Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Re: Sobotní výluka

Příspěvek od MOp » 07.6.2005 11:49

Proxy píše:Zeptejte se Martina Šubrta jak dlouho mu trvá vyvěsit informace na zastávkách :wink:
na to dokazu odpovedet i ja :-D

10 minut sepisuje, 5 minut tiskne, 2 hodiny vylepuje a do 22:00 informuje cestujici primo na zastavkach..

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Sobotní výluka

Příspěvek od Proxy » 07.6.2005 11:27

Informovanost cestujících při sobotní výluce byla podle mne opět dost špatná. Sice rozhlas v metru neustále opakoval nejrůznější informace (Pražská muzejní noc, United Inslands, výluka Korunní), přesto jsem v neděli ve dvě ráno při přesunu na diskotéku přes Vinohradskou třídu koukal na linku 51 jako husa do flašky. Kromě toho po Vinohradské třídě jela téměř o 10 minut dříve než jezdí po Korunní - to jsem raději počkal na první ranní metro :mrgreen:
Nějakou informaci na zastávkách tramvajích bych uvítal. Zeptejte se Martina Šubrta jak dlouho mu trvá vyvěsit informace na zastávkách :wink:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1931
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 06.6.2005 17:35

4021 píše:neni tam nástupiště.........když by tam nestáli vedle sebe tramvaje normálně lidi vzít mohl. V normálním provozu samozřejmě ne, když ale vůbec nevyvěší výlukový jízdní řády tak nevim proč by tohle nemohlo bejt taky takový operativní......
Na výluky kratší 48 hodin se výlukové jízdní řády nevyvěšují, ono je totiž dost častý stav, že během takové výluky neexistují ani vozové jízdní řády a vše se řídí operativně, tudíž by nebylo ani z čeho zastávkový jízdní řád stvořit.
Nezřízení zastávky ve smyčce OH je jistě nepříjemné, ale když si vzpomenu, co bylo za problémy se zřízením alespoň výstupní (kdysi linky jedoucí od Flory měly výstup právě na Floře!) docela chápu, že se na jeden den nežádalo o 350 povolení od 888 organizací, které jsou ke zřízení zastávky nutné... Holt tramvaje jsou drážní doprava a tyč na chodníku ke zřízení zastávky nestačí :wink: A pokud si DP zřídí zastávku o své vůli, babička při nástupu upadne, nechci domýšlet, jak to nejen novináři rozmáznou

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 06.6.2005 15:45

9001 píše:Ta nástupní ve smyčce Olšanské hřbitovy nejde,protože vniřní kolej nemá nástupiště :wink:
Neni tam nástupiště.........když by tam nestáli vedle sebe tramvaje normálně lidi vzít mohl. V normálním provozu samozřejmě ne, když ale vůbec nevyvěší výlukový jízdní řády tak nevim proč by tohle nemohlo bejt taky takový operativní......

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2327
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 04.6.2005 22:15

nejde nejde... to jsou dogmata, založená¨jen a jen na nevoli určitých zodpovědných osob, resp. na jejich neschopnosti se dohodnout. to ovšem nevylučuje,že to tak bude navěky. viz střídané přestávky, zavedení prodeje jízdenek v autobusech, noční pořadí denních linek tram, nahrazení nesmyslného názvu "trasa" linkou, již brzy opět vozy z VO na 20 ap.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 04.6.2005 20:50

Tam by taky dočasná nešla udělat. Díky parkujícím gumokolům,by nezbylo místo na normální provoz

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 04.6.2005 20:40

Já vím, že to nejde. A taky vím, že v Drážďanech ještě nezjistili, že to nejde... :wink:
9001 píše:Dráždany nejsou Praha. Tady je linka ve výluce jenom kvůli tomu,že má jinou kolej na smyčce.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2327
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 04.6.2005 20:34

mohla se udělat aspoň dočasná na vinohradský za výjezdem ze smyčky. tohle je doopravdy buzerace - kdo chce třeba od hřbitova do Strašnic, musí jet 1 zast. busem a pak přestoupit na tram, která přitom předtím stála na výchozím místě cesty. navíc jde často o starší lidi, pro něž může každý přestup představovat problém.
stejně tak by se šikla i výstupní linky 23 na Královce nejen pro postarší obyvatele ul. Za Strahovem, Závěrky apod. (ono se to nezdá, ale je to od malovanky/marjánky pěkněj kopec).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 04.6.2005 20:31

syverin píše:Pak bych doporučoval návštěvu Drážďanského Postplatzu v jeho původní podobě. Nízkopodlažka zastavila uprostřed křižovatky, otevřela dveře, vyhodila a nahodila lidi, zavřela a odjela. :shock:
Dráždany nejsou Praha. Tady je linka ve výluce jenom kvůli tomu,že má jinou kolej na smyčce.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 04.6.2005 20:25

Pak bych doporučoval návštěvu Drážďanského Postplatzu v jeho původní podobě. Nízkopodlažka zastavila uprostřed křižovatky, otevřela dveře, vyhodila a nahodila lidi, zavřela a odjela. :shock:
9001 píše:Ta nástupní ve smyčce Olšanské hřbitovy nejde,protože vniřní kolej nemá nástupiště :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 04.6.2005 20:10

Ta nástupní ve smyčce Olšanské hřbitovy nejde,protože vniřní kolej nemá nástupiště :wink:

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 04.6.2005 20:05

Dneska sem se byl podívat jak na X-11 tak na 44 (kde byly nasazeny jen T3R.P - jezdí totálně prázdná a všichni kaštani na ní čuměj jak na marťana z druhý galaxie.

