Asi mi to opravdu nikdy nedojde. To pak můžeš udělat linku Barrandov-Řepy v intervalu 2 ve špičce a druhou linku v trase Radlická-Kotlářka v intervale 8 ve špičce a linky 4,7,9,10,12,14,16,20 točit kolem Ženských domovů,jo? Tahhle to chceš?9001 píše:A kdy ti konečně dojde, že 90% lidí jede tramvají z Řep na Anděl/IPP a pak metrem a je jim poměrně ukradené jestli se to na ohradě spojí nebo ne.
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
No já jsem to proč myslel trošku jinak, ale to je vedlejší, hlavně, že se to vysvětlilo.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jinak, kdy nám dojde, že někomu to tu nikdy nedojde
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
A kdy ti konečně dojde, že 90% lidí jede tramvají z Řep na Anděl/IPP a pak metrem a je jim poměrně ukradené jestli se to na ohradě spojí nebo ne.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Proč?7105 píše:PROČ?problemovy_jedinec35 píše:Z Modřan do Holešovic jezdí se linkou 17.
Takže,viděl bych to takto
3 Modřany nebo Braník (podle ukončení 21)
4 Radlická (celotýdenní provoz,víkend sóla)
6 Řepy (ranní špička)
7 Řepy
9 Vápenka (standartní intervaly)
16 Hlubočepy (ráno Barrandov) (popřípadě Barrandov celotýdně a omezení na ranní špičkuu linky 20)
21 Braník (nebo Modřany-viz 3)-Spojovací
Protože z Řep jede v současnosti vše na Ohradu,to je trochu málo,ne?
Proto to řeším rozdělením devět s využitím linky 21.Z Řep na Žižkov jede 9 a 10,že je to málo jsou kecy,před 1998 žádná deset nejezdila a šestnáct jezdila do Braníka a jezdila pouze 9 a 9. Navíc se snažím obnovit tradiční spojení Braníka a Žižkova,někdy od cca třicátých let až do 1985 tvořeno právě linkou 21 a potom přelomu tisíceletí linkou 16.
NeboŤ je v Řepech v mém návrhu jen jedna devítka,tak tam posílám 7(spojení s Vršovicemi) a proto 4 na Radlickou (což zároveń souvisí s odklonem 16 na Barrandov,kvůli souběhu s 10).
Nyní je už vše jasně?
Jinak mám jednoduší variantu a to vrátit 16 do Bráníka,výhodou je spojení Braník-Ječná
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
PROČ?problemovy_jedinec35 píše:Z Modřan do Holešovic jezdí se linkou 17.
Takže,viděl bych to takto
3 Modřany nebo Braník (podle ukončení 21)
4 Radlická (celotýdenní provoz,víkend sóla)
6 Řepy (ranní špička)
7 Řepy
9 Vápenka (standartní intervaly)
16 Hlubočepy (ráno Barrandov) (popřípadě Barrandov celotýdně a omezení na ranní špičkuu linky 20)
21 Braník (nebo Modřany-viz 3)-Spojovací
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
No to ses na K-repu moc neohřál....
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Z Modřan do Holešovic jezdí se linkou 17.
Takže,viděl bych to takto
3 Modřany nebo Braník (podle ukončení 21)
4 Radlická (celotýdenní provoz,víkend sóla)
6 Řepy (ranní špička)
7 Řepy
9 Vápenka (standartní intervaly)
16 Hlubočepy (ráno Barrandov) (popřípadě Barrandov celotýdně a omezení na ranní špičkuu linky 20)
21 Braník (nebo Modřany-viz 3)-Spojovací
Takže,viděl bych to takto
3 Modřany nebo Braník (podle ukončení 21)
4 Radlická (celotýdenní provoz,víkend sóla)
6 Řepy (ranní špička)
7 Řepy
9 Vápenka (standartní intervaly)
16 Hlubočepy (ráno Barrandov) (popřípadě Barrandov celotýdně a omezení na ranní špičkuu linky 20)
21 Braník (nebo Modřany-viz 3)-Spojovací
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jediná výhoda snad v navýšení směrové nabídky z Řep. Modřanským by to asi ani moc nevadilo, trojka kolem Těšnova není moc vytížená a z Modřan se do Holešovic takto asi moc nejezdí.rusty9039 píše:Byla by v něčem výhoda prohodit linky 3 a 9 že by 9 jezdila do Modřan a 3 do Řep?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
