Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Stránky

Příspěvek od Quetzalcoatl » 16.7.2006 23:58

Ale nene, z nedůvěryhodných zdrojů vím, že nové stránky jsou již v provozu, ale na jiné adrese a odbor, který měl tuto adresu zveřejnit, byl přetrafován na zcela jiný. :)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 16.7.2006 21:33

Yvona píše:Ano na webu DP samozřejmě nic, i když v článku na IDNES je odkaz na stránky DP s tím, že je tam popsaná výluka ve Vodičkárně.
Zřejmě z IDNES nikdo neví, jakým způsobem jsou aktualizované stránky DP a když jsem tak mapovala stránky ostatních DP v ČR, tak Prahu řadím mezi silné PROPADÁKY. Nehledě na to, že mít tak ubohé stránky, které jsou nepřehledné, nezajímavé jak informacemi, tak i designem bych se styděla vlastnit.
Ono totiž DP má dvoje stránky :lol: Ty co sou na webu a ty co sou ve vývoji. Někdy v září minulého roku se rozhodlo že nové stránky budou spuštěny k 1.1.2006... a na těch starých se již přestane aktulizovat atd. V lednu sem viděl ukázky a fakt na pohled supr... nicméně nevím co se pak stalo jestli za to může transformace ale zkrátka od ledna do července se nic nestalo... staré stránky stéle straší.

Yvona

Příspěvek od Yvona » 16.7.2006 18:54

pawel píše:na webu dpp samozřejmě 0-0-nic.
Ano na webu DP samozřejmě nic, i když v článku na IDNES je odkaz na stránky DP s tím, že je tam popsaná výluka ve Vodičkárně.
Zřejmě z IDNES nikdo neví, jakým způsobem jsou aktualizované stránky DP a když jsem tak mapovala stránky ostatních DP v ČR, tak Prahu řadím mezi silné PROPADÁKY. Nehledě na to, že mít tak ubohé stránky, které jsou nepřehledné, nezajímavé jak informacemi, tak i designem bych se styděla vlastnit.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 16.7.2006 17:36

na webu dpp samozřejmě 0-0-nic.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 16.7.2006 16:52

od 16. 7. 2006 cca 15:00 hod. do odvolání (po dobu cca 4-5 dní)

