Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 09.6.2005 12:08

dušan píše:to auto mi taky chybí, jeho osud neznám
Když byla loni v létě stržená trolej na Brrndově, tak tam jezdilo červené auto zastávkové služky s tlampačem.
Asi se to moc často nepoužívá, nebo si někdo od něj bere klíčky domů. :wink:

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 09.6.2005 11:52

Kočí píše:
KM píše:Jojo, Kočí, budeme si muset odpovědět sami. 24 hodin se nikdo neozval a to se tu na daleko větší pitomosti reaguje podstatně rychleji. Že by to taková pitomost nebyla, až by vyrazila dech?
No tak to zkusme, odpovědí je přeci několik:
1) Nikdy se to tak nedělalo. (tradiční)
2) Dispečer není povinen komunikovat s cestujícími. (oblíbený omyl)
3) Služební pokyny jsou pro cestující těžko srozumitelné. (mluvíme slangem)
4) Nebude nám žádnej kaštan radit co máme dělat. (nikdo zvenčí tramvajkám nerozumí)
5) Stěžuj si na DP, tady jsou jen šotouši a ne zaměstnanci ( my si budeme dál zapisovat čísla vozů. Doby podávání zlepšováků padly s rokem 89).
Nebo tak... :D
Zkusím někdy časem bod číslo 5...
Někdy se s dispečery-Nehoďákama hodně težko komunikuje, zvláště když jsou to ti namyšlení mladí kluci, místo toho, aby pomáhali bezradným, jak se z toho dopravně dostat. Dá se to chápat jedině v případě, že oni mají sami nedostatek informací. Ale to je podle mě málokdy, vzhledem k tomu, že na rozdíl od nás cestujících slyší přímo aktuální zdroj. Jen to pak nesmí tak tajit jako informaci o obraně státu...
A vůbec kam zmizela ta mazda s tím rozhlasem :?: :!: :twisted: Taková ta, jak vždycky přijela a hlásila, že nic v tom a tom úseku nepojede z důvodu DN, poruchy vlaku, atd. Tuhle jsem si na to vzpomněl, když jsem jako "tuplovanej polodebil" čekal na Letenském náměstí přes dvacet minut (jak bylo tenkrát na Hradčanské to vyšťouchnutí 15 a 25) spolu s dalšími už tak cca 150 - 200 lidmi a pak díky tomu, že projelo několikero Nehod a taky tatrovácký DP jeřáb, jsem se dovtípil, že asi nic nepojede :!: :twisted:
to auto mi taky chybí, jeho osud neznám

Uživatelský avatar
Kočí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 19.3.2005 14:26
Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kočí » 09.6.2005 11:45

KM píše:Jojo, Kočí, budeme si muset odpovědět sami. 24 hodin se nikdo neozval a to se tu na daleko větší pitomosti reaguje podstatně rychleji. Že by to taková pitomost nebyla, až by vyrazila dech?
No tak to zkusme, odpovědí je přeci několik:
1) Nikdy se to tak nedělalo. (tradiční)
2) Dispečer není povinen komunikovat s cestujícími. (oblíbený omyl)
3) Služební pokyny jsou pro cestující těžko srozumitelné. (mluvíme slangem)
4) Nebude nám žádnej kaštan radit co máme dělat. (nikdo zvenčí tramvajkám nerozumí)
5) Stěžuj si na DP, tady jsou jen šotouši a ne zaměstnanci ( my si budeme dál zapisovat čísla vozů. Doby podávání zlepšováků padly s rokem 89).
Nebo tak... :D
Zkusím někdy časem bod číslo 5...
Někdy se s dispečery-Nehoďákama hodně težko komunikuje, zvláště když jsou to ti namyšlení mladí kluci, místo toho, aby pomáhali bezradným, jak se z toho dopravně dostat. Dá se to chápat jedině v případě, že oni mají sami nedostatek informací. Ale to je podle mě málokdy, vzhledem k tomu, že na rozdíl od nás cestujících slyší přímo aktuální zdroj. Jen to pak nesmí tak tajit jako informaci o obraně státu...
A vůbec kam zmizela ta mazda s tím rozhlasem :?: :!: :twisted: Taková ta, jak vždycky přijela a hlásila, že nic v tom a tom úseku nepojede z důvodu DN, poruchy vlaku, atd. Tuhle jsem si na to vzpomněl, když jsem jako "tuplovanej polodebil" čekal na Letenském náměstí přes dvacet minut (jak bylo tenkrát na Hradčanské to vyšťouchnutí 15 a 25) spolu s dalšími už tak cca 150 - 200 lidmi a pak díky tomu, že projelo několikero Nehod a taky tatrovácký DP jeřáb, jsem se dovtípil, že asi nic nepojede :!: :twisted:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od Fořtík » 08.6.2005 17:28

