Stránka 457 z 492

Napsal: 22.6.2006 15:49
od radek31
Absolut píše:Bělehradská - výměna oblouku v BKV u zast Pod Karlovem.
doufám, že to je překlep a myslíš "oblouků" - protože ten horní je téměř stejně špatnej jako dolní, akorát nad ním není omezená rychlost - jestli udělají jen ten dole, tak jsou to dementi

Napsal: 22.6.2006 10:42
od tramvajak
Absolut píše:Pankrác - výměna BKV a kolejnic.
Plus ještě oprava trolejového vedení.
Radek píše:Je to do 28. července.
Ano, 28. července je oficiálně uváděný termín. Nicméně je snaha o urychlení výluky, nebo alespoň zahájení předčasného manipulačního provozu TT do vozovny. Pankrácké vlaky budou umístěny do vozoven Santusice a Motol.
Reko bude skutečně zejména v úseku PP - Petra Rezka, pravda, je to ale také nejhorší úsek této tratě, ve zbytku proběhnou dílčí opravy. Revize TV by měla proběhnout v celé délce.

Napsal: 22.6.2006 10:20
od Radek
Absolut píše: Pankrác - výměna BKV a kolejnic.
Podle dopravních opatření předpokládám hlavně úsek Náměstí Hrdinů - křižovatka Petra Rezka, zbytek asi zůstane:-(.

Napsal: 22.6.2006 9:54
od Absolut
Ad Radek:

Výstaviště I - výměna esíčka BKV u zastávek.
Výstaviště II - oblouky ve smyčce
Pankrác - výměna BKV a kolejnic.
Bělehradská - výměna oblouku v BKV u zast Pod Karlovem.

Milý K-M, za 12 dní lze udělat opravdu hodně.
Hašení požáru je podfoukávání panelů za provozu.
Do klasiky to samozřejmě nepůjde.

Napsal: 21.6.2006 19:27
od Yvona
Radek píše:Je to do 28. července. Kompletní rekonstrukce do klasiky by samozřejmě trvala déle, na druhou stranu bych nebyl takový pesimista. Podle dřívějších informací by mělo jít o investici snad za 5 mil. Kč a ono slušná oprava zas tak dlouho trvat nemusí - kompletní výměna BKV za nové se na náměstí I.P.Pavlova zvládla za víkend. Holt na přejezdu magistrály to najednou šlo...
Na magistrále jde vše ke straně pro auta. Pro tramvaje tam teď rozhodili světla, aby náhodou nenastala situace jako tuhle, místo toho, aby signál prodloužili pro klidné projetí dvou tram souprav.
Myšlení houpacího koně, asi tak odhaduji mozek Policie, co to tam řídí.
Ono to chce asi ještě pár smrťáků, aby se konečně začalo něco s tamním úsekem dělat. Takhle to většinou funguje všude. Průser a pak náprava.

Napsal: 21.6.2006 11:12
od Radek
K-M píše:To není reko, ale hašení požáru. Reko se za 12 dnů neudělá.
Je to do 28. července. Kompletní rekonstrukce do klasiky by samozřejmě trvala déle, na druhou stranu bych nebyl takový pesimista. Podle dřívějších informací by mělo jít o investici snad za 5 mil. Kč a ono slušná oprava zas tak dlouho trvat nemusí - kompletní výměna BKV za nové se na náměstí I.P.Pavlova zvládla za víkend. Holt na přejezdu magistrály to najednou šlo...

Napsal: 21.6.2006 10:57
od K-M
tramvajak píše:reko trati na Pankrác proběhne od 8. července, cca do 20. července.
To není reko, ale hašení požáru. Reko se za 12 dnů neudělá.

Napsal: 20.6.2006 20:22
od Proxy
Radek píše:Podle http://www.ceskenoviny.cz/domov/praha/i ... ?id=195185 by se v průběhu prázdnin měla opravovat TT v ulici U Výslaviště. Ví se termín a rozsah oprav? Ostatní plánované výluky (Bělehradská, Pankrác) předpokládám spadly pod úředníkův stůl?
Výstaviště - Nádraží Holešovice (od 5. 8. do 11. 8., oprava tramvajové trati v ulici U Výstaviště)
tramvajová smyčka Výstaviště (od 8. 11. do 16. 11., oprava tramvajové smyčky Výstaviště)

více: http://www.doprava.cx/vyluky06.php

Napsal: 20.6.2006 20:21
od tramvajak
Radek píše:Ostatní plánované výluky (Bělehradská, Pankrác) předpokládám spadly pod úředníkův stůl?
reko trati na Pankrác proběhne od 8. července, cca do 20. července.

Napsal: 20.6.2006 20:15
od Radek
Podle http://www.ceskenoviny.cz/domov/praha/i ... ?id=195185 by se v průběhu prázdnin měla opravovat TT v ulici U Výslaviště. Ví se termín a rozsah oprav? Ostatní plánované výluky (Bělehradská, Pankrác) předpokládám spadly pod úředníkův stůl?

Napsal: 18.6.2006 15:50
od pawel
Petr: pravda, ale jen v jednom směru. další možností by byla 7 cd do řep, 9 ŘEPY--NNŽ-Flora-ŘEPY a 39 KOTLÁŔKA--FLORA-nnž-KOTLÁŘKA. každopádně to tedy šlo vymyslet lépe a jednodušeji. třeba to ještě přehodnotí, ale pochybuju..

Napsal: 18.6.2006 15:18
od demon
K-M píše:Demon: Já nevím, já za to nejsem placenej. Já to naopak platím, tak říkám, co bych chtěl platit a co ne.
Nejenom ty to platíš, platíme to všichni. Já teda preferuju častější ale levnější údržbu před méně častou, ale o to dražší opravou... Ale řekl bych že původně se nejednalo o jedno zatažení, plánoval jsi to na týden, ne ?

Napsal: 18.6.2006 13:17
od Sirka
Jen takový malý postřeh: Včera, vlastně už dneska, ve 2 hodiny v noci jsem přestupoval na D. Š. a světe div se, dělníci tam svářeli oblouky. Tomu říkám pracovní nasazení...

Napsal: 18.6.2006 8:52
od Petr
pawel píše:(...)jinak důvodem, proč nemůže být půlená 9 vedena objezdem přes Floru by mohly být přestávky v řepích (malá kapacita smyčky?) nebo záměr autora zachovat spojení Olšany-NNŽ "pro babičky". ale to je jen spekulace...
Devítka mohla manipulovat klidně na vnitřní a vnější koleji, pak by se vešla (tudíž 7 nechat na Kotlářce) a mnou navržený jednosměrný objezd Olšanské náměstí - FLora - Mezi hřbitovy - NNŽ tvůj požadavek splňuje....
K-M píše:admin Petr: Že bychom se ve výlukovém vedení tentokrát shodli? (...)
Že by zázrak? Mám vyvěsit bílé prostěradlo z okna? :lol:

Napsal: 18.6.2006 7:36
od Návštěvník
jara píše:Jezdí se spodem. Kdyby jsi se pořádně koukal, tak si toho všimneš. Směrem od ohrady je jedna ulice a tam jsou koleje z a do vozovny a pak je další a tam je jen jedna kolej(dnes rozkopaná) a ta vede na obratiště Vápenka. Toto obratiště se napojí na koleje z vozovny. Je to vlastně konečná okolo jednoho bloku domů. Takže vozovna žižkov se normálně použivá
Díky ale v rychlosti to nestačíš si všeho všimnout, ale dík :!: :!: :!: