Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od opocenskylukas » 08.2.2010 21:07

Když to má 19 už za pár.Jak to bude s provozními parametry I.16 a I.15 o víkendu?

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od matti » 03.2.2010 17:29

zatím se ví, jenom co se týče linek 3xx a 4xx Z:arrow: http://pidservis.ic.cz/report.php?no=678&style=standard

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od fibou » 02.2.2010 10:29

9006 píše:Já se jen zeptám co by nahradilo linku 19 v oblasti Nádraží Vysočany - Kbelská? Sice to neni nepostradatelný úsek, ale když tam ty koleje už jednou jsou a přecejen nárazově občas i ty lidi se tam vyskytnou, nebo to se ten úsek může rovnou zrušit, ne? :-) (najet na linku z Vozovny Hloubětín na Vysočanskou se přece může objezdem přes Balabenku, zas tak dlouhý to neni, že...? :-D) Nebo jsem přehlédl tu náhradu?
A v případě, že by zmíněná 16ka jezdila i nadále na Spojovací (a neprohodila by se s 15kou), tak se obávám, že jen 10ka na úsek Želivského-Biskupcova-Palmovka stačit nebude. A zde si myslím, že platí dvojnásob to o tom jedna linka v jednom úseku (o jedničce nemůže být řeč, neboť ta jede z Ohrady a jen málokdo je jasnovidec a nestane se mu, že když mu dojde trpělivost a půjde na jedničku, na potvoru ta narvaná desítka nepřijde a jednička zrovna neujede.:-D).
Takže ještě by ten návrh chtělo dopilovat.;-)
Pokud se nic nezměnilo, tak poslední verze, kterou sem slyšel byla 16 na Vysočanskou a 15 na Lehovec.

9006
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 25.7.2004 14:34
Bydliště: 1, 9, 10, 16, 19, 26, 55, 58, 133, 136, 509

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od 9006 » 02.2.2010 2:10

Já se jen zeptám co by nahradilo linku 19 v oblasti Nádraží Vysočany - Kbelská? Sice to neni nepostradatelný úsek, ale když tam ty koleje už jednou jsou a přecejen nárazově občas i ty lidi se tam vyskytnou, nebo to se ten úsek může rovnou zrušit, ne? :-) (najet na linku z Vozovny Hloubětín na Vysočanskou se přece může objezdem přes Balabenku, zas tak dlouhý to neni, že...? :-D) Nebo jsem přehlédl tu náhradu?
A v případě, že by zmíněná 16ka jezdila i nadále na Spojovací (a neprohodila by se s 15kou), tak se obávám, že jen 10ka na úsek Želivského-Biskupcova-Palmovka stačit nebude. A zde si myslím, že platí dvojnásob to o tom jedna linka v jednom úseku (o jedničce nemůže být řeč, neboť ta jede z Ohrady a jen málokdo je jasnovidec a nestane se mu, že když mu dojde trpělivost a půjde na jedničku, na potvoru ta narvaná desítka nepřijde a jednička zrovna neujede.:-D).
Takže ještě by ten návrh chtělo dopilovat.;-)

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Brejšín » 31.1.2010 8:42

Jenomže auta na kolejích vůbec nevadí, ani antipreference. Ty tvoří jen vláčky tzn. stejný stav jak dnes. Horší jsou 20-30 minutové výpadky z důvodů nehod a neochota otáčet vlaky na trati pro zachování pořadí na střídání svačin. Musí se šetřit a odpovědní by se měli chytnout za frňák a říct, ušetřili jsme tady a tady a tolik a tolik, tak nás těch několik záložních vlaků nezabije, ale to né. Musímě šetřit ještě víc.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Bobik » 31.1.2010 0:10

pawel píše: - pokud by pravidelnost razantně stoupla -
Chachá, naprosté sci-fi, k tomu chybí "politická vůle". Na 90% linek to prostě nejde, bo auta na kolejích nebo "jiná antipreference". Jinak samozřejme s Tvým názorem souhlasím.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od pawel » 30.1.2010 23:47

s tím rizikem bychom se naopak měli naučit pracovat a minimalizovat ho. přístup typu "musí být dvě linky" je prostě pohodlný a spěje k tomu, že se nad nepravidelnostmi mávne rukou (protože to přece vykryje druhá linka) - což se dělo posledních 20 let. kromě toho by se - pokud by pravidelnost razantně stoupla - ušetřilo spoustu peněz. např. místo 2 linek po 8 minutách by na mnoha místech stačila jedna po 6 min., příp. pásmo nebo tak něco.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od jendelin.i » 30.1.2010 17:05

mart337 píše:No myslím si, že ponechání pouze jedné linky do Hostivaře a do Ďáblic, je trochu riziko.
Jo a co ti v té úpravě bude jezdit do Radlic? Nějak jsem to tam nenašel.
do Hostivaře, Ďáblic, Vozovny Kobylisy a Trojské jediná linka.
Na Bílou Horu už dnes jezdí jediná M22.
Riziko to jistě je, myslím že by se mělo zvládnout (přinejhorším operativními odklony). Beru to riziko jako rozumný protiargument odpůrců "metrolinkizace", jen se prostě neshodujeme v tom, čemu dát větší váhu...
Do Radlic je psaná 8.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od mart337 » 30.1.2010 16:27

