A co 143, 149, 217? Osobně si myslím, že i něco z trojice 108+174+180 bude k dispozici. Nějak bude nutné řešit Břevnovské a Kajetánky, i když bude metro v Motole.MF píše:Akorát nevím na co by si ty lidi u vozovny Střešovice měli sednou směr kulaťák, když dvojka je jediná spojnice. Jestli něco přijede od Brusnice směrem na kulaťák, tak se to voz. Se vyhne.
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Já si neuvědomil, že v první fázi metro bude končit v Motole. Nějak jsem si myslel, že na BH. V tom případě je to jasný. Akorát nevím na co by si ty lidi u vozovny Střešovice měli sednou směr kulaťák, když dvojka je jediná spojnice. Jestli něco přijede od Brusnice směrem na kulaťák, tak se to voz. Se vyhne.Damir Holas píše:Ad linkové vedení TRAM po zprovoznění metra do Motola: viděl bych to tak, že na Šárku a na Petřiny bude jen jedna linka místo současných dvou, dvojce moc šancí nedávám (koneckonců pro ni nebude důvod - spojení Petřin a Dejvic zajistí metro a lidi z Ořechovky atd. si holt dojedou na Vozovnu Střešovice a přestoupí do něčeho, co je sveze dolů...). Ta BH je diskutabilní, A bude mít sice stanici v Motole, ale už vidím, jak někdo z BH jede busem do Motola a pak teprve metrem do centra. Tady bych tak leda omezil 15 a příp. i 25, pokud se sem vrátí (mimo špičky PD ukončit již na Malovance), myslím, že M22 by tam samotinká zvládala.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ad linkové vedení TRAM po zprovoznění metra do Motola: viděl bych to tak, že na Šárku a na Petřiny bude jen jedna linka místo současných dvou, dvojce moc šancí nedávám (koneckonců pro ni nebude důvod - spojení Petřin a Dejvic zajistí metro a lidi z Ořechovky atd. si holt dojedou na Vozovnu Střešovice a přestoupí do něčeho, co je sveze dolů...). Ta BH je diskutabilní, A bude mít sice stanici v Motole, ale už vidím, jak někdo z BH jede busem do Motola a pak teprve metrem do centra. Tady bych tak leda omezil 15 a příp. i 25, pokud se sem vrátí (mimo špičky PD ukončit již na Malovance), myslím, že M22 by tam samotinká zvládala.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
No je to jen takové naše plácání co kdyby, ale tu dvojku bych nechal ve dvojicích až nahoru, v intervalu dvojnásobném než je linka 26, další linku do Šárky - 26, ale každé 2. pořadí a měli by tedy vzájemě proklad. Akorát je problém v tom kde ukončit ta nepotřebná pořadí? Osmičku na Podbabu nechat (nebo 20ku), 18ku na Petřiny taky, ale jen každé 2. pořadí. 15ku nechat na Malovance a 22 každou druhou nechat na Vypichu. Nabízí se použití obracení ve Střešovicích, ale to tam asi rádi neuvidí, kvůli vlastnímu provozu. S auty už by problém být neměl, většina pojede tunely, horem jen místní obsluha. Ale ukončit tam 18 a 26 to asi nee. No a zbývá nám 1 a 20 (popř 8) a to už vážně nevím kam s nimi. Dlabačov i Královka je blbost - tam není potřeba taková obslužnost. Chtělo by to smyčku někde na Hradčanské u metra, protože Špejchar je daleko. No a nebo ty linky nějak sloučit , např 1 + 18, ale to vždy znamená jezdit spojkou na Brusnici a tedy tu Hradčanskou obsluhovat z jedné strany oklikou. Možná by to vyřešila smyčka na kulaťáku tak, jako kdysi již bývala
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
MF teď už teda do správného vlákna
Ok když 2 je dobrá.Tak tam tu dvojku na Červenym vrchu nechme ale bude jezdit CD,CT v sólech.Protože tim pádem by Evropská byla o víkendu jen na jedný lince + výjezdy z Vokovic.Což je podle mně málo.
