Stránka 478 z 492

Napsal: 18.7.2005 19:38
od Pepa
willyjeff píše:co je na Hotlinerovi špatné?
Třeba to když se podlaha hýbe nazávisle na skříni vozu...

Napsal: 18.7.2005 18:48
od jara
MOp píše:
willyjeff píše:co je na Hotlinerovi špatné?
standardy kvality
Třeba na lince Praha-liberec či Bratislava je dost veliký. Jo kdyby nám i na lince X-8 nosila pěkná slečna pití až pod nos to by nikdo ani nekvák. Ale takhle když se člověk bojí šlápnout někam jinam něž člověk před ním aby se nepropad je to opravdu kvalita!!!!!!!!!!

Napsal: 18.7.2005 17:41
od MOp
willyjeff píše:co je na Hotlinerovi špatné?
standardy kvality

Napsal: 18.7.2005 17:37
od willyjeff
pawel píše:
Martin píše:Informace, krerá třeba mnoho lidí potěší:
Linky X-8 a X-19 jsou posledními linkami NAD, kterou pro DP zajišťuje společnost Hotliner s.r.o. Uff..
ano!!! dožili jsme se toho!
co je na Hotlinerovi špatné?

Napsal: 17.7.2005 19:28
od pawel
Martin píše:Informace, krerá třeba mnoho lidí potěší:
Linky X-8 a X-19 jsou posledními linkami NAD, kterou pro DP zajišťuje společnost Hotliner s.r.o. Uff..
ano!!! dožili jsme se toho!

Napsal: 17.7.2005 17:23
od Béďa Trávníček
Tombus píše:
jara píše: Jo ty jsou také na nic a mazlé
Také? Jaké jiné jsou ještě na nic? :oops:
Prosím pěkně, nemohlo by se to řešit v návštěvní knize těchto stránek?! :roll:

Napsal: 17.7.2005 16:03
od Tombus
jara píše:
9001 píše:Fotografie z výluky Palmovka na http://www.tram9001.goo.cz.
Jo ty jsou také na nic a mazlé
Také? Jaké jiné jsou ještě na nic? :oops:

HOTLINER, s.r.o.

Napsal: 17.7.2005 13:22
od Kaštan
Martin píše:Důvod je složitější, takže zjdnodušeně: před transformací DP si musela divize (odštěpný závod) Elektrické dráhy složitě objednávat NAD od divize Autobusy. Finančně výhodnější tak bylo objednat NAD od soukromníka. Po transformaci a vytvoření "jednoho" podniku tento poblém odpadl a podnik si začne NAD zajišťovat sám...
No konečně! Např. včera jsem jel X19 z Hloubětína a bylo to strašný..Řidič se ani neobtěžoval otevírat jiný dveře než přední i když u nich stáli lidi. Otevíral je jenom od Vysočanské dále kde už bylo cestujících víc. A na nějakejch zastávkách vůbec nezastavoval. Snad už se nebudem muset za náhradku stydět

Napsal: 16.7.2005 21:02
od Martin
Důvod je složitější, takže zjdnodušeně: před transformací DP si musela divize (odštěpný závod) Elektrické dráhy složitě objednávat NAD od divize Autobusy. Finančně výhodnější tak bylo objednat NAD od soukromníka. Po transformaci a vytvoření "jednoho" podniku tento poblém odpadl a podnik si začne NAD zajišťovat sám...

Napsal: 16.7.2005 20:55
od Štěpán
Copak, copak? Měli snad Hotlineři nějakej průser? :D

Napsal: 16.7.2005 20:52
od Martin
Informace, krerá třeba mnoho lidí potěší:
Linky X-8 a X-19 jsou posledními linkami NAD, kterou pro DP zajišťuje společnost Hotliner s.r.o. Uff..

Napsal: 16.7.2005 20:22
od jara
Štěpán píše:Nevím, jestli je nutné psát mu to sem. Má na to návštěvní knihu: http://www.blueboard.cz/kniha_0.php?id=82681
Vím ale tam toho je moc a jen sliby a nic nového. Vše při starém

Napsal: 16.7.2005 20:19
od Štěpán
Nevím, jestli je nutné psát mu to sem. Má na to návštěvní knihu: http://www.blueboard.cz/kniha_0.php?id=82681

Napsal: 16.7.2005 20:15
od jara
JO jo kdyby jen mazlé.
třeba tenhle kloubovej ČERNOCH jen mi u něj chybí sako
http://tram9001.wz.cz/9022_Lehovec_I.JPG

Napsal: 16.7.2005 20:15
od Pepa
Nechci tě 9001 urážet, ale ty fotky by vážně mohli být mnohem lepší a pokud to lépe nejde tak je aspoň nedávej na web...