Stránka 463 z 472

Napsal: 10.6.2005 20:25
od Tonda Ježek
Kočí píše: To by mě pak zajímalo, jak to dělají pohřební služby, když se jich vždycky sjede hafo a někdy i dřív než složky IZS :wink:
Nevím proč, Dušane, ti to řekli, to skutečně nechápu...
Funebráci maj odposlechy všech vysílaček (policie, hasiči, záchranka) a jakmile je někde nějaká mrtvola, vydávají nadlidské úsilý aby tam byli první. Protože o těla je velkej boj.

Napsal: 10.6.2005 20:10
od dušan
Kočí píše:Nevím proč, Dušane, ti to řekli, to skutečně nechápu...

protože oni to nedělají!!!! a mě osobně je to moc líto, je to přeci služba lidem

Napsal: 10.6.2005 15:23
od Akribius
Ale jo v pohodě možná je.Ale měl jasnou otázku proč při náhlé výluce ve Vodičkově v lednu toto nepoužívali a kdyby jako chlap řekl,že systém není příliš dobrý a že se to do konce roku napraví přechodem na digi provoz tak nic neřeknu,ale vymlouvat se na nějaké nakládání s informacemi.......

Napsal: 10.6.2005 9:52
od Kočí
KM píše:
Akribius píše:KM-ještě je jeden důvod proč se to nepoužívá: "nakládání s informacemi je velmi složitá věc" slova p.Stůje šéfa dispečinku.
Je velmi hořká ironie, že člověk, který se má starat o to, aby tramvaje jezdily se jmenuje STŮJ :twisted: :twisted: :twisted:
Náhodou je docela v pohodě :!: A jméno si člověk moc nevybere... Mě by se třeba STŮJ taky líbilo... Furd je to lepší než Novák :lol:

Napsal: 10.6.2005 9:50
od KM
Akribius píše:KM-ještě je jeden důvod proč se to nepoužívá: "nakládání s informacemi je velmi složitá věc" slova p.Stůje šéfa dispečinku.
Je velmi hořká ironie, že člověk, který se má starat o to, aby tramvaje jezdily se jmenuje STŮJ :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: 10.6.2005 9:45
od Kočí
Bald píše:Zastávková služba už Mazdu několik let nemá. Používá červenou Felicii a vídám je poměrně často. U nehod většinou nestihnou dorazit, ale třeba když je stržené TV a nejezdí se přes hodinu, tak nějak objížděj pár ostrůvků...
Jestli mě paměť neklame, tak ta Mazda jezdívala od uzlů dál do dočasně vyloučených úseků... A tahle Felicie, o které píšete, by mohla Mazdu nahradit... A že nestíhá dojet :?: To by mě pak zajímalo, jak to dělají pohřební služby, když se jich vždycky sjede hafo a někdy i dřív než složky IZS :wink:
Nevím proč, Dušane, ti to řekli, to skutečně nechápu...

Napsal: 10.6.2005 8:52
od Akribius
KM-ještě je jeden důvod proč se to nepoužívá: "nakládání s informacemi je velmi složitá věc" slova p.Stůje šéfa dispečinku.

Napsal: 09.6.2005 15:24
od Bald
dušan píše:
Proxy píše:Když byla loni v létě stržená trolej na Brrndově, tak tam jezdilo červené auto zastávkové služky s tlampačem.
Asi se to moc často nepoužívá, nebo si někdo od něj bere klíčky domů. :wink:
loni při stržené troleji na Výstavišti ho hradili dispečeři a taky já, když jsem lidem říkal, že 12 nejezdí a že 5 je jediná linka, která tam jezdí (já ji řídil a kolegové mi řekli, že jsem b.l.b.e.c)
Zastávková služba už Mazdu několik let nemá. Používá červenou Felicii a vídám je poměrně často. U nehod většinou nestihnou dorazit, ale třeba když je stržené TV a nejezdí se přes hodinu, tak nějak objížděj pár ostrůvků...

Re: Sobotní výluka

Napsal: 09.6.2005 14:45
od tramvajak
Petr píše:...alespoň to výrobce nyní garantuje
díky za vysvětlení, docela mě to tehdy fakt překvapilo, ikdyž jsem od nich čekal cokoli. garantuje... tak to mě velmi uklidnilo.

Napsal: 09.6.2005 12:15
od dušan
Proxy píše:
dušan píše:to auto mi taky chybí, jeho osud neznám
Když byla loni v létě stržená trolej na Brrndově, tak tam jezdilo červené auto zastávkové služky s tlampačem.
Asi se to moc často nepoužívá, nebo si někdo od něj bere klíčky domů. :wink:
loni při stržené troleji na Výstavišti ho hradili dispečeři a taky já, když jsem lidem říkal, že 12 nejezdí a že 5 je jediná linka, která tam jezdí (já ji řídil a kolegové mi řekli, že jsem b.l.b.e.c)

Napsal: 09.6.2005 12:08
od Proxy
dušan píše:to auto mi taky chybí, jeho osud neznám
Když byla loni v létě stržená trolej na Brrndově, tak tam jezdilo červené auto zastávkové služky s tlampačem.
Asi se to moc často nepoužívá, nebo si někdo od něj bere klíčky domů. :wink:

