Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od mart337 » 05.11.2009 21:39

Já taky slyšel o Braníku - už někdy v létě - ale mluvilo se o oddělení od vozu. Fakt je, že na střídání je z Braníka do Modřan trochu krátko (11 + x +11). Diskutovalo se i o Palačáku ten byl tehdy zamítnut s tím, že prý tam údajně nejsou volné prostory. Asi se něco našlo. Je to tam taky rozumnější, je to kousek na Karlák, kde jsou v případě potřeby obchody. V Braníku je akorát hospoda na nádraží.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Tonda Ježek » 05.11.2009 21:03

Jakub píše:V době, kdy se má šetřit, mi to přijde jako zbytečnost.
Linkové vedení určuje ROPID, šetřit musí DP.

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od fibou » 05.11.2009 20:58

opocenskylukas píše:
fibou píše:Na školení nám říkali, že má být střídací místnost v prostoru obratiště Nádraží Braník a měli by se střídat přestávky Braník - Modřany, a to na lince 3 a 17.
To znamená že 8 by mohla střídat na Palmovce?
O 8 nevím nic - kdysy se mluvilo o oddělení od vozu ve Vozovně Vokovice. Ale linka 8 co se týče vybírání BP problém nemá, vzhledem k tomu, že se ve Starém Hloubětíně používají obě koleje, tak nepopojíždíš neustále, takže tady problém není. Třeba zůstane tak, jak je, kdo ví.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od opocenskylukas » 05.11.2009 20:53

fibou píše:Na školení nám říkali, že má být střídací místnost v prostoru obratiště Nádraží Braník a měli by se střídat přestávky Braník - Modřany, a to na lince 3 a 17.
To znamená že 8 by mohla střídat na Palmovce?

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od fibou » 05.11.2009 20:47

Na školení nám říkali, že má být střídací místnost v prostoru obratiště Nádraží Braník a měli by se střídat přestávky Braník - Modřany, a to na lince 3 a 17.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Jakub » 05.11.2009 20:22

V době, kdy se má šetřit, mi to přijde jako zbytečnost. Beru to, že 20 je asi vytíženější a že si ten Barrandov "zaslouží", ale nebylo by od věci místo ní zase sebrat třeba 12 (jakožto asi nejméně vytíženou linku z trojice 12, 14, 20), která by si to s ní vyměnila.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Tonda Ježek » 05.11.2009 20:19

Ives píše:Takže Barrandov si polepší? Chápu to tak správně?
Chápeš, Barrandov si polepší o celodenní 20.

Ives
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 10.8.2009 13:23

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Ives » 05.11.2009 20:13

Takže Barrandov si polepší? Chápu to tak správně?

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od martyn » 05.11.2009 20:00

Návrh vypravení jsem neviděl a věšteckou kouli fakt nevlastním. Teoreticky by je ale určitě garanotvat mohly.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od opocenskylukas » 05.11.2009 19:57

martyn píše:Tak už je to venku :D Pár upřesnění:

a) Termín 29. listopadu není zdaleka jistý. Celá změna je vázaná na metrolinkizaci d-17. Ta je podmíněná zřízením přestávkové místnosti na Palackého náměstí (do konce roku musí být na všech linkách odstraněno čerpání BP s častým popojížděním). A dosud není jisté, že se místnost stihne zprovoznit už do konce měsíce.
b) d-4 v provozu pouze v PD (cca 5-20) /pokud není změna/, na Barrandov jen v ranní špičce
c) d-16 do Řep taktéž jen v ranní špičce
d) vložáky na d-17 (Modřany-Výstaviště) zřejmě v sólech
e) d-25 v úseku Palmovka-Vozovna Kobylisy jen v PD cca 5-20
Martyn to znamená že pokud budou vložáky na d-17 v sólech mohly by je garantovat Vokovice a wanama?

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od martyn » 05.11.2009 19:50

Tak už je to venku :D Pár upřesnění:

a) Termín 29. listopadu není zdaleka jistý. Celá změna je vázaná na metrolinkizaci d-17. Ta je podmíněná zřízením přestávkové místnosti na Palackého náměstí (do konce roku musí být na všech linkách odstraněno čerpání BP s častým popojížděním). A dosud není jisté, že se místnost stihne zprovoznit už do konce měsíce.
b) d-4 v provozu pouze v PD (cca 5-20) /pokud není změna/, na Barrandov jen v ranní špičce
c) d-16 do Řep taktéž jen v ranní špičce
d) vložáky na d-17 (Modřany-Výstaviště) zřejmě v sólech
e) d-25 v úseku Palmovka-Vozovna Kobylisy jen v PD cca 5-20

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Pepa » 05.11.2009 19:18

matti píše: Je to myšleno snad takto: PD Voz. Kobylisy - Špejchar a SONE+ Palmovka - Špejchar...
Taky to tak chápu, k dispozici jsem měl pouze ten rozpis a nic k tomu... Třeba někdo zasvěcenější vysvětlí a upřesní lépe.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od matti » 05.11.2009 15:58

Damir Holas píše:Cože, provoz jen mimo PD?
Je to myšleno snad takto: PD Voz. Kobylisy - Špejchar a SONE+ Palmovka - Špejchar...
Jo a když už, mohla by 24 jezdit teda o víkendu až k vozovně..

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Damir Holas » 05.11.2009 15:52

Pepa píše: 21 - Nádraží Braník - Národní třída (v ranní špičce dvojice)
21 ve dvojicích už jednou byla, ne?
Pepa píše: 25 - Špejchar - Palmovka (so, ne, svátky)
Cože, provoz jen mimo PD?

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od opocenskylukas » 05.11.2009 15:34

Pepa píše:Teď nevím jestli to píšu do správného tématu (ale asi ne...) a jestli to tu už někde není, ale od 29.11. by měla být tato změna linkového vedení:

4 - Čechovo náměstí - ... - Anděl - Smíchovské nádraží - (Sídl. Barrandov)
13 - zrušena
16 - Spojovací - ... - Palackého náměstí - Anděl - Kotlářka - (Sídl. Řepy)
17 - Levského - Výstaviště/Sídliště Ďáblice (4min interval, do Ďáblic každý druhý spoj)
20 - Divoká Šárka - Sídliště Barrandov (celodenně)
21 - Nádraží Braník - Národní třída (v ranní špičce dvojice)
25 - Špejchar - Palmovka (so, ne, svátky)

:roll:
Ta 4 bude na Barrandov jezdit jen ráno?A jak to bude s nízkopodlažníma vozama zajistí jí Motol s 14T?A jaké budou provozní parametry 4 o víkendu?Znamená to že 16 bude bez nízkopodlažních vozů když bude jezdit až do Řep rsp Kotlářku.A dále se chci zeptat kolik budee nízkopodlažních garancí na 17 zda ty směšné 2 což bude na metrolince docelá výsměch a nebo se tam něco přidá?A poslední otázka zní znamená to že 21 bude ráno v soupravách to že by naní mohl být nasazen nízkopodlažní vůz?

Odpovědět