Stránka 463 z 492

Napsal: 11.5.2006 13:08
od KM.
Chicht. Jestlipak už tam taky vloží výhybky na budoucí TT... :P :P :P

Napsal: 11.5.2006 12:23
od Proxy
Radek píše:A zákryt :?:
Pokud vím, tak celé náměstí by mělo mít dlažbu, když tam bude částečná pěší zóna...
... pokud se něco nezměnilo
:wink:

Napsal: 11.5.2006 12:03
od Radek
Absolut píše:Těšte se na oblouk v klasice a mazníky
A zákryt :?:

Napsal: 11.5.2006 11:05
od P_V
Beňour píše:Výluka bude, ale rekonstrukce mostu asi ne....
A reko křižovatky u tunelu bude?

Napsal: 11.5.2006 9:58
od Absolut
Těšte se na oblouk v klasice a mazníky

Napsal: 10.5.2006 19:35
od jara
Je to z důvodu jenom přestavby Náměstí Republiky.

Napsal: 10.5.2006 18:47
od Beňour
Výluka bude, ale rekonstrukce mostu asi ne....

Napsal: 10.5.2006 17:42
od Tonda Ježek
Konečně bylo rozhodnuto o začátku výluky Náměstí Republiky. Výluka začne tuto sobotu :wink:

Napsal: 18.4.2006 17:28
od Absolut
Verzí jak pokračovat na Komořany je hafo, poslední někdy z předloňska. Ale je to utopie

Pro šotouše, fotografy a figuranty! Z ČTK

Napsal: 18.4.2006 11:51
od KM
Avízo, 19.4.: Dopravní podnik hl.m. Prahy využije výluky na...
Praha - 08:00 Dopravní podnik hl.m. Prahy využije výluky na barrandovské tramvajové trati a nacvičí evakuaci cestujících v případě, že na trati začne hořet tramvaj. Akce se uskuteční ve spolupráci s hasiči.
Místo: polovina estakády nad stanicí Hlubočepy, Praha 5
Pramen: tisková mluvčí Dopravního podniku Michaela Kuchařová

Napsal: 14.4.2006 21:57
od XSC
Absolut píše:Na modřanech byl přejezd jako mini připomínka toho, že měla bejt u nádraží smyčka a dal se pryč při směrovém narovnání trati.
Smyčka? Já měl pocit, že tam trať měla pokračovat podle plánů na Komořany.

Napsal: 14.4.2006 9:30
od Absolut
Peníze. Je levnější přejezd zrušit = nemusí se při opravě TT kupovat nová konstrukce, nemusí se udržovat apod. Tam, kde je možné nahradit pevný přejezd Kaliforňanem, tak mi to ani nevadí. To je třeba případ ND, Palmovky, Hlavního nádraží.... Na modřanech byl přejezd jako mini připomínka toho, že měla bejt u nádraží smyčka a dal se pryč při směrovém narovnání trati. Na malé straně měl podle mě přejezd význam, protože se tam blbě dává Kaliforňan. Ale to je věc názoru.

Napsal: 14.4.2006 9:19
od KM
Petr píše:Mezi námi stačilo málo - zachovat původní přejezd na Malostranském náměstí, který tam právě z tohoto důvodu byl...
Proč se vůbec tak hromadně rušily? U Hl.n. taky a myslím že u žst. Modřany byl taky? Trojská...?

Napsal: 13.4.2006 22:41
od Absolut
Mezi námi - právě kvůli komplikovaným směrovým poměrům na trati se tam ten přejezd dával. Pro případ řešení mimořádných událostí. Ale to je dneska už fuk.

Napsal: 13.4.2006 21:18
od Petr
Absolut píše:Californien na Malé straně není nesmysl. Bez problému by šlo řešit současnou situaci se dvěma Californieny a s jednokolejným průjezdem X Klárov. Průjezd IAD by byl ovšem zachován pouze jedním směrem jako teď...
Mezi námi stačilo málo - zachovat původní přejezd na Malostranském náměstí, který tam právě z tohoto důvodu byl...