A za takové siuace bych 15 nařídil osud na Malovanku v rozsahu doteď jezdící 2.
Ok když 2 je dobrá.Tak tam tu dvojku na Červenym vrchu nechme ale bude jezdit CD,CT v sólech.Protože tim pádem by Evropská byla o víkendu jen na jedný lince + výjezdy z Vokovic.Což je podle mně málo.
A za takové siuace bych 15 nařídil osud na Malovanku v rozsahu doteď jezdící 2.
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Sice jsme v úplně jiném vlákně, ale dvojka má své opodstatnění, protože jinak nemáš spojení kulaťáku a Střešovic přes prašňák - to je dost využívané spojení a bude i po zavedení metra.opocenskylukas píše:Já bych to viděl na jednu linku na Červenej vrch nejlépe 15 v sólech
na Podbabu jednu linku (8)
do Divoký Šárky jednu linku (20)
na Bílou Horu jednu linku (22 - všechny spoje)
a 26 asi na Malovanku
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Já bych to viděl na jednu linku na Červenej vrch nejlépe 15 v sólech
na Podbabu jednu linku (8)
do Divoký Šárky jednu linku (20)
na Bílou Horu jednu linku (22 - všechny spoje)
a 26 asi na Malovanku
na Podbabu jednu linku (8)
do Divoký Šárky jednu linku (20)
na Bílou Horu jednu linku (22 - všechny spoje)
a 26 asi na Malovanku
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Dvojce bych nevěřil, vidím to na 26 na Divokou Šárku, něco na Podbabu (dnes by to byla asi 20), na Bílou Horu každou druhou 22 a zbytek (15?) bude točit na Malovance.MF píše:Jsem docela zvědavej až se to metpo otevře, tak co zbyde na Evropské a na Petřinách a Bílé hoře za linky. Počítám tak maximálně dvojku v soupravách s intervalem 10ti minut až na Šárku a Na Bílou horu každou druhou 22.
Tipuji spíš výrazné omezení autobusů než tramvají.
Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)
Jsem docela zvědavej až se to metpo otevře, tak co zbyde na Evropské a na Petřinách a Bílé hoře za linky. Počítám tak maximálně dvojku v soupravách s intervalem 10ti minut až na Šárku a Na Bílou horu každou druhou 22.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Kdo a kde v tom hledá chybu?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Že by spíš to byl pokrok dopředu? Spousta lidí tu nadávalo (oprávněně) proč máme pakskvyly typu Libenský most do vozovny. Takhle se uvedla konečně nejvýznamnější poslední zastávka na trase a zase se v tom hledá chyba.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
No právě - obvykle se v JŘ uvádí poslední zastávka se stanovištěm na pravidelné trase. Třeba u linky 12 "ze zastávky Libeňský most jede do zastávky Vozovna Kobylisy" nebo tak nějak.Syrda píše:Jediná drobnost - ta tramvaj na zast.I.P.Pavlova odbaví u metra nikoliv Tesca.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Syrda: Asi jsi odhalil omyl gabuliatka, ale s tou Zvonařkou se dle mne pleteš ty - minimálně od té doby, co na ní pravidelně stojí místo Myslíkovy noční "X-ko" (cca loňského září), tam myslím snad problémy nejsou.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Nespletl si někdo směry? V tomto směru oblouk existuje. Jediná drobnost - ta tramvaj na zast.I.P.Pavlova odbaví u metra nikoliv Tesca. Zátah do Motola od Muzea by byl zajímavější. V tomto směru totiž oblouk není a Zvonařka je téměř furt zaplněná auty.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
Tak jako už dlouho, přes Štěpánskou,Moráň, Palackého náměstí, Anděl a dále po Plzeňské... co tam hledáš za vědu ?!gabuliatko píše:Tušíte někdo, jak 11 zatáhne od Spořilova ze zastávky I.P.Pavlova do Motola ?
http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf