Stránka 455 z 479

Napsal: 20.9.2005 20:14
od jara
syverin píše:
jara píše: Ano viz první serie vozů T6 :lol:
Ale tam už taky není. Jenom krytky po šroubech zůstaly.
Já myslel plechovou tabulku podobného rozměru jako ten mag. teploměr, hliníkové kolejničky vyplněné gumou (aby to nedrnčelo) a vesele by se jezdilo. Informovanost na 100%, cestující spokojeni, cena tak setinová.
No to by také šlo. Podle mě bych to teda dal o trošku níže. Já jsme vysokej. Ale co ty malé lidi????U T6ky je to opravdu dost vysoko. V rek.vozech T3 je to tak akorát.

Napsal: 20.9.2005 20:13
od 9001
jara píše:
syverin píše:Bohužel, jak nejezdím do školy na Žižkov, neměl jsem s 8681+2 tu čest. Taky je tam digi teploměr?
Řešením, o něco jednodušším a levnějším, by byly plechové tabulky s papírovou nálepkou. Sice minulé století, ale levné a účinné :lol: .
Ano viz první serie vozů T6 :lol:
I druhá :wink:

Napsal: 20.9.2005 20:11
od syverin
jara píše:
syverin píše:Bohužel, jak nejezdím do školy na Žižkov, neměl jsem s 8681+2 tu čest. Taky je tam digi teploměr?
Řešením, o něco jednodušším a levnějším, by byly plechové tabulky s papírovou nálepkou. Sice minulé století, ale levné a účinné :lol: .
Ano viz první serie vozů T6 :lol:
Ale tam už taky není. Jenom krytky po šroubech zůstaly.
Já myslel plechovou tabulku podobného rozměru jako ten mag. teploměr, hliníkové kolejničky vyplněné gumou (aby to nedrnčelo) a vesele by se jezdilo. Informovanost na 100%, cestující spokojeni, cena tak setinová.

Napsal: 20.9.2005 20:07
od jara
syverin píše:Bohužel, jak nejezdím do školy na Žižkov, neměl jsem s 8681+2 tu čest. Taky je tam digi teploměr?
Řešením, o něco jednodušším a levnějším, by byly plechové tabulky s papírovou nálepkou. Sice minulé století, ale levné a účinné :lol: .
Ano viz první serie vozů T6 :lol:

Napsal: 20.9.2005 20:02
od syverin
Bohužel, jak nejezdím do školy na Žižkov, neměl jsem s 8681+2 tu čest. Taky je tam digi teploměr?
Řešením, o něco jednodušším a levnějším, by byly plechové tabulky s papírovou nálepkou. Sice minulé století, ale levné a účinné :lol: .

Napsal: 20.9.2005 19:47
od pawel
prostě ony magnetický teploměry byly krok špatným směrem. při výlukách, které jsou v prase víc než časté, je jediným možným a zároveň příměřeně uspokojivým řešením předělat všechny T6 po vzoru 8681+2, resp. T3RP(V).

Napsal: 20.9.2005 19:18
od syverin
Ono vyrobit teploměr na T6 taky něco stojí. A měnit je pro každou výluku, nevím nevím. Ale že by byl lepší žádný než špatný, to je bez diskuze.

Napsal: 20.9.2005 18:59
od pawel
když jsme tak u výluk, tak podle vozovny ŽI asi linka 15 není ve výluce - dnes ve voze 8746 byla vložena orientace (vnitř.teploměr) po trase Vypich--Vozovna Střešovice--Bulovka-Kobylisy. podobně také ještě nedávno jezdily ze ŽI vozy T6 s teploměrem Vypich-Střelničná...

Napsal: 19.9.2005 12:58
od syverin
Děkuju a ještě jednou se omlouvám za otřesný slovník...

Napsal: 19.9.2005 12:56
od Proxy
@3634 Název tématu upraven na přání uživatelů

Původní název: Výluky 2005

Napsal: 19.9.2005 0:24
od syverin
ŠmarjáJózef. Dyk to byla noční výluka, tak to přeci nebudu psát do rekonstrukcí, né?

Mi šlo spíš vo to, že "Výluky 2005" byly založený asi na začátku roku, by se prodiskutovala rozvaha výluk na další rok, která se ale potom stejně kolikrát změnila. Takže podle stejný logiky bysme měli v lednu 2006 zase "Výluky 2006" a todle téma by umřelo. Kromě toho se tu už řešej výluky všeobecně, takže nevidim důvod to téma nepřejmenovat na prostý "Výluky" bez udání roku.

Ty panimál?

Jo a jinak sorry za ten styl, ale vobčas se neudržim.

Napsal: 18.9.2005 22:52
od 9001
Ještě je tu téma Rekonstrukce TT. :wink:

Tohle téma bychponechal. Ono časem by v tom byl hrozný nepořádek.

Páteční dobrodružství

Napsal: 18.9.2005 21:34
od syverin
1. Protože jsem nikde na fóru nenašel stránku téma "Výluky", jenom toto, prosil bych moderátory, nemohlo-li by dojít ke změně jména tématu, aby bylo použitelné i v roce následujícím :)

2. V pátek jsem si nevzpomněl, takže to udělám teď. Musím DP "pochválit" za skvělou organizaci noční výluky v Hloubětíně. Jel jsem domů spojem linky 52 s odjezdem z Lazarské v 1:45 a na to, že by mohla být nějaká výluka, jsem si vzpomněl až na Harfě. Byly vyvěšené nějaké informace a i řidič zahlásil výluku relativně včas (U Elektry, ale jenom česky, v tram byla skupinka něm. turistek... Was ist los?). Ovšem... přijeli jsme k rozjížďáku na Starém Hloubětíně, kde nás zastavil dispečerský automobil. Po dvouminutové poradě se rozhodlo, že tramvaj dojede až do zastávky Kbelská, aby byl zajištěn lepší přestup na NAD. Co se stalo s tramvají, nevím. Ovšem mezitím autobus X-19, na který jsme měli přestoupit, nám odjel, protože jeho řidiči nikdo nic neřekl. Naštěstí byl rychle dispečery dostižen, ale přesto osazenstvo tramvaje nastupovalo z vozovky. Dále bylo vše naprosto bez problémů, pominu-li fakt, že řidič busu 503 se velmi divil, že ve smyčce nestojí žádná tramvaj. O výluce mu také nikdo nic neřekl (až já).
Takže to bylo pár postřehů z páteční noci.

Napsal: 10.9.2005 17:56
od Pepa
4021 píše:Dneska sem chodil po centru a už asi v 14.15 jezdily normálně Vodičkovou a Jindřišskou tramvaje, ale v Dlážděný ještě tou dobou byly zastávkový sloupky, ale bez JŘ, tramvaje jí ale projížděly.

Přitom ta výluka měla bejt až do 18h, předpokládám teda že skončila dřív a že se uskutečnila.
Výluka byla, ale skončila překvapivě dříve

(část výluky na http://www.fotografiemhd.wz.cz )

Napsal: 10.9.2005 17:31
od 4021
Dneska sem chodil po centru a už asi v 14.15 jezdily normálně Vodičkovou a Jindřišskou tramvaje, ale v Dlážděný ještě tou dobou byly zastávkový sloupky, ale bez JŘ, tramvaje jí ale projížděly.

Přitom ta výluka měla bejt až do 18h, předpokládám teda že skončila dřív a že se uskutečnila.