No myslím si, že ponechání pouze jedné linky do Hostivaře a do Ďáblic, je trochu riziko. Když se stane nějaký malér, tak tam pak nejede vůbec nic. Když ti pak přijede nějaký spoj až za půl hodiny, tak tě lidi sežerou. Bohužel nejsme tak operativní podnik, že by v tomto případě se nějaká linka - třeba ta 26 či 17 se provizorně prodloužila místo chybějících spojů.
(Pamatuju se, že když nejelo MB od Florence směr Černý Most, tak jediná úprava byla prodloužení 12 na Lehovec. Ale že by se třeba operativně odklonila 3 a 12 Karlínem, aby se pobrali lidi na Florenci, to nikoho nenapadne)
A lidi co pojedou od Strašnické tě také budou mít moc rádi, když jim zrušíš 19 a zkrátíš 26. Spíš by se mohla udělat úprava jako M17 a zkrátit polovinu spojů M22.
Jo a co ti v té úpravě bude jezdit do Radlic? Nějak jsem to tam nenašel.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od jendelin.i » 30.1.2010 0:21

davidtk píše: ad5: Blbost. Přejezdy na 5zku máme jenom při nočních, přes den zbytečnost. Proč vložák, když máme 20+26 na DŠ #-o
ad20: Důvod? Už to bylo při výluce a fakt je jedno jestli na šárku jezdíme s 20ckou nebo s 8mou ...
Skutečně je to jedno, jen jsem se demaskoval jako příznivec postupné "metrolinkizace" ;-). (Jinak ta 5 byla myšlena samozřejmě v soupravách, Leninka i Kalininka / pardon, Evropská i Seifertova / by si je zasloužily.)

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od jendelin.i » 30.1.2010 0:11

matti píše: Tak to můžem rovnou chodit v Libni pěšky.. :D
Co by za to jiní dali, dvě tram linky v soupravách, z toho jedna CD, CT :-)

Edit: A když by ta 24 jezdila na Vozovnu jediná, musela by být taky CD, CT, ještě byste na tom v Libni vydělali :-)
Naposledy upravil(a) jendelin.i dne 30.1.2010 15:07, celkem upraveno 1 x.

davidtk
Uživatel
Příspěvky: 335
Registrován: 04.1.2008 13:25

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od davidtk » 29.1.2010 8:06

jendelin.i píše: 5 od Masarykova nádr. přes nám. Republiky a Letnou do Divoké Šárky jako "vložák" 26tky.
20 do Podbaby (místo 8).
ad5: Blbost. Přejezdy na 5zku máme jenom při nočních, přes den zbytečnost. Proč vložák, když máme 20+26 na DŠ #-o
ad20: Důvod? Už to bylo při výluce a fakt je jedno jestli na šárku jezdíme s 20ckou nebo s 8mou ...

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od matti » 28.1.2010 21:16

jendelin.i píše: 25 zrušit
24 prodloužit na Vozovnu Kobylisy (místo 14).
.. Tak to můžem rovnou chodit v Libni pěšky.. :D

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od jendelin.i » 28.1.2010 19:40

Tak jestli mi dovolíte vložit můj šotopřelud:
podpořil bych zrušení 19 a rošádu 16, 15 do Vysočan.
26 zkrátit na Radošovickou (do Hostivaře stačí M22, nerušit bus 154 na Skalku).
8 odklonit z nábř. Beneše přes Malou stranu a Anděl na Radlickou (zrušit pravidelnou zast. Malostranská na nábř. Beneše, zajímavé spojení Malostranské nám. - Dlouhá třída apod.).
7 vrátit na Kotlářku.
6 od I.P.P. do Braníka, normálně rovnou z Karláku, při uzavírce metra Národní oklikou kolem Národního divadla.
21 zrušit
5 od Masarykova nádr. přes nám. Republiky a Letnou do Divoké Šárky jako "vložák" 26tky.
20 do Podbaby (místo 8).
14 kolem B.Labutě přes Těšnov, Vltavskou, tržnici, Ortenovo nám., Veletržní, Letenské nám. na Špejchar (vymeták Holešovic, včetně jejich oblouků u lékárny atd...)
25 zrušit
15 přes Vltavskou a tržnici (místo 25).
24 prodloužit na Vozovnu Kobylisy (místo 14).
dlouhou 17 zkrátit na Střelničnou (na Ládví nad metrem stačí jedna linka, v Trojské taky = 1/2 M17).
Naposledy upravil(a) jendelin.i dne 30.1.2010 0:25, celkem upraveno 1 x.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od jara » 10.1.2010 15:58

martyn píše:A tedy dotaz na znalé: jaký minimální interval úsek Skalka-Depo Hostivař snese. I šest minut už je moc málo?
Pokud se nebude ničím jezdit z haly do haly tak si myslím, že reálně je 3-4 minuty. Je to podobné jako dříve Ladví. Střídá se kolej a fírové rotují stylem, že s mašinou přijedou a na druhé straně je připravený již strojvedoucí a než on přejde na druhou stranu je tam už další mašina. Ale osobně si myslím, že depo by stačilo klidně po 15 minutách všek je to stanice na HO. Ta stanice dostavá největší záhul v 15:01 kdy se končí na dílnách a v kancelářích

Odpovědět