Stránka 461 z 479

Napsal: 14.8.2005 11:38
od 9001
Jenže noční. To je 8-9 spojů. Přes den na to Smíchovské nádraží tolik spojů za 20 minut. Takže rozhodně pokrok.

Napsal: 14.8.2005 11:22
od Pepa
9001 píše:Dnešní výluka do Motola byla perfektně připravená. Všechny cedulové vozy na linkách s odklonem měly natisknuté ceudle PLZEŇKA. Dokonce strašnické vozy je měly na žlutém papíře.
No ale zato některé pořadí 4 resp. 58 měli Laurovou na zatahovačce :? A jedna strašnická 4 to měla taky jen napsaný na papíře (teda jestli jsem dobře viděl, ale jako natisknutá cedule to moc nevypadalo)

Napsal: 13.8.2005 22:47
od infected.bass
Kaštan píše:
infected.bass píše:Neni to nachystaný to je tzv. Síťový režim
A můžu se zeptat co to znamená? :wink:
Takm kde se dělí trať dostane řidič na mypolu nebo co tam je na vyýbšr zastávku do směru kam chce jet tu po¨tvrdí a počítač vyhlásí zastávku a další pak...co je na trati až na další křižovatku...
př Malostranská (síťový režim) na výběr Čechův most nebo chotkovy sady...

Napsal: 13.8.2005 21:24
od Martin
Kousek panelů se měnil u přemostění mezi tunely jen směrem DC, kde se nějaký čas skvěla OR, vše proběhlo ještě v rámci záruční opravy. U zastávek Bertramka a Kavalírka (minimálně) se také obevily nové sloupy TV, že by příprava na rekonstrukci (spojená třeba s přestavbou úseku Kotlářka-Hlušičkova na otevřený svršek)? :D

Napsal: 13.8.2005 21:03
od Béďa Trávníček
Martin píše:
9001 píše:Dnešní výluka do Motola byla perfektně připravená. Všechny cedulové vozy na linkách s odklonem měly natisknuté ceudle PLZEŇKA. Dokonce strašnické vozy je měly na žlutém papíře.
Takto možná, ale mediálně moc ne. Na stránkách DPP ani zmínka...
Já bych spíše řekl, že celkově v normálu. Až na tu neinformovanost, která je velkým mínusem....
Jinak vyměna dilatace před zastávkou Anděl d.c., opraveny výhybky křižovatky Radlická X Plzeňská (jen ty 4 na Plzeňské), vyměněno bylo přibližně 20m kolejnic v panelech BKV na koleji do centra (nebo i z centra???) mezi Andělem a Bertramkou (mezi koncem zástavby u Bertramky a silničním mostem, před hotelem Mövempick), pak něco v zastávce Kavalírka, asi to souvisí s onou preferencializací Plzeňské, viz foto....

Napsal: 13.8.2005 20:17
od Martin
9001 píše:Dnešní výluka do Motola byla perfektně připravená. Všechny cedulové vozy na linkách s odklonem měly natisknuté ceudle PLZEŇKA. Dokonce strašnické vozy je měly na žlutém papíře.
Takto možná, ale mediálně moc ne. Na stránkách DPP ani zmínka...

Napsal: 13.8.2005 19:32
od Kaštan
infected.bass píše:Neni to nachystaný to je tzv. Síťový režim
A můžu se zeptat co to znamená? :wink:

Napsal: 13.8.2005 18:13
od 9001
Dnešní výluka do Motola byla perfektně připravená. Všechny cedulové vozy na linkách s odklonem měly natisknuté ceudle PLZEŇKA. Dokonce strašnické vozy je měly na žlutém papíře.

Napsal: 13.8.2005 18:03
od infected.bass
Anonymous píše:
KM píše:...(Fakt je že na displeji se pak objevilo Kamenická, to jo) ...
Taky jsem jel 12 v době demonstrace přes Letnou. Zaujalo mě že na displeji ve voze byla přesná odklonová trasa. A hlásilo to taky přesně (i Chotovy sady příští zast. Sparta, kde jiná linka nejezdí a řidič si nemůže "vzít" trasu jiný linky)! To měli předem připravený?
Neni to nachystaný to je tzv. Síťový režim

Napsal: 13.8.2005 16:27
od Kaštan
Anonymous píše: Taky jsem jel 12 v době demonstrace přes Letnou. Zaujalo mě že na displeji ve voze byla přesná odklonová trasa. A hlásilo to taky přesně (i Chotovy sady příští zast. Sparta, kde jiná linka nejezdí a řidič si nemůže "vzít" trasu jiný linky)! To měli předem připravený?
To jsem psal já..

Napsal: 13.8.2005 16:25
od Návštěvník
KM píše:...(Fakt je že na displeji se pak objevilo Kamenická, to jo) ...
Taky jsem jel 12 v době demonstrace přes Letnou. Zaujalo mě že na displeji ve voze byla přesná odklonová trasa. A hlásilo to taky přesně (i Chotovy sady příští zast. Sparta, kde jiná linka nejezdí a řidič si nemůže "vzít" trasu jiný linky)! To měli předem připravený?

Napsal: 11.8.2005 14:33
od 9001
Pajda píše:
9001 píše:....... Chtít fungující mikrofon v druhém voze je docelu luxus.........
Já měl za to, že je to připojené na první vůz. Za dob mého mládí se hlásilo z prvního vozu do obou vozů a fungovalo to.
Párkrát sem zažil i v R.P,že řidič si mluvil "jen pro sebe" Ýe to zkrátka nehlásilo ani v předním voze.

Je to připojené,ale třeba ve starých T3 ...

Napsal: 11.8.2005 14:32
od KM
Pajda píše:
9001 píše:....... Chtít fungující mikrofon v druhém voze je docelu luxus.........
Já měl za to, že je to připojené na první vůz. Za dob mého mládí se hlásilo z prvního vozu do obou vozů a fungovalo to.
Proboha. Napadlo snad někdy někoho něco jiného, než že druhý vůz dělá přesně to co první?

Napsal: 11.8.2005 13:55
od Pajda
9001 píše:....... Chtít fungující mikrofon v druhém voze je docelu luxus.........
Já měl za to, že je to připojené na první vůz. Za dob mého mládí se hlásilo z prvního vozu do obou vozů a fungovalo to.

Napsal: 11.8.2005 13:35
od 9001
Pajda píše:
KM píše:.......................... Ale dnes, kdy prý DP má nejmodernější techniku, která prý umí komunikační zázraky? Ovšem v šedesátých letech k tomu navíc neseděl dispečerův kolega v autě na chodníku. Tak to je přesně místo, kde bych začal šetřit. Buď technika, nebo lidi.
Proč? Technikou se rádo pochlubí vedení DP nebo MHMP a lidi jsou tam proto, že tu techniku asi neuměj využít.
No ono kvalita této technika není zrovna závratná. Chtít fungující mikrofon v druhém voze je docelu luxus.

Panely jsou taky někdy hodně zajímavé