A k čemu by to jako bylo dobré? Devět do normálního intervalu dávat nelze, ta je pořád plná, ač jezdí, jak jezdí. Napaječ z Modřan na M-B ano, ale né takto. Pokud jde o mě, klidně bych poslal 21 Myslíkovou tak, aby se napojila už na Karláku - její hlavní kouzlo je v úseku Palackého náměstí - Modřany. Její centrální, obratová část je v podstatě hluchá, není to k ničemu, nikdo tím nejezdí. Otočka přes Národní třídu je jenom zbytečné trápení. Zkrácení na Nádraží Braník je špatné - 21 vykrývala mimořádnosti na 3/17. Za předpokladu 21 do Modřan bych bral i pásmování 17 do Braníka.uzivatel35 píše:Já bych to spíše viděl linku 21 v trase Modřany-Palačák-Myslíkova-Lazarská-Václavák-Hlavní nádraží-NNŽ-Spojovací s tím,že devět v normálních intervalech (něco jí nahrazuje v řepích) a 17 pásmování Braník-Modřany.Samozřejmě 14 přes Karlák.rusty9039 píše:Byla by v něčem výhoda prohodit linky 3 a 9 že by 9 jezdila do Modřan a 3 do Řep?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Já bych to spíše viděl linku 21 v trase Modřany-Palačák-Myslíkova-Lazarská-Václavák-Hlavní nádraží-NNŽ-Spojovací s tím,že devět v normálních intervalech (něco jí nahrazuje v řepích) a 17 pásmování Braník-Modřany.Samozřejmě 14 přes Karlák.rusty9039 píše:Byla by v něčem výhoda prohodit linky 3 a 9 že by 9 jezdila do Modřan a 3 do Řep?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
proto doporučuji si postavit větší modelové kolejiště, kde si LV můžu měnit každou minutu...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Hrát si může každý...nicméně v reálu stejně vstoupí do hry přání odborů dopravy, politiků, jiných městských organizací, nebudou vozy, bude jich moc, nebudou vozokilometry, bude jich moc...takže jakýkoli velkolepý plán LV je odsouzen stejně k zániku. Ostatně i z Ropidí metrolikové doktríny už za poslední 3 roky moc nezůstalo... na druhou stranu, je to bezva výzva zkusit to vymyslet, aby to sedělo a ještě k tomu si udělat všechny projlady pro špičku, sedlo, večery i víkendy...matti píše:Vím, co říká, sám jsem jsem něco podobného vymýšlel ze zvědavosti. Hlavně se nad tím člověk pořádně vyvzteká, protože vždycky se najde něco, co nesedí a nejde to jinak. Pravdou je, že já jsem zkoušel vymyslet co největší zjednodušení - tj. samé škrtání, takže to bylo jednodušší, ale i tak...
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Vím, co říká, sám jsem jsem něco podobného vymýšlel ze zvědavosti. Hlavně se nad tím člověk pořádně vyvzteká, protože vždycky se najde něco, co nesedí a nejde to jinak. Pravdou je, že já jsem zkoušel vymyslet co největší zjednodušení - tj. samé škrtání, takže to bylo jednodušší, ale i tak...Martin Šubrt píše: Doporučím následujíc postup:
1) Pořídit si mapu sítě
...
13) Vůbec s tím nezačínám, protože takový koníček končí tak, že se jako kovanej šotouš dostanu na Ropid a začnu si hrát v praxi .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Můžu ještě poprosit o rozvití té Smíchovské big-bang-theory? Proč by mělo přestup na vlak a busy usnadnit to, že budu vylézat z tramvaje ve smyčce, která je od většiny busů nejdál ze všeho v okolí a od vlaku a metra je dál než běžná zastávka tramvají?uzivatel35 píše:Už jsem napsal,že se mi ten návrh nepovedl.
Doporučím následujíc postup:
1) Pořídit si mapu sítě
2) Doplnit si současné linkové vedení
3) Spočítat si počet spojů za hodinu (alespoň ve špičce) na všech úsecích
4) Definovat si místa, kde dejme tomu vnímáte nějaký problém
5) Popsat ten problém
6) Problémem není, že tudy historicky něco jelo, problémem není, že něco nepatří do číselné řady, problémem není, že něco se dle čísla někam nehodí a něco tam vypadá lépe
7) Problém zkusím nějak řešit
8) Každé řešení musí v součtu pokud možno stejné parametry jako současný stav (+- max 25% spojů na daném úseku), kde nejde skoro nic se připouští dle M17 a Ropidu +-50% ))
9) Pokud stejné parametry nemá, je třeba odůvodnit proč je nemá a proč je to třeba
10) Pokud řeším LV, tak nenavrhuju neproveditelné stavby...když na Smíchově vidím minimální poloměr, necmu do jeho vnitřku poloměr ještě menší, s tramvajemi HO lidi neodvezu...
11) Když vymyslím, jak řešit své problémy, namaluju si to
12) Zjistím, že jsem vymyslel víc problémů, než jsem našel sám a zahodím to
13) Vůbec s tím nezačínám, protože takový koníček končí tak, že se jako kovanej šotouš dostanu na Ropid a začnu si hrát v praxi .