Stránka 64 z 492

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 26.9.2015 1:09
od MM-Mikulovsky
gabuliatko píše:....
Nevešlo. Druhá kolej použít nelze protože není nástupní hrana a lidi by se motali 9 pod nohama. (ale v Hlubočepích je volno)
......
vím, že výluk je stále hodně, ale k těm hlubočepím - hádej, kde obrací l.16(mimo ranní špičku PD) #-o
Z:idea: bingo, tam kde má být volno, ale ono tomu tak není, jak jsem se zrovna včera také opět osobně přesvědčil!

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 22:19
od Karosák
Stejně celou tu komedii s Radlickou nechápu. Dřív tam točilo kdeco...není to žádná stavebně extrémní trať, koleje tam prostě normálně vedou ulicí. Nějakej vokruh....
Jinak to "prázdninové" protazeni intervalů se předpokládám, z důvodu potřeby pokrýt 4 týká jen té zkrácené 7 a sedla 37, že?
No dobrý, ale až tu Vrsovickou dodělají, tak se naředí co? 4 zase jen do špiček?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 21:27
od Martin Šubrt
MM-Mikulovsky píše:ja bych tu l.4 poslal na Andel/Plzenska zc - vystupni, Na knizeci a andel dc = ze zastavek l.7dc veme lidi na koh-i-noor + netreba neustale prehazovat zadnou rucni vyhybku v oblasti andela + jsem presvedcen, ze radlicka je od plzenske prujrzdnejsi nez naopak!

nebo druha moznost za cenu cca dvou poradi je od zborovske zc po l.7 na radlickou, prehodit na l. 7 na synkac a zpet, zase prevlect na 4 na kuban, kde bp a zpet na radlickou a dokolecka, protoze takovato zdvojena kolecka maji uz rozumnou delku a nebudou dve linky kolotocem o 8 a vice kolech za smenu + zajistilo by se prime spojeni kubane - kohinorky az se zborobska - radlicka.
Opačný objezd má naději na povolení od Policie limitně se blížící nule, jede do okruhu a povoluje se jen při katastrofě ;-). Do Radlic moc vozkm...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 18:53
od kruťák
Kdyz mi DP hodi aspon nejakou brigadnickou almuznu, tak klido :)

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 18:31
od Karosák
Tak si nějaké pujc a můžeš ;-)

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 18:04
od kruťák
MF: to chapu, na druhou stranu on vyhybkar musi byt nutne ridic? Jak moc kvalifikovany pracovnik je potreba? Ja bych si tam klidne sel s tagem stoupnout :-D

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 17:25
od Bobik
MF píše:Dřív byla každá druhá výhybka ruční a nikomu to nevadilo. Aspoň mají řidiči nějaký pohyb.
Nejde o pohyb, spíš jde o to, že když konečně po x-tým cyklu v koloně doskáčeš ke světlům, musíš si to jít hodit. A další cyklus ti uteče.
MF píše:Jinak každý by chtěl výhybkáře, ale běda, kdyby tu šichtu dostal sám...
Pučíme si z muzea výhybkářkou budku, ať dotyční nejsou na větruděšti? :lol:

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 16:34
od gabuliatko
mart337 píše:Nevím jak přesně končí 9 na Smíchově (využívá obě koleje?), to by se nevešlo?
Nevešlo. Druhá kolej použít nelze protože není nástupní hrana a lidi by se motali 9 pod nohama. (ale v Hlubočepích je volno)
Jinak tahle 4 je na Andělu úplně bo odlišná nástupní hrana, to už by byl lepčí jednosměrný objezd Moráň - Výtoň - Myslíkova (tam se i může rovnat do času).
Jinak můžeme otevřít tipovací soutěž kolik že bude vjetí do nesprávného směru u linky 7. :D

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 15:07
od MF
kruťák píše:A nemohl by tam na ty dva tejdny (treba jen ve spickach) byt nasazen prehazovatel vyhybek? On je to celkem opruz i u 31 na Zameckou, ktera vetsinou jede minutu pred 7. Apropo bude tato vyhybka v ramci reko Vrsovicke zdalkoveovladanatela?
Dřív byla každá druhá výhybka ruční a nikomu to nevadilo. Aspoň mají řidiči nějaký pohyb. Jinak každý by chtěl výhybkáře, ale běda, kdyby tu šichtu dostal sám...

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 14:04
od kruťák
A nemohl by tam na ty dva tejdny (treba jen ve spickach) byt nasazen prehazovatel vyhybek? On je to celkem opruz i u 31 na Zameckou, ktera vetsinou jede minutu pred 7. Apropo bude tato vyhybka v ramci reko Vrsovicke zdalkoveovladanatela?

