Stránka 461 z 492

Napsal: 02.6.2006 13:37
od Radek
K-M píše:Jednoduše: 20 zkrátit na ČV a 26 obracet u vozovny Vokovice, výstupní v zast zc, nástupní v ulici před vratama. Žádná NAD, žádný výjezdy z Hloubětína. Maximálně vyčlenit jednoho chlapa na couvání, aby řidič nevylézal do ulice - ale když to jde při zatahování, proč by to nešlo při výlukovém obracení. Opět bych tuto výluku nechal autorovi strhnout ze mzdy.
Celá vozovna Vokovice je napojená jedinou kolejí, na která by měla probíhat manipulace 26? A pochybuju, že by se to líbilo policii :?

Napsal: 02.6.2006 13:26
od K-M
8750: To je moc dobrý, kvůli výluce jednoho obratiště bordel po celý Praze.
Ostatní:
Jednoduše: 20 zkrátit na ČV a 26 obracet u vozovny Vokovice, výstupní v zast zc, nástupní v ulici před vratama. Žádná NAD, žádný výjezdy z Hloubětína. Maximálně vyčlenit jednoho chlapa na couvání, aby řidič nevylézal do ulice - ale když to jde při zatahování, proč by to nešlo při výlukovém obracení. Opět bych tuto výluku nechal autorovi strhnout ze mzdy.

Re: Výluka DŠ

Napsal: 02.6.2006 13:21
od Petr
8750 píše:Tak jsem nad tou výlukou popřemýšlel, jak ji vyřešit alespoň částečně bez přestupování, a napadlo mě toto:
1 zrušena
15, 25 na Spojovací (příp. 15 jen na Vápenku)
20 zkrácena na Červený vrch
24 zkrácena do Kobylis
26 na Petřiny
NTD - vlaky KT, standardní interval
35 Ládví - Palmovka - Vltavská - Hradčanská - Divoká Šárka (střídané přestávky na Palmovce)
36 Divoká Šárka - Špejchar
Berte to spíše jako teoretický návrh do diskuze. :roll:
Dochází ti jedna maličkost? Kvůli výluce smyčky Divoká Šárka (ničemu jinému) zatáhneš do odklonových tras linky, které se v téhle oblasti ani neobjeví... (1, 15, 25, 24), a z pozice cestujího, který bude chtít jet z Těšnova přímo na Červený Vrch ti asi poděkuju, protože stejně přestupovat někdo bude muset.... Navíc v Praze prosím máme přestupný tarif. Pořád je menší zlo odklonit linku 2 do Podbaby. I když se tu naskýtalo úplně elegantní řešení - 20 a 26 zkrátit na ČV, 2 nechat na ČV též. Mohla střídavě manipulovat na různých kolejích a tím si její řidiči vybírat přestávky.

Výluka DŠ

Napsal: 02.6.2006 12:43
od 8750
Tak jsem nad tou výlukou popřemýšlel, jak ji vyřešit alespoň částečně bez přestupování, a napadlo mě toto:
1 zrušena
15, 25 na Spojovací (příp. 15 jen na Vápenku)
20 zkrácena na Červený vrch
24 zkrácena do Kobylis
26 na Petřiny
NTD - vlaky KT, standardní interval
35 Ládví - Palmovka - Vltavská - Hradčanská - Divoká Šárka (střídané přestávky na Palmovce)
36 Divoká Šárka - Špejchar
Berte to spíše jako teoretický návrh do diskuze. :roll:

Napsal: 02.6.2006 12:35
od Radek
Petr píše:Jenže, vycházejme z faktu, že prostě na provoz dvou plnocenných linek (24 a 8) nejsou obousměrné vozy. Navíc by byl velký problém s vybíráním přestávek - Na Divoké Šárce by to nešlo a na Vysočanskou se 8 taky moc nevejde... A co se týče vedení 2 a 26 - ono se asi řešilo, zda raději nechat jet bez přestupu cestující plnohodnotné linky (26), nebo linky 2, která ani nejezdí celý den a do provozu zasahuje jen okrajově.
Možná jde taky o shodnost s 2. etapou, kdy bude vyloučeno obratiště Červený vrch a 2 pojede pořád do Podbaby.

Napsal: 02.6.2006 6:50
od Petr
Kalič píše:Tohlo vedení bych podpořil, takhle jak je to vymyšlený je to nesmylsný hlavně pro starší obyvatele a lidi kteří jezdí do Vojenské nemocnice, pač budou nuceni přesedat na Vítězňáku, hlavně že na Hradčanskou povedou tři linky (počítam že na 36 se NP pořadí nedočkáme). Když už chtěli zavést tu 36 tak měla spolu s 20 jezdit na tu Hradčanskou 2 na ČV a 26 do Podbaby.
Jenže, vycházejme z faktu, že prostě na provoz dvou plnocenných linek (24 a 8) nejsou obousměrné vozy. Navíc by byl velký problém s vybíráním přestávek - Na Divoké Šárce by to nešlo a na Vysočanskou se 8 taky moc nevejde... A co se týče vedení 2 a 26 - ono se asi řešilo, zda raději nechat jet bez přestupu cestující plnohodnotné linky (26), nebo linky 2, která ani nejezdí celý den a do provozu zasahuje jen okrajově.

