z hlavy:
3 - zdvojená metrolinka, půl spojů jen do Braníka, od Bílé Labutě přes Karlín a Zenklovu na Březiněveskou.
4 - na Kotlářku a na Kubánské nám. (stále 6-20)
5 - Černokostelecká - Olš. nám. - dále po 26 - Divoká Šárka (dvojice, mimo Špičky jen na Špejchar nebo tak nějak)
6 - Barrandov (jen ráno) - Smícháč - Újezd - Karlák - Nusle - Spořilov (stále 6-20)
8 - Podbaba - Malostranská - Čechův most - Republika - Karlín - Starý Hloubětín (asi sólo?)
11 - zdvojená metrolinka, zkrácena na Olšanské hřbitovy, půl spojů v nějakých obdobích končí na Otakarově
12 - přes Letnou
14 - z Masaryčky přes Těšnov a Dělnickou na Nádr. Hol. kde se převlíkne za 24 (fujtajxl, řekla pravidelnost a emigrovala)
15 - zrušena
16 - jak bylo řečeno, zůstává současná výluková trasa
17 - místo do Ďáblic k Vozovně Kobylisy
19 - zrušena
21 - zrušena
24 - z Masaryčky na Republiku, Stross, Výstaviště a Nádr. Hol a tam se převlíkne za 14 (výživné)
25 - z Palmovky na Lehovec přes Harfu místo 3
36 - zrušena
Takže na Václaváku se nám linka přidá, v Ječné ubere, posílí se Zenklova a Kolbenova a Nusle, oslabí Bělehradská, Poliklinika Vysočany, posílí se Karlín, přidá se souběh s metrem až z Palačáku, na Chorkovu se přidají 2 linky navíc, paráda
. V celém návrhu není kromě požadavku Prahy 1 na spojení Republika - Klárov vůbec žádný důvod, který by jakoukoli změnu odůvodnil. Přibývá nehomogenních míst, hlavně další plýtvání, přetržené vazby apod. Inu, Ropid si hrál a v září vyhraje...