odklonové trasy linek a úprava tras linek náhradní dopravy:
č. 3 LEHOVEC … VLTAVSKÁ – STROSSMAYEROVO NÁM. – NÁBŘ. KPT. JAROŠE – ČECHŮV MOST – STAROMĚSTSKÁ –
KARLOVY LÁZNĚ – NÁRODNÍ DIVADLO – NÁRODNÍ TŘÍDA – LAZARSKÁ – KARLOVO NÁMĚSTÍ … LEVSKÉHO
č. 14 VOZOVNA KOBYLISY ... NÁBŘEŽÍ KAPITÁNA JAROŠE – ČECHŮV MOST – PRÁVNICKÁ FAKULTA - STAROMĚSTSKÁ –
KARLOVY LÁZNĚ - NÁRODNÍ DIVADLO – NÁRODNÍ TŘÍDA – KARLOVO NÁMĚSTÍ…SÍDLIŠTĚ BARRANDOV
č. 19 KOTLÁŘKA…ÚJEZD – HELLICHOVA – MALOSTRANSKÁ – ČECHŮV MOST – STROSSMAYEROVO NÁMĚSTÍ –
VLTAVSKÁ – BÍLÁ LABUŤ – DLÁŽDĚNÁ – HLAVNÍ NÁDRAŽÍ - OLŠANSKÁ – NÁKL. NÁDRAŽÍ ŽIŽKOV – ŽELIVSKÉHO…
KUBÁNSKÉ NÁMĚSTÍ
č. 24: LÁDVÍ … FLORENC – TĚŠNOV – VLTAVSKÁ – STROSSMAYEROVO NÁMĚSTÍ - ČECHŮV MOST – PRÁVNICKÁ
FAKULTA – KARLOVY LÁZNĚ – JIRÁSKOVO NÁMĚSTÍ – VÝTOŇ – ALBERTOV – OSTRČILOVO NÁM… RADOŠOVICKÁ
č. 30 SÍDLIŠTĚ ŘEPY – FLORA – OLŠANSKÉ HŘBITOVY (smyčka) – FLORA – ŠUMAVSKÁ – KARLOVO NÁMĚSTÍ –
LAZARSKÁ (občasná) – NÁRODNÍ TŘÍDA… SÍDLIŠTĚ ŘEPY
č. 39 SÍDLIŠTĚ ŘEPY – NÁRODNÍ TŘÍDA – LAZARSKÁ (občasná) – KARLOVO NÁMĚSTÍ – ŠTĚPÁNSKÁ – NÁMĚSTÍ MÍRU –
ŠUMAVSKÁ – FLORA – OLŠANSKÉ HŘBITOVY (smyčka) – OLŠANSKÉ HŘBITOVY…SÍDLIŠTĚ ŘEPY
č. 51 DIVOKÁ ŠÁRKA – NÁBŘEŽÍ KPT. JAROŠE – ČECHŮV MOST - PRÁVNICKÁ FAKULTA – STAROMĚSTSKÁ – NÁRODNÍ DIVADLO – LAZARSKÁ – KARLOVO NÁMĚSTÍ – NÁDRAŽNÍ STRAŠNICE
č. 52 LEHOVEC … FLORENC – TĚŠNOV – VLTAVSKÁ – STROSSMAYEROVO NÁMĚSTÍ -ČECHŮV MOST – PRÁVNICKÁ FAKULTA – STAROMĚSTSKÁ – NÁRODNÍ DIVADLO – LAZARSKÁ – KARLOVO NÁMĚSTÍ … SÍDLIŠTĚ MODŘANY
č. 54 LEHOVEC … NÁBŘEŽÍ KPT. JAROŠE – ČECHŮV MOST – PRÁVNICKÁ FAKULTA – STAROMĚSTSKÁ – NÁRODNÍ DIVADLO – LAZARSKÁ – KARLOVO NÁMĚSTÍ … SÍDLIŠTĚ BARRANDOV
č. 55 VOZOVNA KOBYLISY … FLORENC – TĚŠNOV – VLTAVSKÁ – STROSSMAYEROVO NÁMĚSTÍ – ČECHŮV MOST – PRÁVNICKÁ FAKULTA – STAROMĚSTSKÁ – NÁRODNÍ DIVADLO – LAZARSKÁ – KARLOVO NÁMĚSTÍ … ÚSTŘEDNÍ DÍLNY DP
č. 56 PETŘINY …STROSSMAYEROVO NÁMĚSTÍ – NÁBŘEŽÍ KPT. JAROŠE – ČECHŮV MOST – PRÁVNICKÁ FAKULTA – STAROMĚSTSKÁ – NÁRODNÍ DIVADLO – LAZARSKÁ – KARLOVO NÁMĚSTÍ …. SPOŘILOV
č. 58 ČERNOKOSTELECKÁ … FLORA – ŠUMAVSKÁ – KARLOVO NÁMĚSTÍ – LAZARSKÁ… SÍDLIŠTĚ ŘEPY
č. X16 …MEZI HŘBITOVY – ŽELIVSKÉHO – OLŠANSKÉ HŘBITOVY
č. X19 …MEZI HŘBITOVY – ŽELIVSKÉHO – OLŠANSKÉ HŘBITOVY
č. X58 STROSSMAYEROVO NÁM. – VLTAVSKÁ – TĚŠNOV – BÍLÁ LABUŤ – MASARYKOVO NÁDR. – DLÁŽDĚNÁ – HLAVNÍ NÁDRAŽÍ (na
Senovážném nám. u křižovatky s ul. Opletalovou) – HUSINECKÁ – LIPANSKÁ – OLŠANSKÉ NÁM. – FLORA – OLŠANSKÉ HŘBITOVY

Změny zastávek
Mění se charakter zast. Lazarská (ve Spálené ul.) z občasných na stálé. V Dlážděné ul. se zřizují zastávky Dlážděná. Zastávky náhradní autobusové dopravy jsou vždy v zastávkách tramvají nebo na jejich úrovni, není-li uvedeno jinak Děkujeme za pochopení


Staženo z idnes.cz

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 16.7.2006 13:25

No 30 a 39 asi přes Národní divadlo, Staroměstskou, Strossmayerák, Vltavsko, Bílou labuť a Masaryčku.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 16.7.2006 12:34

To bude doprava vypadat :) sem zvědav co udělají s linkama 30 a 39 :)
Barák vypadadá docela špatně na pohled... asi to bude na dýl.


