Stránka 454 z 469

Re: Rekonstrukce TT Balabenka-Náměstí OSN

Napsal: 31.7.2005 11:16
od Petr
DPmPET píše:Stějně se ta tratˇ bude za pár let houpat,protože bude zatravněná a jak tochcete podbíjet když tam bude tráva!Koukně te se na TT Prašný most-Hradčanská jak to vypadá a vůbec se ty tramvaje na tom nehoupu,ani trošku.Má to být OKS aby se to mohlo každou chvíli podbíjet.No zrovna soukromý firmy jako HW nebo Skanska nejsou zrovna moc kvalitní. 8-)
A trať Prašný most - Hradčanská není zatravněná ? Trochu si odporuješ....

Re: Rekonstrukce TT Balabenka-Náměstí OSN

Napsal: 31.7.2005 8:47
od dušan
DPmPET píše:Stějně se ta tratˇ bude za pár let houpat,protože bude zatravněná a jak tochcete podbíjet když tam bude tráva!Koukně te se na TT Prašný most-Hradčanská jak to vypadá a vůbec se ty tramvaje na tom nehoupu,ani trošku.Má to být OKS aby se to mohlo každou chvíli podbíjet.No zrovna soukromý firmy jako HW nebo Skanska nejsou zrovna moc kvalitní. 8-)
Třetí podbití kolejí se dělá kvůli tomu, aby trať vydržela déle než je obvyklé - viz Barrandov, tam se taky začalo jezdit s lidmi a po půl roce se to uzavřelo a po třetí podbilo, následně se to zatravnilo. Navíc tam bude automatické zavlažování, tudíž by tato trať měla za všech zatravněných vypadat nejlépe.
Někomu se nikdo holt nezavděčí.

Napsal: 30.7.2005 22:18
od Petr
9001 píše:Tak proč to neudělají jako u Sazka areny,že tam budou jezdit zátahy a výjezdy z Hloubětína a nebo ještě líp tam mohli na ten týden pustit normální provoz
A víš, jak se dělala Sazka aréna? Zátahy a výjezdy + dva vozy KT8D5 naložené balastem, co tam kroužily....

Rekonstrukce TT Balabenka-Náměstí OSN

Napsal: 30.7.2005 21:23
od DPmPET
Stějně se ta tratˇ bude za pár let houpat,protože bude zatravněná a jak tochcete podbíjet když tam bude tráva!Koukně te se na TT Prašný most-Hradčanská jak to vypadá a vůbec se ty tramvaje na tom nehoupu,ani trošku.Má to být OKS aby se to mohlo každou chvíli podbíjet.No zrovna soukromý firmy jako HW nebo Skanska nejsou zrovna moc kvalitní. 8-)

Napsal: 30.7.2005 12:46
od MOp
9001 píše:Tak proč to neudělají jako u Sazka areny,že tam budou jezdit zátahy a výjezdy z Hloubětína a nebo ještě líp tam mohli na ten týden pustit normální provoz
bezny provoz je vylouceny, jelikoz se to dela v dobe, kdy neexistuji chodniky, zastavky atd.. navic trat neni zkolaudovana..

zatahy jsou zase prilis lehke a je to nepravidelne. toto bude jezdit pravidelne cely den..

Napsal: 30.7.2005 12:38
od 9001
Tak proč to neudělají jako u Sazka areny,že tam budou jezdit zátahy a výjezdy z Hloubětína a nebo ještě líp tam mohli na ten týden pustit normální provoz

Napsal: 30.7.2005 11:26
od Tonda Ježek
MOp píše:
tramvajak píše: Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.
no proste jakakoliv mrtva vaha simulujici zatizeni osobama.. pytle s piskem, kusy zeleza.. proste co dum da..
Přesně tak, písek, kolejnice, betonový bloky a podobně :wink:

Napsal: 30.7.2005 7:19
od Radek
tramvajak píše: Není u toho článku uveden zdroj? Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.
Jako zdroj je uveden Ivan Kuptík - jejich redaktor. S kým kde mluvil, těžko říct :)

Napsal: 29.7.2005 21:54
od jara
MOp píše:
tramvajak píše: Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.
no proste jakakoliv mrtva vaha simulujici zatizeni osobama.. pytle s piskem, kusy zeleza.. proste co dum da..
TAk když mi něco dají já si tam klidně také sednu :lol: :lol:

Napsal: 29.7.2005 21:41
od MOp
tramvajak píše: Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.
no proste jakakoliv mrtva vaha simulujici zatizeni osobama.. pytle s piskem, kusy zeleza.. proste co dum da..

Napsal: 29.7.2005 18:04
od tramvajak
Radek píše:Tak Sokolovská bude možná o něco kratší!
Z dnešního Metra:
Do provozu by trať, chodníky a silnice měly být uvedeny do 30.9., tedy o měsíc dřív proti původnímu termínu. Po dokončení rekonstrukce tramvajové trati, která má veškeré protihlukové prvky včetně zatravnění, budou po kolejích v úseku Balabenka - ulice Na Břehu celý týden jezdit čtyři tramvajové soupravy naložené dvěma stovkami pytlů s pískem. "Teprve potom se trať opět podbije a bude připravena pro provoz s pasažéry"...
download.php?id=2180
download.php?id=2179
download.php?id=2181
Když se podívám na tyto snímky, tak bych tomu docela i věřil. Je vidět, že se tam už odvedl kus práce (snad kvalitní), navíc reko je pouze po náměstí OSN. Dál už jen lehká údržba - dělalo se to tam nedávno, takže se jedná o záležitost tak dvou tří dnů. Problémy většinou bývají se subdodavateli, ale tohle je velká zakázka, takže by se mohli snažit.
Není u toho článku uveden zdroj? Ty pytle s pískem se mi nějak nezdají.

Napsal: 29.7.2005 17:52
od Radek
Tak Sokolovská bude možná o něco kratší!
Z dnešního Metra:
Do provozu by trať, chodníky a silnice měly být uvedeny do 30.9., tedy o měsíc dřív proti původnímu termínu. Po dokončení rekonstrukce tramvajové trati, která má veškeré protihlukové prvky včetně zatravnění, budou po kolejích v úseku Balabenka - ulice Na Břehu celý týden jezdit čtyři tramvajové soupravy naložené dvěma stovkami pytlů s pískem. "Teprve potom se trať opět podbije a bude připravena pro provoz s pasažéry"...

Napsal: 29.7.2005 16:22
od Jan
Kaštan píše:Kdo zajišťuje náhradku Palmovka-Ohrada? DP nebo Hotliner? Díky
dp

Napsal: 29.7.2005 16:21
od Kaštan
Kdo zajišťuje náhradku Palmovka-Ohrada? DP nebo Hotliner? Díky

Re: VODA 2005

Napsal: 20.7.2005 15:25
od 9001
Pajda píše:zpráva z webu Prahy 5:

Úřad > Tiskové zprávy
19.7.2005: Dopravní omezení v rámci cvičení Voda 2005
V sekci Ostatní je speciální téma VODA 2005 :wink: