Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Když to má 19 už za pár.Jak to bude s provozními parametry I.16 a I.15 o víkendu?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
zatím se ví, jenom co se týče linek 3xx a 4xx http://pidservis.ic.cz/report.php?no=678&style=standard
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Pokud se nic nezměnilo, tak poslední verze, kterou sem slyšel byla 16 na Vysočanskou a 15 na Lehovec.9006 píše:Já se jen zeptám co by nahradilo linku 19 v oblasti Nádraží Vysočany - Kbelská? Sice to neni nepostradatelný úsek, ale když tam ty koleje už jednou jsou a přecejen nárazově občas i ty lidi se tam vyskytnou, nebo to se ten úsek může rovnou zrušit, ne? (najet na linku z Vozovny Hloubětín na Vysočanskou se přece může objezdem přes Balabenku, zas tak dlouhý to neni, že...? ) Nebo jsem přehlédl tu náhradu?
A v případě, že by zmíněná 16ka jezdila i nadále na Spojovací (a neprohodila by se s 15kou), tak se obávám, že jen 10ka na úsek Želivského-Biskupcova-Palmovka stačit nebude. A zde si myslím, že platí dvojnásob to o tom jedna linka v jednom úseku (o jedničce nemůže být řeč, neboť ta jede z Ohrady a jen málokdo je jasnovidec a nestane se mu, že když mu dojde trpělivost a půjde na jedničku, na potvoru ta narvaná desítka nepřijde a jednička zrovna neujede.).
Takže ještě by ten návrh chtělo dopilovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 25.7.2004 14:34
- Bydliště: 1, 9, 10, 16, 19, 26, 55, 58, 133, 136, 509
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Já se jen zeptám co by nahradilo linku 19 v oblasti Nádraží Vysočany - Kbelská? Sice to neni nepostradatelný úsek, ale když tam ty koleje už jednou jsou a přecejen nárazově občas i ty lidi se tam vyskytnou, nebo to se ten úsek může rovnou zrušit, ne? (najet na linku z Vozovny Hloubětín na Vysočanskou se přece může objezdem přes Balabenku, zas tak dlouhý to neni, že...? ) Nebo jsem přehlédl tu náhradu?
A v případě, že by zmíněná 16ka jezdila i nadále na Spojovací (a neprohodila by se s 15kou), tak se obávám, že jen 10ka na úsek Želivského-Biskupcova-Palmovka stačit nebude. A zde si myslím, že platí dvojnásob to o tom jedna linka v jednom úseku (o jedničce nemůže být řeč, neboť ta jede z Ohrady a jen málokdo je jasnovidec a nestane se mu, že když mu dojde trpělivost a půjde na jedničku, na potvoru ta narvaná desítka nepřijde a jednička zrovna neujede.).
Takže ještě by ten návrh chtělo dopilovat.
A v případě, že by zmíněná 16ka jezdila i nadále na Spojovací (a neprohodila by se s 15kou), tak se obávám, že jen 10ka na úsek Želivského-Biskupcova-Palmovka stačit nebude. A zde si myslím, že platí dvojnásob to o tom jedna linka v jednom úseku (o jedničce nemůže být řeč, neboť ta jede z Ohrady a jen málokdo je jasnovidec a nestane se mu, že když mu dojde trpělivost a půjde na jedničku, na potvoru ta narvaná desítka nepřijde a jednička zrovna neujede.).