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 12:51
od mart337
MM-Mikulovsky píše:ja bych tu l.4 poslal na Andel/Plzenska zc - vystupni, Na knizeci a andel dc = ze zastavek l.7dc veme lidi na koh-i-noor + netreba neustale prehazovat zadnou rucni vyhybku v oblasti andela + jsem presvedcen, ze radlicka je od plzenske prujrzdnejsi nez naopak!

nebo druha moznost za cenu cca dvou poradi je od zborovske zc po l.7 na radlickou, prehodit na l. 7 na synkac a zpet, zase prevlect na 4 na kuban, kde bp a zpet na radlickou a dokolecka, protoze takovato zdvojena kolecka maji uz rozumnou delku a nebudou dve linky kolotocem o 8 a vice kolech za smenu + zajistilo by se prime spojeni kubane - kohinorky az se zborobska - radlicka.
Taky mně napadlo to poslat opačně, ale přeci jenom ve špičce jsou v tomto směru poměrně velké zácpy a pak taky by vznikala kolize Na Knížecí mezi 4 a 7 při odjezdu z konečné na čas, protože abys to se 4 stíhal, v kolik vyrazit z Plzeňské a Na Knížecí stát nemůžeš. V opačném směru tento problém odpadá, na Plzeňské můžeš stát jak dlouho chceš.
Co se týká prodloužení do Radlic, je to zajímavé řešení, které ale naráží na "nadlimitní" obsluhu Radlic a vyšší vozokm, kvůli kterým se prodlužuje interval (z 8 x 10 na 10 x 12, jak je uváděno výše). Ledažeby se ten interval prodloužil ještě víc. To by museli spočítat "kompetentní". O něco by stoupla obslužnost Radlic a o něco poklesla obslužnost ostatních úseků (třeba při intervalu 12 x 15 minut), na druhou stranu by zase všechno jelo z Nádražní a ne zvlášť z Plzeňské.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 9:13
od MM-Mikulovsky
ja bych tu l.4 poslal na Andel/Plzenska zc - vystupni, Na knizeci a andel dc = ze zastavek l.7dc veme lidi na koh-i-noor + netreba neustale prehazovat zadnou rucni vyhybku v oblasti andela + jsem presvedcen, ze radlicka je od plzenske prujrzdnejsi nez naopak!

nebo druha moznost za cenu cca dvou poradi je od zborovske zc po l.7 na radlickou, prehodit na l. 7 na synkac a zpet, zase prevlect na 4 na kuban, kde bp a zpet na radlickou a dokolecka, protoze takovato zdvojena kolecka maji uz rozumnou delku a nebudou dve linky kolotocem o 8 a vice kolech za smenu + zajistilo by se prime spojeni kubane - kohinorky az se zborobska - radlicka.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 25.9.2015 7:29
od von Špilberk
mart337 píše:Už vidím ten blázinec při házení výhybky u Ženských domovů ve špičce. Už teď jsou tam někdy fronty až skoro ke stanici Na Knížecí a do toho se tam bude stát a přehazovat a tím budou naprázdno utíkat cykly.
To má ROPID pod dozorem MŠ určitě vošéfovaný a perfektně připravený. :devilsmokin
A běda, jestli ne. 8-)

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 24.9.2015 23:06
od mart337
Martin Šubrt píše:
von Špilberk píše:A druhý konec l.4 :?:
Do 17.10. Na Knížecí - Radlická - Plzeňská, dorovnání před zastávkou. Na Smíchovském nádr. by to bylo složitější se vždy porovnat s 9, ale jinak tu 4 už opravdu potřebujeme. Intervaly jsou prodloužené se snahou vydělat si na sedlový provoz linky 4 na objízdné trase výluky. Interval na 37 ráno by měl být ale kratší než je uvedeno.
Nevím jak přesně končí 9 na Smíchově (využívá obě koleje?), to by se nevešlo? Už vidím ten blázinec při házení výhybky u Ženských domovů ve špičce. Už teď jsou tam někdy fronty až skoro ke stanici Na Knížecí a do toho se tam bude stát a přehazovat a tím budou naprázdno utíkat cykly.

Re: Výluky a jiná omezení

Napsal: 24.9.2015 22:55
od Martin Šubrt
von Špilberk píše:A druhý konec l.4 :?:
Do 17.10. Na Knížecí - Radlická - Plzeňská, dorovnání před zastávkou. Na Smíchovském nádr. by to bylo složitější se vždy porovnat s 9, ale jinak tu 4 už opravdu potřebujeme. Intervaly jsou prodloužené se snahou vydělat si na sedlový provoz linky 4 na objízdné trase výluky. Interval na 37 ráno by měl být ale kratší než je uvedeno.