Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Damir Holas » 14.6.2010 22:19

MF píše:Akorát nevím na co by si ty lidi u vozovny Střešovice měli sednou směr kulaťák, když dvojka je jediná spojnice. Jestli něco přijede od Brusnice směrem na kulaťák, tak se to voz. Se vyhne.
A co 143, 149, 217? Osobně si myslím, že i něco z trojice 108+174+180 bude k dispozici. Nějak bude nutné řešit Břevnovské a Kajetánky, i když bude metro v Motole.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MF » 14.6.2010 21:00

Damir Holas píše:Ad linkové vedení TRAM po zprovoznění metra do Motola: viděl bych to tak, že na Šárku a na Petřiny bude jen jedna linka místo současných dvou, dvojce moc šancí nedávám (koneckonců pro ni nebude důvod - spojení Petřin a Dejvic zajistí metro a lidi z Ořechovky atd. si holt dojedou na Vozovnu Střešovice a přestoupí do něčeho, co je sveze dolů...). Ta BH je diskutabilní, A bude mít sice stanici v Motole, ale už vidím, jak někdo z BH jede busem do Motola a pak teprve metrem do centra. Tady bych tak leda omezil 15 a příp. i 25, pokud se sem vrátí (mimo špičky PD ukončit již na Malovance), myslím, že M22 by tam samotinká zvládala.
Já si neuvědomil, že v první fázi metro bude končit v Motole. Nějak jsem si myslel, že na BH. V tom případě je to jasný. Akorát nevím na co by si ty lidi u vozovny Střešovice měli sednou směr kulaťák, když dvojka je jediná spojnice. Jestli něco přijede od Brusnice směrem na kulaťák, tak se to voz. Se vyhne.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Damir Holas » 14.6.2010 20:49

Ad linkové vedení TRAM po zprovoznění metra do Motola: viděl bych to tak, že na Šárku a na Petřiny bude jen jedna linka místo současných dvou, dvojce moc šancí nedávám (koneckonců pro ni nebude důvod - spojení Petřin a Dejvic zajistí metro a lidi z Ořechovky atd. si holt dojedou na Vozovnu Střešovice a přestoupí do něčeho, co je sveze dolů...). Ta BH je diskutabilní, A bude mít sice stanici v Motole, ale už vidím, jak někdo z BH jede busem do Motola a pak teprve metrem do centra. Tady bych tak leda omezil 15 a příp. i 25, pokud se sem vrátí (mimo špičky PD ukončit již na Malovance), myslím, že M22 by tam samotinká zvládala.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MF » 14.6.2010 20:47

No je to jen takové naše plácání co kdyby, ale tu dvojku bych nechal ve dvojicích až nahoru, v intervalu dvojnásobném než je linka 26, další linku do Šárky - 26, ale každé 2. pořadí a měli by tedy vzájemě proklad. Akorát je problém v tom kde ukončit ta nepotřebná pořadí? Osmičku na Podbabu nechat (nebo 20ku), 18ku na Petřiny taky, ale jen každé 2. pořadí. 15ku nechat na Malovance a 22 každou druhou nechat na Vypichu. Nabízí se použití obracení ve Střešovicích, ale to tam asi rádi neuvidí, kvůli vlastnímu provozu. S auty už by problém být neměl, většina pojede tunely, horem jen místní obsluha. Ale ukončit tam 18 a 26 to asi nee. No a zbývá nám 1 a 20 (popř 8) a to už vážně nevím kam s nimi. Dlabačov i Královka je blbost - tam není potřeba taková obslužnost. Chtělo by to smyčku někde na Hradčanské u metra, protože Špejchar je daleko. No a nebo ty linky nějak sloučit , např 1 + 18, ale to vždy znamená jezdit spojkou na Brusnici a tedy tu Hradčanskou obsluhovat z jedné strany oklikou. Možná by to vyřešila smyčka na kulaťáku tak, jako kdysi již bývala :o

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od opocenskylukas » 14.6.2010 20:13

