Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Linkové vedení

Příspěvek od cwapa » 14.11.2011 0:46

9001 píše: Tak tohle mě vytáčí do běla. Myslíš, že když ti je přes 60, že si nějak chytřejší než já??? Nebo co si dokazuješ? Kdyby sis sednul za mě do práce tak tam čumíš jako puk. Já uznávám, že každý máme svoje znalosti. Třeba já bych si s Demonem nedovolil polemizovat o elektrice, protože ač jsem ji studoval tak je to člověk z provozu a ví o tom hodně. Zase on kdybych mu začal o finančních trzích tak mi nebude rozumět zase on.

Mladý a zdravý zrovna k sobě nesedí. Co ty máš za problém? Rehma? Stařeckou cukrovku? Já měl rakovinu a skoro jsem skončil o bílé holi a to mi bylo 10. Ještě máš nějaký problém??? Takže koukej hezky zaparkovat a chovat se slušně. Z tohohle povyšování se mi chce zvracet.

K tomu spojení.

http://idos.dpp.cz/idos/ConnRes.aspx?da ... |60&tt=pid

Jedou 4 spoje, akorát to jsou NP busy s přestupem? Nebo snad neumíš ovládat idos a nebo neumíš použít nic jiného než koleje???
Kdo se s Tebou bavil? Já ne tak laskavě odpovídej až budu něco psát Tobě. To za prvé a za druhé můžeš mi ukázat kde jsem se povyšoval nebo nebo něco psal o svém věku?
Ty kdyby jsi dělal práci co jsem dělal já, tak čumíš jak péro z gauče.
Jo a z Tvého příspěvku se mi chce zvracet taky.
Jo a to tvoje spojení bylo na 1.@3643

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 14.11.2011 0:08

cwapa píše:
OMH píše:Tak stane se. Nepřijde mi to jako tragédie, zvlášť, když se v JŘ dají vyhledat NP spoje. Jinak autobusů jede v té době NP dost na výběr a pak je tu i Societa na zavolání, ne?

Mj. mezi 12 - 13 necestuju a obědvám :D
Myslíš si, že jsi vtipný? Já si to ale vůbec nemyslím, spíše se přikláním k názoru, že to bylo od Tebe dost trapný.Je vidět, že jsi ještě mladej a bl*ej.On když je člověk mladý a zdravý tak těm kteří takový štěstí nemají ( myslím zdraví, mladej už bych nechtěl být ) hold nerozumí. Ty jako politik by jsi se měl nad sebou zamyslet.
Jo jinak můžeš mi najít NP spojení mezi 12. - 13.hodinou mezi Spojovací a Orionkou?
Tak tohle mě vytáčí do běla. Myslíš, že když ti je přes 60, že si nějak chytřejší než já??? Nebo co si dokazuješ? Kdyby sis sednul za mě do práce tak tam čumíš jako puk. Já uznávám, že každý máme svoje znalosti. Třeba já bych si s Demonem nedovolil polemizovat o elektrice, protože ač jsem ji studoval tak je to člověk z provozu a ví o tom hodně. Zase on kdybych mu začal o finančních trzích tak mi nebude rozumět zase on.

Mladý a zdravý zrovna k sobě nesedí. Co ty máš za problém? Rehma? Stařeckou cukrovku? Já měl rakovinu a skoro jsem skončil o bílé holi a to mi bylo 10. Ještě máš nějaký problém??? Takže koukej hezky zaparkovat a chovat se slušně. Z tohohle povyšování se mi chce zvracet.

K tomu spojení.

http://idos.dpp.cz/idos/ConnRes.aspx?da ... |60&tt=pid

Jedou 4 spoje, akorát to jsou NP busy s přestupem? Nebo snad neumíš ovládat idos a nebo neumíš použít nic jiného než koleje???

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Linkové vedení

Příspěvek od cwapa » 13.11.2011 23:33

OMH píše:Tak stane se. Nepřijde mi to jako tragédie, zvlášť, když se v JŘ dají vyhledat NP spoje. Jinak autobusů jede v té době NP dost na výběr a pak je tu i Societa na zavolání, ne?