radek31 píše:popravdě ani nevím jestli to funguje - vím, že se s tím počítá po přechodu na nový systém digitálních vysílaček
občas se mi na mypolu objevilo hlášení do salónu, ale nikdy to tam nebylo slyšet - Apex nemáme, tak to nemůžu posoudit
Plán byl do III. čtvrtletí 2005. Je to reálné?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1931
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od Petr » 08.6.2005 15:23

tramvajak píše:Přesně tak. A taky se mi jednou stalo, že mi za mnou jedoucí vůz přestavěl veksli mnou již zablokovanou... docela jsem to nepochopil!
To bývala chyba systému - ty sis toho ani nemusel všimnout, ale během jednoho probliknutí ti výhybka stačila na chvíli odblokovat. K téhle zásadní chybě by snad již nemělo docházet (alespoň to výrobce nyní garantuje).

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1931
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od Petr » 08.6.2005 15:21

KM píše:
Petr píše:[]Nepoužívá se protože opravdu dost často systém padá
A slovo "oprava" znáte?
Představ si že známe, jenže ta "oprava" je vázána na přechod z analogového na digitální radioprovoz. Což něco stojí a nezmění se to mávnutím kouzelného proutku... Problémem někdejších elektrických drah bylo to, že obecně byly ve vybavování výpočetní a jinou technikou nejdál ze všech závodů Dopravního podniku. Což se nyní projevuje v tom, že mají svá specifika, kterým se jiné závody vyhly tím, že nakoupily o pár let později modernější vybavení...

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od tramvajak » 08.6.2005 13:54

Petr píše:Nepoužívá se protože opravdu dost často systém padá
Přesně tak. A taky se mi jednou stalo, že mi za mnou jedoucí vůz přestavěl veksli mnou již zablokovanou... docela jsem to nepochopil!

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od radek31 » 08.6.2005 13:36

KM píše:
Petr píše:[]Nepoužívá se protože opravdu dost často systém padá
A slovo "oprava" znáte?
radiovýhybky jsou nefunkčí víc než 1/2 roku a ještě se na to nešáhlo, takže tolik k opravám systémových problémů v DPP

KM

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od KM » 08.6.2005 13:27

Petr píše:[]Nepoužívá se protože opravdu dost často systém padá
A slovo "oprava" znáte?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1931
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od Petr » 08.6.2005 12:32

radek31 píše:popravdě ani nevím jestli to funguje - vím, že se s tím počítá po přechodu na nový systém digitálních vysílaček
občas se mi na mypolu objevilo hlášení do salónu, ale nikdy to tam nebylo slyšet - Apex nemáme, tak to nemůžu posoudit
Nepoužívá se protože opravdu dost často systém padá

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od radek31 » 08.6.2005 12:30

popravdě ani nevím jestli to funguje - vím, že se s tím počítá po přechodu na nový systém digitálních vysílaček
občas se mi na mypolu objevilo hlášení do salónu, ale nikdy to tam nebylo slyšet - Apex nemáme, tak to nemůžu posoudit

KM

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od KM » 08.6.2005 12:05

Kočí píše:[Tak to jsem zvědavej, páč na tohle mi tady taky jeftě nikdo nikdy neodpověděl :lol:
Jojo, Kočí, budeme si muset odpovědět sami. 24 hodin se nikdo neozval a to se tu na daleko větší pitomosti reaguje podstatně rychleji. Že by to taková pitomost nebyla, až by vyrazila dech?
No tak to zkusme, odpovědí je přeci několik:
1) Nikdy se to tak nedělalo. (tradiční)
2) Dispečer není povinen komunikovat s cestujícími. (oblíbený omyl)
3) Služební pokyny jsou pro cestující těžko srozumitelné. (mluvíme slangem)
4) Nebude nám žádnej kaštan radit co máme dělat. (nikdo zvenčí tramvajkám nerozumí)
5) Stěžuj si na DP, tady jsou jen šotouši a ne zaměstnanci ( my si budeme dál zapisovat čísla vozů. Doby podávání zlepšováků padly s rokem 89).