Takže ještě by ten návrh chtělo dopilovat.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jenomže auta na kolejích vůbec nevadí, ani antipreference. Ty tvoří jen vláčky tzn. stejný stav jak dnes. Horší jsou 20-30 minutové výpadky z důvodů nehod a neochota otáčet vlaky na trati pro zachování pořadí na střídání svačin. Musí se šetřit a odpovědní by se měli chytnout za frňák a říct, ušetřili jsme tady a tady a tolik a tolik, tak nás těch několik záložních vlaků nezabije, ale to né. Musímě šetřit ještě víc.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Chachá, naprosté sci-fi, k tomu chybí "politická vůle". Na 90% linek to prostě nejde, bo auta na kolejích nebo "jiná antipreference". Jinak samozřejme s Tvým názorem souhlasím.pawel píše: - pokud by pravidelnost razantně stoupla -
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
s tím rizikem bychom se naopak měli naučit pracovat a minimalizovat ho. přístup typu "musí být dvě linky" je prostě pohodlný a spěje k tomu, že se nad nepravidelnostmi mávne rukou (protože to přece vykryje druhá linka) - což se dělo posledních 20 let. kromě toho by se - pokud by pravidelnost razantně stoupla - ušetřilo spoustu peněz. např. místo 2 linek po 8 minutách by na mnoha místech stačila jedna po 6 min., příp. pásmo nebo tak něco.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
do Hostivaře, Ďáblic, Vozovny Kobylisy a Trojské jediná linka.mart337 píše:No myslím si, že ponechání pouze jedné linky do Hostivaře a do Ďáblic, je trochu riziko.
Jo a co ti v té úpravě bude jezdit do Radlic? Nějak jsem to tam nenašel.
Na Bílou Horu už dnes jezdí jediná M22.
Riziko to jistě je, myslím že by se mělo zvládnout (přinejhorším operativními odklony). Beru to riziko jako rozumný protiargument odpůrců "metrolinkizace", jen se prostě neshodujeme v tom, čemu dát větší váhu...
Do Radlic je psaná 8.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
No myslím si, že ponechání pouze jedné linky do Hostivaře a do Ďáblic, je trochu riziko. Když se stane nějaký malér, tak tam pak nejede vůbec nic. Když ti pak přijede nějaký spoj až za půl hodiny, tak tě lidi sežerou. Bohužel nejsme tak operativní podnik, že by v tomto případě se nějaká linka - třeba ta 26 či 17 se provizorně prodloužila místo chybějících spojů.
(Pamatuju se, že když nejelo MB od Florence směr Černý Most, tak jediná úprava byla prodloužení 12 na Lehovec. Ale že by se třeba operativně odklonila 3 a 12 Karlínem, aby se pobrali lidi na Florenci, to nikoho nenapadne)
A lidi co pojedou od Strašnické tě také budou mít moc rádi, když jim zrušíš 19 a zkrátíš 26. Spíš by se mohla udělat úprava jako M17 a zkrátit polovinu spojů M22.
Jo a co ti v té úpravě bude jezdit do Radlic? Nějak jsem to tam nenašel.
(Pamatuju se, že když nejelo MB od Florence směr Černý Most, tak jediná úprava byla prodloužení 12 na Lehovec. Ale že by se třeba operativně odklonila 3 a 12 Karlínem, aby se pobrali lidi na Florenci, to nikoho nenapadne)
A lidi co pojedou od Strašnické tě také budou mít moc rádi, když jim zrušíš 19 a zkrátíš 26. Spíš by se mohla udělat úprava jako M17 a zkrátit polovinu spojů M22.
Jo a co ti v té úpravě bude jezdit do Radlic? Nějak jsem to tam nenašel.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Skutečně je to jedno, jen jsem se demaskoval jako příznivec postupné "metrolinkizace" . (Jinak ta 5 byla myšlena samozřejmě v soupravách, Leninka i Kalininka / pardon, Evropská i Seifertova / by si je zasloužily.)davidtk píše: ad5: Blbost. Přejezdy na 5zku máme jenom při nočních, přes den zbytečnost. Proč vložák, když máme 20+26 na DŠ
ad20: Důvod? Už to bylo při výluce a fakt je jedno jestli na šárku jezdíme s 20ckou nebo s 8mou ...
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Co by za to jiní dali, dvě tram linky v soupravách, z toho jedna CD, CTmatti píše: Tak to můžem rovnou chodit v Libni pěšky..