Mj. mezi 12 - 13 necestuju a obědvám :D
Myslíš si, že jsi vtipný? Já si to ale vůbec nemyslím, spíše se přikláním k názoru, že to bylo od Tebe dost trapný.Je vidět, že jsi ještě mladej a bl*ej.On když je člověk mladý a zdravý tak těm kteří takový štěstí nemají ( myslím zdraví, mladej už bych nechtěl být ) hold nerozumí. Ty jako politik by jsi se měl nad sebou zamyslet.
Jo jinak můžeš mi najít NP spojení mezi 12. - 13.hodinou mezi Spojovací a Orionkou?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 9001 » 13.11.2011 23:12

cwapa: A právě to je ta nejblbější doba. To máš jako okolo půlnoci na lince 9 v oblasti VN. Směrem do Řep potkáš už jenom motolské a směrem na Spojovací už jenom Žižkovské. Kde podle tebe budou ty NP?

MM: Oběh se sice opakuje, ale pokud bavíme o neděli, tak právě po 12-13 hodině vyjíždí další spoje pro zkrácení intervalu. Při pohledu na zářijové vypravení je maximální díra 45 minut pro přímě spojení. Samozřejmě je tu pak kombinace 9/10, 9/3, dokonce i 1/3, ale to už je opravdu pro vozíčkáře co nemá jinou možnost.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od OMH » 13.11.2011 23:06

tak všechno jde... Otázka je, zda je to nutné

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.11.2011 22:59

OMH píše:...Mj. mezi 12 - 13 necestuju a obědvám :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: - tak jsme se zasmáli (dobrý pokus o vtip).
Ovšem cwapa uvedl určitě pouze příklad, který se přiměřeně oběhu vozidel na linkách několikrát za den opakuje a defakto se nepřímo táže, jestli skutečně není možné poskládat VJŘ tak, aby se NPV a VPV na konečných alespoň trochu díky vzájemnému předjetí/podjetí/objetí promíchaly.

PS: Zrovna l. 9 a 16 mají na své druhé konečné o víkendu minimálně jednu naprosto volnou kolej, protože 16 končí na Kotlářce, tak na Sídl. Řepy je střední neobsazena a na Kotlářku jede 16 sama - 6 je o víkendu mimo provoz, ale i kdyby nebyla, tak se dá použít v případě potřeby kolej střední, byť za cenu sklopení hrazdy. Jinak "fór" je, že takové předjíždění spojů na konečných o víkendu by pomohlo i řidičům - ti by místo např. pokaždé cca 25ti minutového B (či BP), během něhož jednou musejí popojet (aby se vozy na určenou kolej vešly - např. nejkritičtější to je na l. 24 v obratišti Březiněveská, kde je určena jen vnitřní kolej s kapacitou pro dvě soupravy, ale při "vyjetí JŘ" - dojetí načas vlak přijede těsně před odjezdem toho objeden spoj před ním) mohli jednou obratiště projíždět a podruhé mít pauzu dvojnásobnou a s vozem během ní nehýbat.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 13.11.2011 23:33, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od OMH » 13.11.2011 22:31

Tak stane se. Nepřijde mi to jako tragédie, zvlášť, když se v JŘ dají vyhledat NP spoje. Jinak autobusů jede v té době NP dost na výběr a pak je tu i Societa na zavolání, ne?

Mj. mezi 12 - 13 necestuju a obědvám :D

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Linkové vedení

Příspěvek od cwapa » 13.11.2011 22:20

Ze Spojovací 10 nejezdí a 9 NP jela 10.minut přes 16 která jela NP až po 80. minutách. Takže nevím jak by si pomohl.Dám sem jak to jede ze Spojovací mezi 11. - 12.hodinou jede 6 tramvají ( 9. a 16 ) a všechny NP. Pak mezi 12. - 13.hodinou jede taky 6 tramvají a ani jedna NP. To opravdu nejde udělat jinak?