Dost mě ale naštvalo že nástupní zastávka pro linky 5, 11 a 16 neni na tý konečný Olšanské hřbitovy ale až Želivského, přitom výstupní tam normálně je a v obratišti jsou sloupky.

Ale na nám.br.syn. přestupní šílenství probíhalo krásně hladce, přijela 11 ze SPořilova a najíždí X-11 směr Muzeum (lidi přebíhaj), než to 11 objede (dvě šílený dlouhý čekání na zelenou) přijede druhá X-11 od Muzea a lidi přesedaj do 11 směr Spořilov.

Jinak krom toho že X-11 jezdí DP a ne Hotliner mě DP hodně zklamal, informovanost skoro nulová, pro kaštany vlastně záporná. Oni napíšou jeden podrobnej papís A4 se všim všudy a ten vyvěšej uplně všude. Teď někdo příde a rychle něco musí zjistit, než to najde (a to v tom dopravním názvosloví pro kaštana neni moc jednoduché) tak mu všechno ujede. Třeba na tom nám.br.syn. čekala jedna 11 na Spořilov asi dvě minuty, protože postupně tak po 50m za sebou běhali lidi od pravidelné zastávky 11 na Spořilov (v zastávce 18) do tý dnešní spešl zastávky kde je i výstupní X-11 od Muzea) a mezitim co dobíhali lidi přijela další X-11 Laughing .... jo jo.

Pak taky nic moc ta Palmovka, všichni kaštani vysednou na Palmovce v Sokolovský a jdou dolu pěšky, je sice pravda že jim to může dojít že to jede dolu zase, ale mohl DP říct že přestup na X-19 je až dole.

Co ale musim napsat: Na Biskupcový doslova zahlásili: "pozor příští zastávka kontrolní bod příští zastávka krejcárek" Ti co najednou začali hromadně vystupovat byli asi černí pasažéři Laughing . No hlavně že to řidič věděl........

KM

Příspěvek od KM » 01.6.2005 9:58

Abych taky pochválil: Líbí se mi současné ukončení 8 a 19 na Palmovce při výluce Sokolovská především proto, že nedošlo k samovolnému a zbytečnému prodlužování např. na Harfu nebo Vápenku, jak se to dělalo s 12 v minulých případech, snad aby se najezdily vozokm, nebo neklesla vypravenost nebo neklesl komfort přestávek na obou koncích nebo kdoví co. Je vidět že to jde (a obávám se, že podobné to asi bude i v desítkách dalších případů, např nesmyslné rozdělení linek do vozoven s výjezdy přes celou Prahu) a snad je to jistá změna v organizaci k lepšímu (částečný výsledek transformace?).


----------------------------------------------------------------------------
Příspěvek přesunul moderátor Proxy

Martin

Příspěvek od Martin » 31.5.2005 21:05

9001 píše:A linka 7?
Jinak jak můžou jet jen přes Albertov. Linka 17 to musí objet přes Národní divadlo.
Linka 7 by to musela objet též okolo Národního divadla a Újezd
Promiň, Romane, za drobnou dezinformaci a díky, Béďo, za upřesnění :wink:

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 31.5.2005 19:30

9001 píše:A linka 7?
Jinak jak můžou jet jen přes Albertov. Linka 17 to musí objet přes Národní divadlo.
Linka 7 by to musela objet též okolo Národního divadla a Újezd
http://www.dpp.cz/cz/di-vyluk-ost-det.asp?ID=236

7. V sobotu 25.6. a v neděli 26.6.2005 bude vždy od 8:00 hod. do 16:00 hod. přerušen TRAM provoz v úseku Palackého náměstí - Výtoň.

Změny TRAM
Linky 3 a 16 - v úseku Karlovo náměstí - Výtoň - odkloněny přes zastávku Albertov
Linka 7 - v úseku Palackého náměstí - Otakarova - odkloněna přes zastávky Karlovo náměstí, I.P.Pavlova a Nuselské schody
Linka 17 - v úseku Národní divadlo - Výtoň - odkloněna přes zastávky Národní třída, Karlovo náměstí a Albertov
Linka 21 - nebude po dobu výluky v provozu.

Změna zastávky
Po dobu výluky bude přemístěna obousměrně zastávka Výtoň z Rašínova nábřeží do Svobodovy ulice, do občasných zastávek tramvají.

Odpovědět