Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
3 a 8 jezdí vyloženě bombově a to jak do centra, tak z centra. Dobrý je to o víkendu, nejlepší v neděli ráno - jede jedna, za ní druhá a pak 20' nic. 8 jezdím z Florence, dost často je to sólo pěkně nacvaklé. Pak se vyprázdní na Palmě, kde se ale opětovně naplní novými kaštánky, které vysype částečně na Libni a částečně až na Podkovářské.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jako linky 15 -> 1 -> 8 a 25 jedoucí za sebou ze Strossu na Letnou. Dneska jsem měl 4 kola na 8 a každé kolo bylo stejné. Jeli jsme jako vláček. To samé linka 3 a 8 do centra z Hloubětína, také jedou za sebou. Přes libeňák to jezdí 25 a 3 v jedné minutě. Směr od Strossu na Nám. Rep. se jezdí 14 -> 8 -> 5 -> bus 133 v jedné minutě...Těch příkladů je mnoho a mnoho, to mě napadlo jen teď zfleku. I zatažení do Hloubětína je nepovedený. Mnoho pořadí zatahuje najednou a pak jsou díry.MM-Mikulovsky píše:... tak se vytvoří někde jinde v síti.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Teď jsem někde zahlídl nedávno MF DNES - psali tam o výsledcích přepravního průzkumu v TRAM DPP. Líbil se mi výraz "Nuselská karavana" vystihující stížnosti lidí, že tamní linky (7, 18, 24) jedou krátce za sebou a pak dlouho nic, ale hned uvedli vysvětlení Ropidu, že když by tento "shluk" spojů roztrhly, tak se vytvoří někde jinde v síti.9001 píše:Bohužel opět dochází na Káemova slova. 8 jede s 3 v taktu 5-10
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jenže pak za Palmovkou vozí vzduch.
Dobře když hodně přimouřím oči tak ještě slouží jako napaječ pro Galerii Harfa a Nádraží Liben, ale pak už to je o vzduchu.
Bohužel opět dochází na Káemova slova. 8 jede s 3 v taktu 5-10
Dobře když hodně přimouřím oči tak ještě slouží jako napaječ pro Galerii Harfa a Nádraží Liben, ale pak už to je o vzduchu.
Bohužel opět dochází na Káemova slova. 8 jede s 3 v taktu 5-10
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Záleží odkud kam. Od Letný do Podbaby jezdívá pěkně nacvaknutá.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
No já nevím 8čkou jezdím o víkendech do práce i z práce a málokdy se mi stalo že by tramvaj byla nějakým způsobem plná i dost často se dá v pohodě sednout Na druhou stranu proč by ne aspoň si budu moci vybrat z více volných místFořtík píše:V tom případě je to super. Posílení víkendové osmičky je výborný počin!
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
V tom případě je to super. Posílení víkendové osmičky je výborný počin!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 23.4.2011 20:40
- Bydliště: u linky 9,10,16,58,59
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
To je návrh?? nebo to tak bude do opravdy.Dikmartyn píše:Myslím, že to tu ještě nepadlo...
Nuže od 1.9.
linka 8 i o víkendu ve 2xT nebo ekvivalentu
linka 16 i v odpolední špičce do Řep
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Myslím, že to tu ještě nepadlo...
Nuže od 1.9.
linka 8 i o víkendu ve 2xT nebo ekvivalentu
linka 16 i v odpolední špičce do Řep
Nuže od 1.9.
linka 8 i o víkendu ve 2xT nebo ekvivalentu
linka 16 i v odpolední špičce do Řep
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Protože uživatel35... Já myslel, že nám vyhrožoval, že už sem ty svoje úvahy psát nebude...OMH píše:A proč vůbec dělat změny...
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
TLDRuzivatel35 píše:Mám jednoduchý metrolinkový návrh:
...
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
V tom případě když to má být téměř shodné s dnešním stavem, proč ten dlouhé elaborát? A proč vůbec dělat změny...uzivatel35 píše: Jsou trasovány takto, protože až na drobné odchylky jsou shodné se současným stavem.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Jsou trasovány takto, protože až na drobné odchylky jsou shodné se současným stavem. Linky 24,25 a 26 jsou zrušeny, aby v číslování nebyly díry a přečíslovány 25 na 15, 26 na 2 a 2 na 5 a 24 na 19 a 19 na 10. Jinak vám vysvětlím svojí úvahu. Říkám si, že z linek 16 a 10 by se dala udělat jedna metrolinka. Tak vytvořím M16 a M19 (v mém návrhu M10). Jenže Metrolinka v Hloubětíně je zbytečná a 10 naopak chybí v Kobylisích. Tak tam hodím M19 jenže tím je tam o linku navíc (metrolinka má hodnotu dvou linek), proto musím otamtud vyhodit 25 nejlépe místo 19 na Lehovec. A nyní je tu zajímavá věc. Linky 25 je jen obousměrně prodloužená 15. Tak z nich udělám další metrolinku M1. Jenže tím bude chybět jedna linka na Petřinách, Výstavišti a Spojovací a to obslouží moje 15. Teď ještě něco provedu s linkami 5 a 26 (M2, protože linka 5 od vltavské dál stejně jezdí prázdná. Končí na Olšanských hřbitovech, protože dál by kvůli M19 překážela. Po trasové stránce je tedy návrh hotový, teď tedy ještě vyřešit to pásmování,aby někde nebylo o linku navíc. V závislosti na tom vzniká 13. Pak tedy zavedu o víkendu 4, protože mi připadá, že o víkendu chybí, na linkách 2 (v návrhu 5) změním jen tak z marnivosti interval, aby to bylo jako dřív. Teď tedy ještě potřebuji jednotnou řadu, tak si řeknu 24 změním na 19, protože dříve 19 přes Karlín jezdila a tím mi hezky vyjde i 10 místo 19, která také dříve jezdila z Hostivaře do Kobylis. Linku 1,15 a 29 jsou tedy už jen M1 a 15 a 26 je M2, protože dříve dvojka v podobné trase jezdila. Linku 2 nechám volnému číslu 5. Linku 13 jsem původně ani zavést nechtěl, nechtělo se mi už měnit žádné číslo, ale řekl jsem si, že pod záminkou, že je nešťastné, by se z toho dalo vycouvat. Ale nakonec jsem jí zavedl, aby Barrandov a Řepy nestrádaly.Jakub píše:Zase tak jednoduchý mi ten návrh nepřijde. Ale hlavně zase nechápu, proč? Bylo by možné uvést nějaké zdůvodnění, proč by se měly linky trasovat zrovna takhle? Bez toho je to vlastně zcela k ničemu a řadí se to do skupiny návrhů předchozích.