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 8750 » 13.11.2011 20:07

cwapa píše:Nevím jestli to patří do této sekce, ale snad to nebude vadit. Zajímalo by mě kdo určuje pořadí tramvají jak budou jezdit za sebou. Jde mi o to, že třeba na l.16 se jezdilo při intervalu 20.minut tak, že jezdily 3 nízkopodlažní za sebou a potom zase 3.pořadí normální. Takže 80. minut nejede žádná nízkopodlažní. Myslí, že kdyby se trochu přemýšlelo tak šlo udělat to, aby jezdily ty nízkopodlažní ob jedno pořadí a ne tři za sebou.
Tu 16 vypravují Motol a Žižkov, z čehož NP vozy má pouze Motol. Přitom se JŘ konstruují tak, aby byly co nejkratší nájezdové a zátahové trasy. A tak např. pořadí, co začínají na Kotlářce, vypraví Motol (takže NP vozy) a pořadí začínající na Spojovací vypraví Žižkov (a tedy VP vozy). Trochu se to podaří rozdělit až kolem poledne, kdy se zkracuje interval na 15 min a na linku vyjíždějí další vlaky. Takže řešit by se to dalo jen za cenu nárůstu vozových kilometrů a je otázka, nakolik je to potřeba, když tahle situace nastává víceméně jenom na několika linkách v neděli dopoledne a celotýdenně brzy ráno a večer po cca 21. hod., kdy moc invalidů stejně necestuje. Kdo by nutně potřeboval NP spoj, tak si ho předem vyhledá nebo použije souběžnou linku (16 nahraditelná 9 a 10). Já bych to nechal být, stejně za pár let budou NP vozy ve všech vozovnách a tento problém odpadne.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Linkové vedení

Příspěvek od cwapa » 13.11.2011 18:24

Nevím jestli to patří do této sekce, ale snad to nebude vadit. Zajímalo by mě kdo určuje pořadí tramvají jak budou jezdit za sebou. Jde mi o to, že třeba na l.16 se jezdilo při intervalu 20.minut tak, že jezdily 3 nízkopodlažní za sebou a potom zase 3.pořadí normální. Takže 80. minut nejede žádná nízkopodlažní. Myslí, že kdyby se trochu přemýšlelo tak šlo udělat to, aby jezdily ty nízkopodlažní ob jedno pořadí a ne tři za sebou.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Damir Holas » 13.11.2011 11:33

Aha, tak to potom áno. Já jsem se mylně domníval, že 225 bude na BH od změn závlekovat furt a bez výjimek. Potom je to opravdu lepší řešení.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: Linkové vedení

Příspěvek od 8750 » 13.11.2011 0:04

Jebi, Damir Holas: Taky že 108, 214 a 225 původně měly být jediná linka, označená 225. Jenže u 225 bude zachován stav, kdy v PD do 20 hod. nezajíždí na Bílou Horu, a tak by v tomto období docházelo k situaci, kdy z Jivin/Reinerovy by polovina spojů jela na Bílou Horu a polovina by ji vynechávala a pokračovala na Nové Butovice/Ciolkovského, takže by v tom kaštani měli zmatek a fakticky by se stejně jednalo o tři linky. Proto bylo nakonec pro přehlednost zvoleno označení každé linky jiným číslem.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Damir Holas » 12.11.2011 22:50

Jebi: Takhle, otázkou je, jaké provozní parametry budou ty linky mít. Pokud má mít 108 jiné intervaly než 225, pak se dá pochopit, že pojede "zvlášť", ale je fakt, že 214 taky nechápu...
Láďa, martyn: Ano, ty klánovické midilinky údajně OAD Kolín.

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Sirka » 12.11.2011 19:39

Ještě je poblíž Stenbus, pokud vás tedy zajímá můj osobní názor...

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od martyn » 09.11.2011 0:28

168 About Me, 264 Bosák. Ty klánovické nevím...

Odpovědět