt líný, nejraději bych zorganizoval petici na odvolání širokého vedení všech organizací, věnujících se v našem městě dopravě. Aby si tam "nahoru" konečně sedl někdo, kdo tomu rozumí, ale také především CHCE něco dělat pro cestující a nepovažuje je jen za "kaštany"