Martin

Příspěvek od Martin » 11.7.2006 22:44

Od 15.7. se zavádí (zřejmě na urgence místních) polookružní NAD X-8 v trase Řásnovka-Strossmayerovo nám.-Nábřeží kpt. Jaroše-Řásnovka. V pracovní dny špičkový interval 10 minut, sedlo 15 minut, večer 20 minut, noc 30 minut, provoz zajištěn dvěma pořadími. O víkendu přes den 15 minut, večer a noc shodná s PD. Provoz zajišťuje DPP.


Omlouvám se všem eventuelním čekajícím za dezinformaci. Zavedení NAD bylo dočasně odloženo (už poněkolikáté), momentálně zní termín zprovoznění po ukončení výluky u Letenského tunelu.
Naposledy upravil(a) Martin dne 16.7.2006 12:00, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 07.7.2006 8:59

Oooh sorry, nejak mi to nedoslo, asi jsem se zrovinka probudil v Amstru na chodníku vedle panenky Barbie a myslel že se tážeš na r. 1998.

MOp

Příspěvek od MOp » 04.7.2006 16:31

Absolut píše:Mám foto s 8104+8077/I na d-12 na kterém je vidět odstraněný kryt před výměnou kolejnic na vjezdovém oblouku.
myslim samozrejme soucasny stav, nikoliv rok 1998..

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 04.7.2006 16:05

Mám foto s 8104+8077/I na d-12 na kterém je vidět odstraněný kryt před výměnou kolejnic na vjezdovém oblouku.

MOp

Příspěvek od MOp » 04.7.2006 15:10

[quote="Absolut"]po smyčku je vše staré, jen oblouky před smyčkou se měnily někdy 1998 myslím a nějaké oblouky se tam mají měnit teď v létě, ale to fakt nevím jestli ve smyčce nebo ten vjezd...
quote]
ve smycce se menil vzdy vnitrni kolejnicovy pas, vnejsi se brousil. vjezdovy oblouk je brouseny..

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 04.7.2006 14:18

Jejda jejda...

Při rekonstrukcích úseku Střelničná - Ďáblice v letech 1994-1996 "salámovou" metodou po kouskách se udělalo nástedující: Úsek od zastávek Střelničná po podjezd pod silniční křižovatkou KROMĚ dvou úseků délky cca 300m, kde se předpokládalo jejich možné narušení výstavbou metra. V obou úsecích byla zachována stávající konstrukce, t.j. pevné upevnění na SB3 s tím, že se to dodělá časem.

První úsek začíná ve směru z centra za zastávkou Kyselova a vede k nejbližší křižovatce (ul. Dolejškova / Opálkova). Tento úsek přímo rozebrán nebyl, ale těsně vedle něj byla stavební jáma IVC1 stanice Ládví.

Druhý úsek je od křižovatky s ul. Davídkova a končí docela kus před zast Štěpničná, tam skutečně byla přímo v ulici jáma, nyní tam Hans Wendel již dělá nové koleje, dokonce se to úplně neodhadlo a rozsah stavby sáhnul i kouskem do toho 10 let starého, ale to je v objemu metra jako plivnutí do sudu. Vyfocený úsek u zast Štěpničná se sice samozatravňuje náletem z okolního křoví, ale to stačí pročistit a jinak mu nic není. Trať je tam s pružným upevněním Vossloh myslím z roku 1995, v podjezdu taky, dál od Třebenické(Z) po smyčku je vše staré, jen oblouky před smyčkou se měnily někdy 1998 myslím a nějaké oblouky se tam mají měnit teď v létě, ale to fakt nevím jestli ve smyčce nebo ten vjezd...

Ohrada.... sakra něco většího... přes kilometra trati klasika pružně upevněná místo BKV, bezbariérové zastávky, některé dokonce se zábradlíčky a přístřešky ... Biskupcova bude vypadat jako Poliklinika Vysočany... stačí? Akorát místo trávy dlažba ....

MOp

Příspěvek od MOp » 04.7.2006 8:00

Phabbey píše:A mimochodem, v jakém rozsahu bude rekonstrukce na Ohradě, vypadá to na něco většího, když se i "ničí" zastávkové ostrůvky...?
krizovatka + rozjezdove splitky + SSZ (doufejme, ze s Adamko-Subrtovym algoritmem) + uprava komunikace jana zelivskeho v miste zastavek tusim na 1+1 .. na

Odpovědět