Napsal: 09.6.2005 11:52
od dušan
Kočí píše:
KM píše:Jojo, Kočí, budeme si muset odpovědět sami. 24 hodin se nikdo neozval a to se tu na daleko větší pitomosti reaguje podstatně rychleji. Že by to taková pitomost nebyla, až by vyrazila dech?
No tak to zkusme, odpovědí je přeci několik:
1) Nikdy se to tak nedělalo. (tradiční)
2) Dispečer není povinen komunikovat s cestujícími. (oblíbený omyl)
3) Služební pokyny jsou pro cestující těžko srozumitelné. (mluvíme slangem)
4) Nebude nám žádnej kaštan radit co máme dělat. (nikdo zvenčí tramvajkám nerozumí)
5) Stěžuj si na DP, tady jsou jen šotouši a ne zaměstnanci ( my si budeme dál zapisovat čísla vozů. Doby podávání zlepšováků padly s rokem 89).
Nebo tak... :D
Zkusím někdy časem bod číslo 5...
Někdy se s dispečery-Nehoďákama hodně težko komunikuje, zvláště když jsou to ti namyšlení mladí kluci, místo toho, aby pomáhali bezradným, jak se z toho dopravně dostat. Dá se to chápat jedině v případě, že oni mají sami nedostatek informací. Ale to je podle mě málokdy, vzhledem k tomu, že na rozdíl od nás cestujících slyší přímo aktuální zdroj. Jen to pak nesmí tak tajit jako informaci o obraně státu...
A vůbec kam zmizela ta mazda s tím rozhlasem :?: :!: :twisted: Taková ta, jak vždycky přijela a hlásila, že nic v tom a tom úseku nepojede z důvodu DN, poruchy vlaku, atd. Tuhle jsem si na to vzpomněl, když jsem jako "tuplovanej polodebil" čekal na Letenském náměstí přes dvacet minut (jak bylo tenkrát na Hradčanské to vyšťouchnutí 15 a 25) spolu s dalšími už tak cca 150 - 200 lidmi a pak díky tomu, že projelo několikero Nehod a taky tatrovácký DP jeřáb, jsem se dovtípil, že asi nic nepojede :!: :twisted:
to auto mi taky chybí, jeho osud neznám

Napsal: 09.6.2005 11:45
od Kočí
KM píše:Jojo, Kočí, budeme si muset odpovědět sami. 24 hodin se nikdo neozval a to se tu na daleko větší pitomosti reaguje podstatně rychleji. Že by to taková pitomost nebyla, až by vyrazila dech?
No tak to zkusme, odpovědí je přeci několik:
1) Nikdy se to tak nedělalo. (tradiční)
2) Dispečer není povinen komunikovat s cestujícími. (oblíbený omyl)
3) Služební pokyny jsou pro cestující těžko srozumitelné. (mluvíme slangem)
4) Nebude nám žádnej kaštan radit co máme dělat. (nikdo zvenčí tramvajkám nerozumí)
5) Stěžuj si na DP, tady jsou jen šotouši a ne zaměstnanci ( my si budeme dál zapisovat čísla vozů. Doby podávání zlepšováků padly s rokem 89).
Nebo tak... :D
Zkusím někdy časem bod číslo 5...
Někdy se s dispečery-Nehoďákama hodně težko komunikuje, zvláště když jsou to ti namyšlení mladí kluci, místo toho, aby pomáhali bezradným, jak se z toho dopravně dostat. Dá se to chápat jedině v případě, že oni mají sami nedostatek informací. Ale to je podle mě málokdy, vzhledem k tomu, že na rozdíl od nás cestujících slyší přímo aktuální zdroj. Jen to pak nesmí tak tajit jako informaci o obraně státu...
A vůbec kam zmizela ta mazda s tím rozhlasem :?: :!: :twisted: Taková ta, jak vždycky přijela a hlásila, že nic v tom a tom úseku nepojede z důvodu DN, poruchy vlaku, atd. Tuhle jsem si na to vzpomněl, když jsem jako "tuplovanej polodebil" čekal na Letenském náměstí přes dvacet minut (jak bylo tenkrát na Hradčanské to vyšťouchnutí 15 a 25) spolu s dalšími už tak cca 150 - 200 lidmi a pak díky tomu, že projelo několikero Nehod a taky tatrovácký DP jeřáb, jsem se dovtípil, že asi nic nepojede :!: :twisted:

Re: Sobotní výluka

Napsal: 08.6.2005 17:28
od Fořtík
radek31 píše:popravdě ani nevím jestli to funguje - vím, že se s tím počítá po přechodu na nový systém digitálních vysílaček
občas se mi na mypolu objevilo hlášení do salónu, ale nikdy to tam nebylo slyšet - Apex nemáme, tak to nemůžu posoudit
Plán byl do III. čtvrtletí 2005. Je to reálné?

Re: Sobotní výluka

Napsal: 08.6.2005 15:23
od Petr
tramvajak píše:Přesně tak. A taky se mi jednou stalo, že mi za mnou jedoucí vůz přestavěl veksli mnou již zablokovanou... docela jsem to nepochopil!
To bývala chyba systému - ty sis toho ani nemusel všimnout, ale během jednoho probliknutí ti výhybka stačila na chvíli odblokovat. K téhle zásadní chybě by snad již nemělo docházet (alespoň to výrobce nyní garantuje).