Edit: A když by ta 24 jezdila na Vozovnu jediná, musela by být taky CD, CT, ještě byste na tom v Libni vydělali
Naposledy upravil(a) jendelin.i dne 30.1.2010 15:07, celkem upraveno 1 x.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
ad5: Blbost. Přejezdy na 5zku máme jenom při nočních, přes den zbytečnost. Proč vložák, když máme 20+26 na DŠjendelin.i píše: 5 od Masarykova nádr. přes nám. Republiky a Letnou do Divoké Šárky jako "vložák" 26tky.
20 do Podbaby (místo 8).
ad20: Důvod? Už to bylo při výluce a fakt je jedno jestli na šárku jezdíme s 20ckou nebo s 8mou ...
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
.. Tak to můžem rovnou chodit v Libni pěšky..jendelin.i píše: 25 zrušit
24 prodloužit na Vozovnu Kobylisy (místo 14).
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Tak jestli mi dovolíte vložit můj šotopřelud:
podpořil bych zrušení 19 a rošádu 16, 15 do Vysočan.
26 zkrátit na Radošovickou (do Hostivaře stačí M22, nerušit bus 154 na Skalku).
8 odklonit z nábř. Beneše přes Malou stranu a Anděl na Radlickou (zrušit pravidelnou zast. Malostranská na nábř. Beneše, zajímavé spojení Malostranské nám. - Dlouhá třída apod.).
7 vrátit na Kotlářku.
6 od I.P.P. do Braníka, normálně rovnou z Karláku, při uzavírce metra Národní oklikou kolem Národního divadla.
21 zrušit
5 od Masarykova nádr. přes nám. Republiky a Letnou do Divoké Šárky jako "vložák" 26tky.
20 do Podbaby (místo 8).
14 kolem B.Labutě přes Těšnov, Vltavskou, tržnici, Ortenovo nám., Veletržní, Letenské nám. na Špejchar (vymeták Holešovic, včetně jejich oblouků u lékárny atd...)
25 zrušit
15 přes Vltavskou a tržnici (místo 25).
24 prodloužit na Vozovnu Kobylisy (místo 14).
dlouhou 17 zkrátit na Střelničnou (na Ládví nad metrem stačí jedna linka, v Trojské taky = 1/2 M17).
podpořil bych zrušení 19 a rošádu 16, 15 do Vysočan.
26 zkrátit na Radošovickou (do Hostivaře stačí M22, nerušit bus 154 na Skalku).
8 odklonit z nábř. Beneše přes Malou stranu a Anděl na Radlickou (zrušit pravidelnou zast. Malostranská na nábř. Beneše, zajímavé spojení Malostranské nám. - Dlouhá třída apod.).
7 vrátit na Kotlářku.
6 od I.P.P. do Braníka, normálně rovnou z Karláku, při uzavírce metra Národní oklikou kolem Národního divadla.
21 zrušit
5 od Masarykova nádr. přes nám. Republiky a Letnou do Divoké Šárky jako "vložák" 26tky.
20 do Podbaby (místo 8).
14 kolem B.Labutě přes Těšnov, Vltavskou, tržnici, Ortenovo nám., Veletržní, Letenské nám. na Špejchar (vymeták Holešovic, včetně jejich oblouků u lékárny atd...)
25 zrušit
15 přes Vltavskou a tržnici (místo 25).
24 prodloužit na Vozovnu Kobylisy (místo 14).
dlouhou 17 zkrátit na Střelničnou (na Ládví nad metrem stačí jedna linka, v Trojské taky = 1/2 M17).
Naposledy upravil(a) jendelin.i dne 30.1.2010 0:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Pokud se nebude ničím jezdit z haly do haly tak si myslím, že reálně je 3-4 minuty. Je to podobné jako dříve Ladví. Střídá se kolej a fírové rotují stylem, že s mašinou přijedou a na druhé straně je připravený již strojvedoucí a než on přejde na druhou stranu je tam už další mašina. Ale osobně si myslím, že depo by stačilo klidně po 15 minutách všek je to stanice na HO. Ta stanice dostavá největší záhul v 15:01 kdy se končí na dílnách a v kanceláříchmartyn píše:A tedy dotaz na znalé: jaký minimální interval úsek Skalka-Depo Hostivař snese. I šest minut už je moc málo?