Napsal: 01.6.2006 23:28
od Kalič
pawel píše:výluka DŠ: nebylo by jednodušší dát 8 do kachen a poslat na DŠ? 2, 20 na ČV, 26 do Podbaby a bylo by. a ještě se to pěkně rýmuje.
Tohlo vedení bych podpořil, takhle jak je to vymyšlený je to nesmylsný hlavně pro starší obyvatele a lidi kteří jezdí do Vojenské nemocnice, pač budou nuceni přesedat na Vítězňáku, hlavně že na Hradčanskou povedou tři linky (počítam že na 36 se NP pořadí nedočkáme). Když už chtěli zavést tu 36 tak měla spolu s 20 jezdit na tu Hradčanskou 2 na ČV a 26 do Podbaby.

Napsal: 01.6.2006 18:15
od pawel
aha, ok, to mi mohlo dojít..

Napsal: 01.6.2006 16:50
od Petr
pawel píše:hm, ale pokud se zvládá zároveň kachenní 24 Ládví-Strašnice + 9 NNŽ-Řepy (naposledy nevím kdy, ale teď v létě to má být zas), tak by to snad mělo jít....

stejně by to chtělo udělat aspoň takových 30 T3RP s 5x dveřmi a možností spojení do soupravy PX. Kachen je málo a bude hůř, protože se budou garantovat np pořadí. a pořád jsou místa, kam se KT nedostanou.
Jenže v období, kdy bude 9 v kachnách v nich nebude 24 kvůli snášení přejezdu na Ládví...

Napsal: 01.6.2006 16:23
od pawel
hm, ale pokud se zvládá zároveň kachenní 24 Ládví-Strašnice + 9 NNŽ-Řepy (naposledy nevím kdy, ale teď v létě to má být zas), tak by to snad mělo jít....

stejně by to chtělo udělat aspoň takových 30 T3RP s 5x dveřmi a možností spojení do soupravy PX. Kachen je málo a bude hůř, protože se budou garantovat np pořadí. a pořád jsou místa, kam se KT nedostanou.

Napsal: 01.6.2006 12:09
od Radek
pawel píše:výluka DŠ: nebylo by jednodušší dát 8 do kachen a poslat na DŠ? 2, 20 na ČV, 26 do Podbaby a bylo by. a ještě se to pěkně rýmuje.
Na 24 jezdí 19 pořadí, na tvojí 8 by bylo potřeba tak minimálně 18 pořadí (nechce se mi počítat), což je dohromady 37, počet vypravovaných KT8 je 36. Neboli bylo by to těžce na hraně, pokud by to vůbec šlo.

Napsal: 01.6.2006 11:41
od pawel
výluka DŠ: nebylo by jednodušší dát 8 do kachen a poslat na DŠ? 2, 20 na ČV, 26 do Podbaby a bylo by. a ještě se to pěkně rýmuje.

Výluka Divoká Šárka

Napsal: 27.5.2006 23:42
od m6ak
Absolut píše:Ad Radek: Ta DŠ i s d-36 bude.
Kousek před smyčkou DŠ (cca u zastávky busu 218 z centra) je už pár dní sprejem na panelech BKV vyznačeno umístění Californienu, zastávky a převěsu troleje...

Napsal: 27.5.2006 22:40
od Absolut
Ad Radek: Ta DŠ i s d-36 bude.

Ad Gio: No jasně že to mám, akorát né tady v netcaffé kde pařim fórum než se odešle jistý objem dat. Vono to neni ještě nikde na netu? No zkusím to z hlavy, moc si to ale nepamatuju... Dvě etapy

první etapa (průjezdný úsek mezi hřbitovy-želva):
d-1 po d-19 na Lehovec, d-16 Černokostelecká,
d-30 a d-39 - spojená d-9+d-10 každá jiným směrem
(bo převlékat na nákl nádr žižkov z d-9 na d-10
prý nejde!!!)
d-9,10,19 zrušeny
Už ani nevím co tam jezdí místo 19 na kubáň

druhá etapa (souběh s výlukou mezi h-želva)
d-9 v intervalu 5 min KT8 Nákl nádr žíž - Řepy
d-10 nevím asi po 19 na Kubáň

Napsal: 27.5.2006 22:32
od Afenot
Jan píše:Ano je, jízdní řády a informace byly dnes vyvěšeny na zastávkách!
A já si řikal, proč už před nějakými 14-ti dny byly na Dvorcích dopravní značky, že bude, v klasických místech, zastávka busu.