MF teď už teda do správného vlákna
Ok když 2 je dobrá.Tak tam tu dvojku na Červenym vrchu nechme ale bude jezdit CD,CT v sólech.Protože tim pádem by Evropská byla o víkendu jen na jedný lince + výjezdy z Vokovic.Což je podle mně málo.
A za takové siuace bych 15 nařídil osud na Malovanku v rozsahu doteď jezdící 2.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)

Příspěvek od MF » 14.6.2010 20:04

opocenskylukas píše:Já bych to viděl na jednu linku na Červenej vrch nejlépe 15 v sólech
na Podbabu jednu linku (8)
do Divoký Šárky jednu linku (20)
na Bílou Horu jednu linku (22 - všechny spoje)
a 26 asi na Malovanku
Sice jsme v úplně jiném vlákně, ale dvojka má své opodstatnění, protože jinak nemáš spojení kulaťáku a Střešovic přes prašňák - to je dost využívané spojení a bude i po zavedení metra.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)

Příspěvek od opocenskylukas » 14.6.2010 19:59

Já bych to viděl na jednu linku na Červenej vrch nejlépe 15 v sólech
na Podbabu jednu linku (8)
do Divoký Šárky jednu linku (20)
na Bílou Horu jednu linku (22 - všechny spoje)
a 26 asi na Malovanku

johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)

Příspěvek od johndj » 14.6.2010 19:53

MF píše:Jsem docela zvědavej až se to metpo otevře, tak co zbyde na Evropské a na Petřinách a Bílé hoře za linky. Počítám tak maximálně dvojku v soupravách s intervalem 10ti minut až na Šárku a Na Bílou horu každou druhou 22.
Dvojce bych nevěřil, vidím to na 26 na Divokou Šárku, něco na Podbabu (dnes by to byla asi 20), na Bílou Horu každou druhou 22 a zbytek (15?) bude točit na Malovance.
Tipuji spíš výrazné omezení autobusů než tramvají.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Na znamení (podněty, názory, reakce)

Příspěvek od MF » 14.6.2010 19:08

Jsem docela zvědavej až se to metpo otevře, tak co zbyde na Evropské a na Petřinách a Bílé hoře za linky. Počítám tak maximálně dvojku v soupravách s intervalem 10ti minut až na Šárku a Na Bílou horu každou druhou 22.

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Isidor » 06.6.2010 1:02

Kdo a kde v tom hledá chybu? :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od 9001 » 06.6.2010 0:31

Že by spíš to byl pokrok dopředu? Spousta lidí tu nadávalo (oprávněně) proč máme pakskvyly typu Libenský most do vozovny. Takhle se uvedla konečně nejvýznamnější poslední zastávka na trase a zase se v tom hledá chyba.

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Isidor » 06.6.2010 0:22

Syrda píše:Jediná drobnost - ta tramvaj na zast.I.P.Pavlova odbaví u metra nikoliv Tesca.
No právě - obvykle se v JŘ uvádí poslední zastávka se stanovištěm na pravidelné trase. Třeba u linky 12 "ze zastávky Libeňský most jede do zastávky Vozovna Kobylisy" nebo tak nějak.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.6.2010 19:27

Syrda: Asi jsi odhalil omyl gabuliatka, ale s tou Zvonařkou se dle mne pleteš ty - minimálně od té doby, co na ní pravidelně stojí místo Myslíkovy noční "X-ko" (cca loňského září), tam myslím snad problémy nejsou.

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Syrda » 05.6.2010 18:15

Nespletl si někdo směry? V tomto směru oblouk existuje. Jediná drobnost - ta tramvaj na zast.I.P.Pavlova odbaví u metra nikoliv Tesca. Zátah do Motola od Muzea by byl zajímavější. V tomto směru totiž oblouk není a Zvonařka je téměř furt zaplněná auty.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Postřehy z terénu

Příspěvek od trainzjohny » 04.6.2010 13:15

gabuliatko píše:Tušíte někdo, jak 11 zatáhne od Spořilova ze zastávky I.P.Pavlova do Motola ?
http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... _1%29T.pdf
Tak jako už dlouho, přes Štěpánskou,Moráň, Palackého náměstí, Anděl a dále po Plzeňské... co tam hledáš za vědu ?!

Odpovědět