Tak s tímhle od začátku do konce nesouhlasím. Linka 17 je na M zcela nevhodná, v úseku Národní divadlo - Stross totiž bude vlivem věčných zácep docházet ke sjíždění vlaků a následným několika vlakových souprav tak jak to známe při MÚ z linky 22. M3 by proti tomu mělo podle mého soudu mnohem méně takových vyložených záseků a při zkrácení linky 8 na Palmovku a zrušení linky 21 by to nebylo ani moc vozokm navíc.mart337 píše:Já bych to asi taky viděl na tu M17. Zaprve jsem o ní jako o úvaze už odněkud slyšel před nějakým časem a zdá se mi jako nejschůdnější. Má relativně nejméně provozních problémových míst v trase. M3 se mi zdá trochu nereálná díky průjezdu centrem. Snesl by Václavák další metrolinku? M10 je podle mne nereálná z toho důvodu, neb do Řep už jezdí M9. Potřebují tam být dvě linky M? Asi ne. Totéž platí o M26. Dvě linky M na Zahraďák asi taky nebudou.
A linka 10 je jedna z nejvhodnějších k M. Řepy by snesly dvě metro linky i ranní posilu v podobě 4 zcela hravě. Viděl jsi někdy vůbec ranní špičku v řepích ?? Na blatinách si nesedneš, na slánský si těžko stoupneš a na Hlušičkový je to "full load". A i přes centrum jede 10 slušně nařachlá.
Ad Petr - ono na autobusech to funguje už dlouho a taky to jde a lidi nedržkujou. Já tedy nejsem velkým zastáncem pásem na jedné lince (mnohem lepší podle mě je řešení typu 22/23), ale ono by si kaštanstvo zvyklo.