Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Fořtík » 11.8.2011 22:11

3 a 8 jezdí vyloženě bombově a to jak do centra, tak z centra. Dobrý je to o víkendu, nejlepší v neděli ráno - jede jedna, za ní druhá a pak 20' nic. 8 jezdím z Florence, dost často je to sólo pěkně nacvaklé. Pak se vyprázdní na Palmě, kde se ale opětovně naplní novými kaštánky, které vysype částečně na Libni a částečně až na Podkovářské. ;-)

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od willyjeff » 11.8.2011 20:46

MM-Mikulovsky píše:... tak se vytvoří někde jinde v síti.
Jako linky 15 -> 1 -> 8 a 25 jedoucí za sebou ze Strossu na Letnou. Dneska jsem měl 4 kola na 8 a každé kolo bylo stejné. Jeli jsme jako vláček. To samé linka 3 a 8 do centra z Hloubětína, také jedou za sebou. Přes libeňák to jezdí 25 a 3 v jedné minutě. Směr od Strossu na Nám. Rep. se jezdí 14 -> 8 -> 5 -> bus 133 v jedné minutě...Těch příkladů je mnoho a mnoho, to mě napadlo jen teď zfleku. I zatažení do Hloubětína je nepovedený. Mnoho pořadí zatahuje najednou a pak jsou díry.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.8.2011 20:34

9001 píše:Bohužel opět dochází na Káemova slova. 8 jede s 3 v taktu 5-10
Teď jsem někde zahlídl nedávno MF DNES - psali tam o výsledcích přepravního průzkumu v TRAM DPP. Líbil se mi výraz "Nuselská karavana" vystihující stížnosti lidí, že tamní linky (7, 18, 24) jedou krátce za sebou a pak dlouho nic, ale hned uvedli vysvětlení Ropidu, že když by tento "shluk" spojů roztrhly, tak se vytvoří někde jinde v síti.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od 9001 » 11.8.2011 20:08

Jenže pak za Palmovkou vozí vzduch. :roll:

Dobře když hodně přimouřím oči tak ještě slouží jako napaječ pro Galerii Harfa a Nádraží Liben, ale pak už to je o vzduchu.
Bohužel opět dochází na Káemova slova. 8 jede s 3 v taktu 5-10

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od kruťák » 11.8.2011 19:27

Záleží odkud kam. Od Letný do Podbaby jezdívá pěkně nacvaknutá.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od modroko » 11.8.2011 19:24

Fořtík píše:V tom případě je to super. Posílení víkendové osmičky je výborný počin! ;-)
No já nevím 8čkou jezdím o víkendech do práce i z práce a málokdy se mi stalo že by tramvaj byla nějakým způsobem plná i dost často se dá v pohodě sednout :-) Na druhou stranu proč by ne aspoň si budu moci vybrat z více volných míst :D

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Fořtík » 11.8.2011 18:15

V tom případě je to super. Posílení víkendové osmičky je výborný počin! ;-)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MOp » 11.8.2011 16:59

pravda

Pavel Vrtiška
Uživatel
Příspěvky: 95
Registrován: 23.4.2011 20:40
Bydliště: u linky 9,10,16,58,59

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Pavel Vrtiška » 11.8.2011 15:09

martyn píše:Myslím, že to tu ještě nepadlo...

Nuže od 1.9.
linka 8 i o víkendu ve 2xT nebo ekvivalentu
linka 16 i v odpolední špičce do Řep
To je návrh?? nebo to tak bude do opravdy.Dik :)

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od martyn » 11.8.2011 0:58

Myslím, že to tu ještě nepadlo...

Nuže od 1.9.
linka 8 i o víkendu ve 2xT nebo ekvivalentu
linka 16 i v odpolední špičce do Řep

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Fořtík » 01.7.2011 21:37

OMH píše:A proč vůbec dělat změny...
Protože uživatel35... Já myslel, že nám vyhrožoval, že už sem ty svoje úvahy psát nebude... :roll:

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Sirka » 01.7.2011 20:25

uzivatel35 píše:Mám jednoduchý metrolinkový návrh:
...
TLDR

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od OMH » 01.7.2011 19:23

uzivatel35 píše: Jsou trasovány takto, protože až na drobné odchylky jsou shodné se současným stavem.
V tom případě když to má být téměř shodné s dnešním stavem, proč ten dlouhé elaborát? A proč vůbec dělat změny...

Uživatelský avatar
Jamie
Uživatel
Příspěvky: 123
Registrován: 05.12.2009 20:38

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Jamie » 01.7.2011 19:22

Abúzus..?

uzivatel35

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od uzivatel35 » 01.7.2011 18:23

Jakub píše:Zase tak jednoduchý mi ten návrh nepřijde. Ale hlavně zase nechápu, proč? Bylo by možné uvést nějaké zdůvodnění, proč by se měly linky trasovat zrovna takhle? Bez toho je to vlastně zcela k ničemu a řadí se to do skupiny návrhů předchozích.
Jsou trasovány takto, protože až na drobné odchylky jsou shodné se současným stavem. Linky 24,25 a 26 jsou zrušeny, aby v číslování nebyly díry a přečíslovány 25 na 15, 26 na 2 a 2 na 5 a 24 na 19 a 19 na 10. Jinak vám vysvětlím svojí úvahu. Říkám si, že z linek 16 a 10 by se dala udělat jedna metrolinka. Tak vytvořím M16 a M19 (v mém návrhu M10). Jenže Metrolinka v Hloubětíně je zbytečná a 10 naopak chybí v Kobylisích. Tak tam hodím M19 jenže tím je tam o linku navíc (metrolinka má hodnotu dvou linek), proto musím otamtud vyhodit 25 nejlépe místo 19 na Lehovec. A nyní je tu zajímavá věc. Linky 25 je jen obousměrně prodloužená 15. Tak z nich udělám další metrolinku M1. Jenže tím bude chybět jedna linka na Petřinách, Výstavišti a Spojovací a to obslouží moje 15. Teď ještě něco provedu s linkami 5 a 26 (M2, protože linka 5 od vltavské dál stejně jezdí prázdná. Končí na Olšanských hřbitovech, protože dál by kvůli M19 překážela. Po trasové stránce je tedy návrh hotový, teď tedy ještě vyřešit to pásmování,aby někde nebylo o linku navíc. V závislosti na tom vzniká 13. Pak tedy zavedu o víkendu 4, protože mi připadá, že o víkendu chybí, na linkách 2 (v návrhu 5) změním jen tak z marnivosti interval, aby to bylo jako dřív. Teď tedy ještě potřebuji jednotnou řadu, tak si řeknu 24 změním na 19, protože dříve 19 přes Karlín jezdila a tím mi hezky vyjde i 10 místo 19, která také dříve jezdila z Hostivaře do Kobylis. Linku 1,15 a 29 jsou tedy už jen M1 a 15 a 26 je M2, protože dříve dvojka v podobné trase jezdila. Linku 2 nechám volnému číslu 5. Linku 13 jsem původně ani zavést nechtěl, nechtělo se mi už měnit žádné číslo, ale řekl jsem si, že pod záminkou, že je nešťastné, by se z toho dalo vycouvat. Ale nakonec jsem jí zavedl, aby Barrandov a Řepy nestrádaly.

Odpovědět