Tady se jedna o zmenu linkove orientace v miste, kde v pripade vyluky tramvaj tak jako tak opusti svoji pravidelnou trasu. Ono je jedno, jestli najednou jede linkou 9 misto 10, nebo sice jede porad desitkou, ale uplne nekam jinam. V tomto bode bude problem at uz se "prevleka", nebo ne. Naopak pri "prevlekani" nezpusobi tato vyluka zadne problemy na opacne strane mesta.Petr píše:Neřekl bych, že problém bude v nějaké předpisu (a pokud ano, rád bych si ho konečně přečetl, když se tu o něm básní)... Opravdu si osobně neumím představit, jak cestující, který si na Olšanských hřbitovech sedne na linku 10 (což bude tak jediné, co ho trkne, nikoliv orientace např. Nákladové nádraží Žižkov) pochopí, že dále už nejede desítkou ale devítkou... Opravdu tohle nikdo nechápete? Měnit číslo linky po její cestě s cestujícími je prostě zrůdnost a na tom trvám
Je zajimave, ze v Brne se to pravidelne pri vylukach pouziva a nejake chaosy mezi cestujicimi to nepusobi. Zahlasi se vuz pokracuje jako linka xx. Naopak na opacne strane mesta neni linkove oznaceni vylukou vubec dotcene.