Uživatelský avatar
Kočí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 19.3.2005 14:26
Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
Kontaktovat uživatele:

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od Kočí » 07.6.2005 12:17

KM píše:Teď bez ironie dotaz - dispečeři přeci mohou hlásit centrálně do všech tramvají do rozhlasů pro cestující (promiňte laickou definici). Proč se to běžně a častěji nevyužívá? Proč dispečer při výluce pošeptá něco do ouška řidiči, ten si z toho zapamatuje jen to kam má jet on, cestujícím to ještě víc zestruční a zkomolí a na dotazy co ještě jiného jede jinak je nevrlý, neb neví a ostatně je nervózní ze svého vlastního odklonu (na to má právo). Hlásit centrálně do vozů po celé Praze, že je nenadálá nebo krátkodobá výluka klidně na druhém konci města by mělo význam i v tom, že řada lidí by si zvolila trasu od počátku jinou a ne až v poslední stanici před odklonem přemýšlet, kudy tedy dál...
Tak to jsem zvědavej, páč na tohle mi tady taky jeftě nikdo nikdy neodpověděl :lol: Myslím, že naposledy o povodních se to fakticky hodilo... Akorát bude třeba vyřešit, aby dispečery nepřerušovalo hlášení zastávek a nebude to mít chybu :smt020

KM

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od KM » 07.6.2005 12:01

Proxy píše:Informovanost cestujících při sobotní výluce byla podle mne opět dost špatná. Sice rozhlas v metru neustále opakoval nejrůznější informace (Pražská muzejní noc, United Inslands, výluka Korunní), přesto jsem v neděli ve dvě ráno při přesunu na diskotéku přes Vinohradskou třídu koukal na linku 51 jako husa do flašky. Kromě toho po Vinohradské třídě jela téměř o 10 minut dříve než jezdí po Korunní - to jsem raději počkal na první ranní metro :mrgreen:
Nějakou informaci na zastávkách tramvajích bych uvítal. Zeptejte se Martina Šubrta jak dlouho mu trvá vyvěsit informace na zastávkách :wink:
Teď bez ironie dotaz - dispečeři přeci mohou hlásit centrálně do všech tramvají do rozhlasů pro cestující (promiňte laickou definici). Proč se to běžně a častěji nevyužívá? Proč dispečer při výluce pošeptá něco do ouška řidiči, ten si z toho zapamatuje jen to kam má jet on, cestujícím to ještě víc zestruční a zkomolí a na dotazy co ještě jiného jede jinak je nevrlý, neb neví a ostatně je nervózní ze svého vlastního odklonu (na to má právo). Hlásit centrálně do vozů po celé Praze, že je nenadálá nebo krátkodobá výluka klidně na druhém konci města by mělo význam i v tom, že řada lidí by si zvolila trasu od počátku jinou a ne až v poslední stanici před odklonem přemýšlet, kudy tedy dál. Ideálně u toho Bulhara by se to přesně hodilo, protože spousta lidí by to objela jinudy (metrem, 207 a pod) a ne že v Jindřišský přemýšleli co teď.
PS: Přesně o tom to totiž je - provozní slepota velí: Vylepte cedule, provozní slepota na druhou říká: Na 48 hodin to nelze.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 07.6.2005 11:54

http://tram9001.goo.cz/linka_10.JPG

Asi 3 pořadí měly upravené bočnice

To samé platí i vůluce předtím,kdy byly vybaveny 4 pořadí linky 26
http://tram9001.goo.cz/linka_26_I.JPG

@3653

Odpovědět